Beek Autoracing heeft het idee opgevat om een MINI race-clinic op Zandvoort te organiseren tezamen met Danny van Dongen (o.a. coureur in de BRL V6, www.dannyvandongen.nl).
Beek Autoracing sponsort deze clinic speciaal voor de NewMINIclub met 750 euro waardoor de deelname prijs met 25 Euro omlaag kan van 155 naar 130 Euro (ex. BTW).
Om de clinic door te kunnen laten gaan zijn echter 30 deelnemers nodig anders gaat de prijs per deelnemer omhoog.
Het plan is om de clinic op een maandag over niet al te lange tijd plaats te laten vinden i.v.m. vroeger donker worden.
Geef in de poll even aan of je interesse hebt in deelname zodat de dag op korte termijn vastgelegd kan worden als de 30 deelnemers gehaald worden.
Programma en meer informatie over de clinic in deze PDF
Interessepeiling MINI race-clinic Zandvoort
- Berthil
- Volledig MINI minded!
- marcelclemens
- Bijna verslaafd
Bericht
Hoe zit het eigenlijk met je banden na zo een dagje circuit? Zijn die meteen rijp voor vervanging
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Het is geen hele dag maar er wordt natuurlijk wel wat van de banden gevraagd. Ze zijn in een paar uur rijden natuurlijk niet helemaal op maar wat slijtage zal wel plaatsvinden. Je maakt het zo gek zoals je zelf wilt want je zit zelf achter het stuur. Er zit wel een verschil tussen zo hard mogelijk vloeiende lijnen rijden t.o.v. met onderstuur in elke bocht knallen, dat leer je denk ik juist net in deze cursus.
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
afhankelijk van de datum en het weer heb ook ik interesse. Met nat weer ga ik het circuit gewoon niet op.
iDD
iDD
- Hans
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dan is het te laat Rein, je moet wel van te voren boeken en betalen..
Maar goed het is een rij/circuittraining dus laat het juist regenen daar leer je het meeste van!
Ik kom met Muriel (GP) en ik met de Dax
en neem waarschijnlijk 2 klanten mee, porsche 911 en een 330i touring
Dus weer 4 erbij.. komt wel vol! Gaaf, mooi idee van Beek!
Maar goed het is een rij/circuittraining dus laat het juist regenen daar leer je het meeste van!
Ik kom met Muriel (GP) en ik met de Dax
en neem waarschijnlijk 2 klanten mee, porsche 911 en een 330i touring
Dus weer 4 erbij.. komt wel vol! Gaaf, mooi idee van Beek!
Onze sponsors