Pagina 1 van 3

Ervaring Beek

Geplaatst: 22 feb 2012, 13:16
door JennyStyle
na diverse reparaties ( bougie, bombine, bougiekabels , en vervangen cilinderkop)vanwege (emissie) EML lampje kreeg ik steeds vaker te maken met een 'noodloop' situatie tijdens het rijden ( boven de 4000 toeren) ging dan het EML lampje en emissie lampje branden en de mini reageerde dan helemaal niet meer op het gaspedaal, dus dan moet je van uiterst links zonder vermogen naar de vluchtstrook rechts zien te komen levens gevaarlijk, op 13 februari een afspraak bij Beek gemaakt kon de volgende dag 14 feb terecht, bleek er een probleem te zijn met het gaskleppenhuis deze is gereinigd en verder is het advies gegeven voor een onderblok reveisie omdat er met grote waarschijnlijkheid lekkage is bij de cilinders.
Ik heb de afgelopen weken geprobeert de storing er weer in te krijgen maar dat lukt gelukkig niet.
Ben er echt super en goed geholpen en laat in het vervolg ook mijn onderhoud daar doen.
top hoor Beek :lol:

Geplaatst: 09 mar 2012, 01:32
door Floor-is
Ik had een weekje terug ineens een naar geluid, was vlakbij Beek. Kon er direct terecht en gelukkig bleek het enkel de kettingspanner maar te zijn *phew*
Hadden ze op voorraad! Heb Pieter een beetje geprobeerd te helpen (vooral de boel weer te monteren ;)), binnen 45min weer blij onderweg.

Geniaal toch? Hoef je bij een dealer echt niet te proberen hoor!

Geplaatst: 09 mar 2012, 07:51
door Peter
En dat is nou waarom het zo leuk is om klant te zijn (of zoals ik te werken) bij een wat kleiner autobedrijf. Er is hoge betrokkenheid (is retebelangrijk!) en vaak een hoge mate van flexibiliteit.

Geplaatst: 01 mei 2012, 22:47
door mini7benno
Verlagingveren monteren en One uitlaat modificeren naar Bastuk Cooper S uitlaat in 2,5 uur vind ik netjes en voel me super goed geholpen.

De monteur hed het nog over het lassen van een dikke sigaar op een rietje, dat had nog het meeste tijd gekost.

Veren is een fluitje.

Geplaatst: 31 mei 2012, 06:53
door Bash
Gister ook eindelijk gebeld. Hij is nu even in het buitenland. Hopelijk kan ik vrijdag volgende week terecht voor een verlaging dmv veren en spoorverbreders, daarna nog even uitlijnen ...

Ben benieuwd!

Geplaatst: 13 jul 2012, 22:20
door Tommy-Cooper
Vandaag mijn eerste afspraak om 11:00uur om mijn mini een oppepper te geven. Dit op advies van Jos (GZG). Tot mijn verbazing moest de halve motor los gemaakt worden om hem een flink stuk te kunnen liften voor de (de)montage van het poeliewiel van de charger. Na het monteren van een 17% wiel, een nieuwe riem, een nieuwe Works GT intercooler, een ITG luchtfilter en de chiptuning was het inmiddels 16:00uur. Niet dat Pieter zo langzaam is maar ik zoveel te vertellen had en mega veel vragen wilde stellen dat hij meer met mij bezig was dan met m'n auto. Ook Arjan was de hele dag van de party en ben er nog helemaal van onder de indruk wat een vriendelijke lieve mensen dat zijn echt ongelooflijk hoe ze de tijd voor je nemen. Ook heb ik meegegeten, niks was ze te veel. Ga de volgende keer maar weer wat laten doen puur om daar te kunnen zijn en niet voor verbetering van mijn auto, ha ha ha ha echt een top bedrijf. Trouwens mijn Mini loopt echt geweldig, bij het oprijden van de snelweg maakte ik een rolling burn out tot in de 2de versnelling en liet een grote witte wolk van mijn banden achter, en alle andere auto's natuurlijk. Top top top

Geplaatst: 26 feb 2013, 22:00
door Bramoz
de 2 goodwoods staan lekker laag nu! thanx voor t juiste advies jongens!!

Geplaatst: 15 mar 2013, 18:22
door iDarkDesign
Dat hok van mij had een beetje goeie TLC nodig. Klaas en kornuiten to the rescue. Helemaal top. Motortje loopt weer als een zonnetje. Alle rateltjes en stottertjes er weer uit. Nieuw pijpje er op. BOOOOOOAAAAAAP

Niets dan lof.

iDD

Geplaatst: 15 mar 2013, 19:51
door Dirkxke
Maandag gaat de mijne voor de 1ste maal binnen bij hun voor een waterlek achter de charger.

Hele voorkant moet uit elkaar en vroeg of dit allemaal mogelijk was op 1 dag.

Ik quote Klaas nu even: "Inderdaad zal er veel af geschroeft moeten worden maar dat doen we 3 x per week ha ha"

Heb er alle vertrouwen in :mrgreen:

Geplaatst: 15 mar 2013, 22:21
door werner
Dirkxke schreef:Maandag gaat de mijne voor de 1ste maal binnen bij hun voor een waterlek achter de charger.

Hele voorkant moet uit elkaar en vroeg of dit allemaal mogelijk was op 1 dag.

Ik quote Klaas nu even: "Inderdaad zal er veel af geschroeft moeten worden maar dat doen we 3 x per week ha ha"

Heb er alle vertrouwen in :mrgreen:
Lekkage bij thermostaathuis?

Geplaatst: 15 mar 2013, 23:08
door Erik dB
Vandaag ook geweest voor een chipkuurtje, nieuw luchtfilter, en verse bakolie voor de MCS JCW van mijn vriendin. Ze was er blij mee geloof ik :mrgreen:

Geplaatst: 16 mar 2013, 18:53
door Dirkxke
werner schreef:
Dirkxke schreef:Maandag gaat de mijne voor de 1ste maal binnen bij hun voor een waterlek achter de charger.

Hele voorkant moet uit elkaar en vroeg of dit allemaal mogelijk was op 1 dag.

Ik quote Klaas nu even: "Inderdaad zal er veel af geschroeft moeten worden maar dat doen we 3 x per week ha ha"

Heb er alle vertrouwen in :mrgreen:
Lekkage bij thermostaathuis?
Nee, dat zou ik zelf kunnen maken.
Het lijkt links achter de charger vandaan te komen.

Geplaatst: 16 mar 2013, 19:04
door werner
Dirkxke schreef:
werner schreef:
Dirkxke schreef:Maandag gaat de mijne voor de 1ste maal binnen bij hun voor een waterlek achter de charger.

Hele voorkant moet uit elkaar en vroeg of dit allemaal mogelijk was op 1 dag.

Ik quote Klaas nu even: "Inderdaad zal er veel af geschroeft moeten worden maar dat doen we 3 x per week ha ha"

Heb er alle vertrouwen in :mrgreen:
Lekkage bij thermostaathuis?
Nee, dat zou ik zelf kunnen maken.
Het lijkt links achter de charger vandaan te komen.
Vanuit de auto gezien zit achter de kompressor het thermostaathuis tegen de cilinderkop aan.
Aan de andere kant zit niks met koelwater!

Geplaatst: 16 mar 2013, 19:49
door cooperke s
Achter de charger zit een afdekplaatje waar het cooperblok zen koelvloeistof circuit heeft.

Waarschijnlijk de o-ring versleten..