Pagina 4 van 8

Geplaatst: 19 jan 2011, 22:14
door Getzz
Ff een berichtje wat niet over benzine`s gaat enzo... want mijne staat toch meer stil dan die rijdt... Maar dat gezeur over die rollerbanken....IK KRIJG ER ZO`N GIGANTISCHE BAARD VAN!! Van mij part pleur je je MINI op een deegroller...als je er zelf maar blij mee bent wat de resultaten zijn! :)

Geplaatst: 19 jan 2011, 22:19
door Sicco
@Getzz
Hé man, dat je auto niet goed wil rijden, moet je niet op ons afreageren. Dit is toch een leuk en onschuldig topic.
En ik weet eigenlijk wel zeker dat we allemaal heel erg blij zijn met ons autootje, maar de meningen zijn verdeeld over het soort benzine te gebruiken en naar welke rollenbanken te gaan; misschien steken we nog wat van elkaar op.
Groetjes!!

Geplaatst: 19 jan 2011, 22:21
door Getzz
Sicco schreef:@Getzz
Hé man, dat je auto niet goed wil rijden, moet je niet op ons afreageren. Dit is toch een leuk en onschuldig topic.
En ik weet eigenlijk wel zeker dat we allemaal heel erg blij zijn met ons autootje, maar de meningen zijn verdeeld over het soort benzine te gebruiken en naar welke rollenbanken te gaan; misschien steken we nog wat van elkaar op.
Groetjes!!
Euh... het was eigenlijk meer zelfspot dat ik er nooit in rij! :) . Mijn auto loopt perfect hoor! En wat de opmerking over rollerbanken....als je niet kunt zien dat ik lol probeer te maken met mijn deegroller...dan weet ik het ook niet meer :)

Geplaatst: 19 jan 2011, 22:26
door Sicco
@Getzz
*Met een deegroller voor (niet op) je kop sla doe* >) :mrgreen: :s

Geplaatst: 19 jan 2011, 22:27
door Getzz
Sicco schreef:@Getzz
*Met een deegroller voor (niet op) je kop sla doe* >) :mrgreen: :s
Haha je beschadigd dan vrij weinig hoor :P :mrgreen:

Geplaatst: 19 jan 2011, 22:31
door Sicco
Mijn eigen handen waarschijnlijk... :lachuh

Geplaatst: 28 jan 2011, 17:10
door Saartje
Heb mijn mini paar weekjes geleden ook laten tunen bij Beek. Niet op de rollerbank gezet dus weet niet precies het aantal pkaatjes, maar theroretisch zou dat nu ongeveer 210 moeten zijn. Wat een verschil zeg, terwijl hij daarvoor toch ook al lekker pittig was.

Geplaatst: 25 mar 2011, 16:07
door DrAtomic
In de papieren die bij een officieele JCW tuning kit zit staat heel specifiek uitsluitend 98 of hoger. Let op dat Shell V-Power doodnormale 95 is, is vaak lastig om nog 98 te vinden. Q8, BP en grotere Totals hebben vaak ook 98.

Geplaatst: 25 mar 2011, 21:56
door Sicco
Ik weet van geen advies over 98 af. Ik rijd zelf al jaren naar volle tevredenheid met RON 95.

Enne... over 98 gesproken.... weten we nog het drama met die andere 98? (Windows, 1e editie :p)

Geplaatst: 25 mar 2011, 23:27
door franklyn85
ben ik nou gek of :?

Geplaatst: 27 mar 2011, 03:43
door Sicco
Hoezo Franklyn?

Geplaatst: 27 mar 2011, 06:07
door speedy
Sicco schreef:Ik weet van geen advies over 98 af. Ik rijd zelf al jaren naar volle tevredenheid met RON 95.

Enne... over 98 gesproken.... weten we nog het drama met die andere 98? (Windows, 1e editie :p)
Beek had mij dat advies ook niet gegeven want zij gaan ervan uit dat je dat wel weet :s
R56 s (incl. beektuning)loopt echt veel beter met 98 , met de r53 had ik geen problemen met 95.
kortom als je vraagt aan Beek of wie dan ook die er wat vanaf weet zullen je vertellen dat je 98 moet tanken voor optimale prestaties

Geplaatst: 27 mar 2011, 13:40
door Sicco
Ok, ik zal Ron98 eens proberen. Moet alleen uitvinden waar ik zo'n tank kan vinden in Amsterdam.

Geplaatst: 27 mar 2011, 14:21
door mushrop
Elke BP verkoopt ultimate 98. Anders kun je tanken bij de Q8 of Tango (check hun site om te kijken waar ze zitten in A'dam en of ze daar superplus hebben). Esso en Total verkopen geen RON98, dus daar hoef je niet heen. Shell V-power is RON97 maar is geen officiële notering en wordt dus aangeduid als 95, maar kan dus in principe ook. Hoe hoger het RON getal, hoe beter het geschikt is voor motoren met een hoger specifiek vermogen.

Geplaatst: 21 jun 2011, 19:36
door moppie
Even terug naar het tunen door Beek Auto Racing.
Nadat ik onze mini heb laten opwaarderen was mijn Opel Vivaro aan de beurt. Een gewone 2 liter diesel met 90 pk, topsnelheid 140 km /uur bergaf met de wind in de rug. Nadat Beek hem onder handen heeft gehad is het een heel andere auto geworden. Nu gaat ie ook bergop sneller als je het gaspedaal indrukt. Ik heb in Duitsland op een licht bergaf traject 205 geklokt op de GPS. Op de vlakke weg haalt ie met gemak 180 km/uur. Dat is heel andere koek als andere tuners claimen op hun websites. Voor mij is er maar 1 adres (meer dan 2 uur rijden maar toch). Dubbel en dik zijn geld waard.