Even voorstellen....MiniMe1971

Stel je hier even voor.
MiniMe1971
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 mar 2024, 14:11
Nederland

Even voorstellen....MiniMe1971

25 mar 2024, 18:33

Goedemiddag allemaal!

Mijn naam is Peter, 52 jaar en kom uit de omgeving van Deventer.
Ik heb onlangs weer mijn oude liefde voor Mini leven ingeblazen door door een Cooper S Park Lane R53 uit 2006 te kopen. Ik heb ongeveer een jaar of 20 geleden een Classic Mini Cooper gehad en ben sindsdien besmet met het Mini virus. Door kinderen en werk is daar de klad toen in gekomen en heb ik de Classic met pijn in het hart verkocht. Maar het is altijd blijven kriebelen, en ziedaar een nieuwe aanwinst nu weer :dansen .

Een hele tijd naar op zoek geweest omdat ik persé een facelift model wilde, het liefst een S met de Tritec motor en het liefst een beetje lekker in de accessoires (de mijne heeft het Chrono en Visibility pakket, xenon, cruise en stoelverwarming). Mijn nieuwe liefde heeft een beetje levenservaring met 173K op de teller, maar ziet er nog goed uit. Qua onderstel/ophanging, uitlaat, remmen gaat er nog wel een beetje TLC in zitten, maar daar is het dan ook een hobby voor en ik heb het geluk dat ik over een brug kan beschikken bij een vriend van me en het sleutelwerk graag zelf mag doen.
Bijlagen
MiniMe.jpg
Gebruikersavatar
Daniel_S
NMC Moderator
NMC Moderator
Contacteer:
Locatie: Odijk
Berichten: 1968
Lid geworden op: 08 aug 2013, 23:26

Re: Even voorstellen....MiniMe1971

26 mar 2024, 10:20

Welkom en mooie parklane uitvoering!
Als ie een beetje goed is onderhouden moet de kilometerstand geen issue zijn. Maar als ik het goed gelezen heb, gaat ie iig genoeg liefde en aandacht krijgen.

Heel veel veilige en plezierige kilometers
Afbeelding
niekcarfreak
NMC Moderator
NMC Moderator
Berichten: 2222
Lid geworden op: 28 okt 2016, 20:59

Re: Even voorstellen....MiniMe1971

26 mar 2024, 13:20

Hartelijk welkom Peter en proficiat met je mooie Mini.
Leuk verhaal. :)
Ik heb een Mini Coupe gehad die ik in Deventer van een forumlid had gekocht.
Ik weet niet wat je zoekt qua onderstel maar onder die Coupe zat KW V1 en onder mijn R53 Bilstein B14.
Beide goede onderstellen, zowat vergelijkbaar maar KW is duurder.
Gebruikersavatar
ITSU028
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Oosterbeek
Berichten: 1169
Lid geworden op: 09 jul 2006, 14:54
Nederland

Re: Even voorstellen....MiniMe1971

26 mar 2024, 14:12

Mooie Mini!

Tja, een classic....dat is idd een van de auto's die ik nooit weg had moeten doen.
Maar ja, kids, geen ruimte om te stallen etc...

Veel plezier toegewenst

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk

F56S JCW PRO LCI

Terug naar “Who are U?”