Hallo, nieuwe Mini One eigenaar

Stel je hier even voor.
JeroenD
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Berichten: 11
Lid geworden op: 16 aug 2023, 17:52

Hallo, nieuwe Mini One eigenaar

18 sep 2023, 19:26

Hallo,
Ik ben Jeroen. Onlangs een 2010 Mini One gekocht. Altijd dealer onderhouden en slechts 107.000 km op de teller.

Ik ben er erg tevreden mee.
Screenshot 2023-09-18 at 7.07.59 PM.png
Het is de tweede Mini voor mij. De vorige had ik zo’n 45 jaar geleden, dus daar weet ik niet zoveel meer van.

Ik heb ook een aantal andere auto’s. De Mini is de nieuwste. Alleen de Ford Fiesta van mijn vrouw is nieuwer, van 2015.
IMG_3432.jpeg
In principe doe ik al het onderhoud en allerlei klusjes aan mijn autoos zelf. Ik ben mijn carriere gestart als Scheepswerktuigkundige. Maar heb naar ruimd tien jaar varen in diverse andere industrieen gewerkt. Zelf sleutelen aan autoos, motoren e.d. doe ik al mijn leven lang als hobby. Ik heb voor de Mini het ISTA manual aangeschaft. Erg handig. Maar nog niet echt nodig gehad

Wij hebben over de hele wereld gewoond en gewerkt. Waaronder ruim 4 jaar in Delhi, India. Ik ben nog steeds actief op een Indiaas autoforum: TeamBHP. Daar heb ik mijn nieuwe aanwinst ook aangekondigd en ook wat eerste kleine klusjes gedocumenteerd.

https://www.team-bhp.com/forum/internat ... i-one.html

Anders dan heel goed schoonmaken, polijsten en in de was zetten heb ik nog niet hoeven doen. Ik verwacht ook geen gekke dingen. Voor de zekerheid nog even langs de lokale BMW/Mini dealer geweest.

Sinds 2017 zijn we weer terug in Nederland. Alles wat te maken heeft met mijn autoos, reparaties, APK, autoshows etc stop ik allemaal in een “draadje” op dit TeamBHP. Hier kun je de draad oppikken vanaf dat mijn Mini bij de collectie is gekomen.

https://www.team-bhp.com/forum/diy-do-y ... ne-77.html

Jeroen
niekcarfreak
NMC Moderator
NMC Moderator
Berichten: 2222
Lid geworden op: 28 okt 2016, 20:59

Re: Hallo, nieuwe Mini One eigenaar

18 sep 2023, 21:35

Hartelijk welkom Jeroen.
Leuk wagenpark!
Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3239
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: Hallo, nieuwe Mini One eigenaar

19 sep 2023, 23:56

Van harte welkom Jeroen,

een leuke MINI en tevens in mijn lievelings kleur Britisch Racing Green. Ik rijd naast een R55 clubman ook een R56 BRG Cooper.
Leuk wagenpark en mooi dat je het onderhoud zelf doet. Ik heb je draadje al even bekeken, mocht je ergens tegen aanlopen horen we het wel.

Veel (rij)plezier met je MINI en hier op het forum.

Gr. Milco

Terug naar “Who are U?”