Voorstelling maken

Stel je hier even voor.
Gebruikersavatar
EpsilonEagle
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Locatie: Regio West-Friesland
Berichten: 9
Lid geworden op: 10 okt 2020, 16:29

Voorstelling maken

13 okt 2020, 17:12

Hallo allemaal,

Mijn naam is Martijn en de interesse in Mini/MINI begon zo'n 20 jaar geleden.

Er stond ineens een Mini op de algemene parkeerplaats bij mijn ouderlijk huis. Daar wilde ik wel eens in rijden. Deze bleek van mijn overburen te zijn en na een poosje wilden ze er vanaf, en uiteraard zei ik ja! Daarmee begon het avontuur: een Mini Mayfair uit 1983.

Ik reed ook wel eens mee met ritten van de MiniSevenClub en dat was erg leuk om te doen.

Uiteindelijk heb ik verschillende Mini's gehad en de laatste was een MINI R50. Toen onze dochter geboren werd (2016) werd het tijd voor wat groters, maar een Countryman/Clubman was voor ons toen te duur. Zodoende was ik ineens in een VW Golf beland met in het achterhoofd dat er wél weer een MINI moest komen. Mijn vrouw heeft echter een automaat nodig en die zijn helaas extra duur.

Op goed geluk dit jaar toch maar een wensenlijst aan mijn garage gegeven, en die top kerel heeft ons groots verrast door een geweldige MINI Clubman Cooper te vinden voor ons die onze verwachtingen ruim overstegen. Onze dochter vind het ook reuze interessant :D

Hopelijk gaan we er veel leuks mee beleven!

20200917_151822 (2).jpg
20201013_121407.jpg
Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3242
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: Voorstelling maken

14 okt 2020, 17:17

Van harte welkom Martijn,

Goede keuze, ik heb zelf naast een r56 Cooper ook een R55 Clubman Cooper en moet zeggen dat de Clubman een hele fijne en praktische auto is. Ten opzichte van de hatch, net wat meer ruimte maar toch de goede wegligging en rijbeleving. Goede keus :icon_top:

Veel (rij)plezier met de nieuwe aanwinst,

Gr. Milco
Gebruikersavatar
EpsilonEagle
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Locatie: Regio West-Friesland
Berichten: 9
Lid geworden op: 10 okt 2020, 16:29

Re: Voorstelling maken

14 okt 2020, 18:01

Dank je wel Milco!

Ik kreeg een keer een Clubman te leen en toen waren we er over uit dat dit model het zou worden :) Extra ruimte en Isofix zijn tegenwoordig belangrijk voor me.

En als het weer kan wil ik graag weer ritten gaan doen.
Mijn laatste MINI rit was in december 2015 op Zandvoort. Alsof het voorbode was reed er een Clubman S voor me :)
20151228_133120.jpg
Gebruikersavatar
Daniel_S
NMC Moderator
NMC Moderator
Contacteer:
Locatie: Odijk
Berichten: 1975
Lid geworden op: 08 aug 2013, 23:26

Re: Voorstelling maken

14 okt 2020, 19:18

Welkom en mooie clubman
Afbeelding
Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3242
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: Voorstelling maken

14 okt 2020, 19:18

Martijn,

ja voor wat betreft de ritten ben je echt niet de enige, heb ik ook wel gemist. Dit jaar met een klein groepje, 5 MINI's een toertje gedaan, de rest van de events zijn door de Corona allemaal afgeblazen en hebben we besloten zolang Corona niet onder controle was om alle ritten te cancellen. Eéntje is onder voorwaarden door gegaan en heb daar uitgeholpen op de rustplaats.

Hopen dat we volgend jaar weer wat kunnen organiseren, het is afwachten hoe de besmettingen zich gaan ontwikkelen maar zodra het kan gaan we weer ritjes organiseren.

Milco

Terug naar “Who are U?”