Hallo allemaal

Stel je hier even voor.
Steven89
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 4
Lid geworden op: 03 okt 2020, 20:57

Hallo allemaal

04 okt 2020, 12:58

Hallo allemaal,

Ik zal me even voorstellen.
Ik ben Steven 30 jaar en sinds een week ben ik eigenaar van een R56 Mini Cooper uit 2011.
Ik heb hiervoor een clio 4 gt sport gereden, toen wat zuiniger gaan rijden met een Suzuki swift en nu rijd ik met een leuke mini.

Deze mini is uit Duitsland geïmporteerd door de lokale auto garage hier. Altijd bij bmw Duitsland in onderhoud geweest en er staat nu 122000km op de teller.

Ik heb al wat rond gekeken op het forum en het internet en wil toch het een en ander gaan veranderen Afbeelding

To do list:
- andere boven grill
- wil hem dechromen
- wil de black line achterlichten pakket
- blue intens dagrij verlichting en verstralers
- wie weet wat er nog meer bij komt Afbeelding
- twijfel of ik na de winter het race vlag thema ga veranderen... ( hoor graag jullie mening)

Voor de winter heb ik een originele set, 16 inch zwarte velgen met winterbanden.

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding


Met vriendelijke groet
Steven


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3242
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: Hallo allemaal

04 okt 2020, 16:41

Van harte welkom Steven,

Proficiat met je nieuwe aanwinst. Mooie Cooper :icon_top: . Voor wat betreft het racevlag thema, het maakt de MINI uniek alleen vindt ik het persoonlijk wel heel ver doorgevoerd, dak, spiegels, binnenspiegel, dashboard, instaplijsten waardoor het erg druk overkomt. Het maakt wat ik al zei je MINI uniek en dat is het mooie met MINI, je kunt het naar eigen keuze aanpassen en maakt zo elke MINI toch net weer wat anders. Ik persoonlijk zou het dak en spiegels wit houden, ik heb zo mijn R56 BRG met wit gehad, nu mijn BRG gecombineerd met ChiliRed en zwarte velgen. Zie onderstaande bijlagen, eerst BRG met Aspen White en wielen wit, nu BRG met ChiliRed en dezelfde velgen zwart.

Veel (rij)plezier met je Cooper en hier op het forum.

Gr. Milco
Bijlagen
IMG_3195.JPG
IMG_0223.JPG
Steven89
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 4
Lid geworden op: 03 okt 2020, 20:57

Re: Hallo allemaal

04 okt 2020, 19:01

Bedankt Milco,

Het dak word zo wie zo na de winter weer helemaal wit. De zwarte vlakken zijn stickers en die zijn niet heel mooi meer. Dus de planning zat erin om die er na de winter van af te halen, ook haal ik die nummer 9 weg van de zijkanten. Voor de rest ga ik dan denk even kijken hoe hij er bij staat en er uit ziet.
Mooie Mini heb je, zeker combinatie met die striping en die rode accenten erg mooi .

Mvg
Steven


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Terug naar “Who are U?”