GOPro advies

Van alles en niet over de MINI (géén verkoop-topic).
RemcoMINI
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Gooische Matras
Berichten: 1032
Lid geworden op: 12 mei 2015, 18:03

Re: GOPro advies

29 jan 2016, 17:39

kortdoordebocht schreef:SJCAM™ SJ4000 WIFI schijnt ook heel goed te zijn en doet zeker niet onder voor de GOPro als je de recenties leest van de gebruikers, maar wel een stuk vriendelijker geprijst.
Die heb ik gekocht toen ik de Alpen in ging. Komen prima filmpjes uit, ik heb bijna 9 uur materiaal waar ik nog steeds een keer voor moet gaan zitten om ze leuk te combineren tot één film 8).

Reden dat ik voor de SJ4000 ben gegaan was toch vooral de prijs. Ken mezelf, ik koop dit in een opwelling om het vervolgens maar een paar x te gebruiken... dan vind ik 300~400 euro een tikje te veel. Was voor 150 euro klaar (nu zelfs al weer iets goedkoper: klik) ...inclusief héél erg veel extra's voor montage van de camera, statiefjes, bakjes, klemmetjes, zuignap, extra accu, lader etc.
"Orange is the happiest color!"

Afbeelding
Ronsworld
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Contacteer:
Locatie: Oldeberkoop
Berichten: 921
Lid geworden op: 03 nov 2012, 23:47

Re: GOPro advies

29 jan 2016, 23:56

Die SJCAM moet je bij de Chinezen bestellen, dan kan het nog veel goedkoper.
Hier bijvoorbeeld, staan de nieuwere versies ook al bij.
RemcoMINI
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Gooische Matras
Berichten: 1032
Lid geworden op: 12 mei 2015, 18:03

Re: GOPro advies

30 jan 2016, 00:38

Ronsworld schreef:Die SJCAM moet je bij de Chinezen bestellen, dan kan het nog veel goedkoper.
Hier bijvoorbeeld, staan de nieuwere versies ook al bij.
Vond ik zelf een tikje link, zijn ook een hoop inferieure plakmerken en nepspul aanbieders. Wou wel zeker zijn van goede support etc. en bovendien had ik 'm snel nodig. Maar het kan zeker nog goedkoper!
"Orange is the happiest color!"

Afbeelding
Ronsworld
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Contacteer:
Locatie: Oldeberkoop
Berichten: 921
Lid geworden op: 03 nov 2012, 23:47

Re: GOPro advies

30 jan 2016, 09:11

Je moet wel een beetje opletten inderdaad. Met de support wordt het ook beter, ze hebben tegenwoordig een depot in Europa of in Nederland zelf (dat laatste weet ik niet zeker) dus je hoeft het niet terug te sturen naar Verweggistan.

En sommige producten worden ook vanuit europa verkocht, dan zijn ze iets duurder maar je hebt ze wel sneller Vb t.o.v. deze.

Ron.

Terug naar “Kletshoek”