Circuit Zolder

Van alles en niet over de MINI (géén verkoop-topic).
Kristel
Enthousiast
Enthousiast
Contacteer:
Locatie: Mijnsheerenland
Berichten: 111
Lid geworden op: 17 jul 2013, 16:05

Circuit Zolder

10 jun 2014, 18:22

Ik was afgelopen zondag in Zolder bij de BRSCC evenement. Rondje circuit gelopen en daarna stond ik uiteindelijk bij van die vlaggen mannetjes foto's te maken. Die mannen riepen me dat ik langs de baan foto's mocht maken daarna zelfs met gele vlag af mogen vlaggen :D Maar dat was mijn dag nog niet, de mini's waren voorbij we gingen naar de paddock en daar kwamen we in gesprek met een Engels man die een oude mini heeft. Ik vroeg of ik er ff in mocht zitten voor een foto haha. Toen zei hij zelfs je mag ook een rondje rijden over de paddock als je wilt?? Maar ik heb nog geen rijbewijs en dat vond ie heleemaaal niet erg!! Dussssss ik heb voor het eerst in een oude mini een rondje over de paddock geredennnnn!!! :)) :)) :))
Mijn weekend was echt echt tof!! Dit zal ik echt noooooit meer vergeten!! Ik wil nu zo snel mogelijk mijn eigen mini hihihi <3
Kristel
Enthousiast
Enthousiast
Contacteer:
Locatie: Mijnsheerenland
Berichten: 111
Lid geworden op: 17 jul 2013, 16:05

Re: Circuit Zolder

11 jun 2014, 19:25

Niekcarfreak schreef:Leuk! :D
Gewoon de Saxo van je vriend inruilen. :P
Ik denk dat hij daar niet blij mee zal zijn xD
Kristel
Enthousiast
Enthousiast
Contacteer:
Locatie: Mijnsheerenland
Berichten: 111
Lid geworden op: 17 jul 2013, 16:05

Re: Circuit Zolder

12 jun 2014, 23:43

boris_brznjef schreef:
Kristel schreef:
Niekcarfreak schreef:Leuk! :D
Gewoon de Saxo van je vriend inruilen. :P
Ik denk dat hij daar niet blij mee zal zijn xD
Met een dikke verlaagde S zal ie ook geen problemen hebben
Haha nee, ik denk dat hij dat wel zou doen. Hij heeft ook naar een mini gekeken, maar hij vind ze nog aardig duur..

Wat ik me nou af vroeg: Als ik mijn eigen oude mini heb, mag ik dan wel mee naar evenementen want ik heb tenslotte geen nieuwe dan :p
Gebruikersavatar
Marcel Always Open
Cabrio-King
Locatie: Pijnacker
Berichten: 8529
Lid geworden op: 06 mei 2006, 23:18

Re: Circuit Zolder

13 jun 2014, 07:18

Kristel ik heb een oude en een nieuwe (hoewel de nieuwe ook al oud wordt). Tijdens sommige ritjes is zo'n classic niet zo handig, gelet op beperkt motorvermogen, maar bij de meeste ritten geen probleem. Morgen in de rit van Renova Breda kom ik wellicht met de classic. Het gaat om de "mini-liefde" en niet of je nu een JCW of een One of een classic rijdt.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amstelveen
Berichten: 20588
Lid geworden op: 20 jun 2009, 01:14

Re: Circuit Zolder

13 jun 2014, 09:57

Leuk verhaal maar waar zijn de foto's?
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Kristel
Enthousiast
Enthousiast
Contacteer:
Locatie: Mijnsheerenland
Berichten: 111
Lid geworden op: 17 jul 2013, 16:05

Re: Circuit Zolder

14 jun 2014, 11:52

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik probeer straks het filmpje erop te zetten :D
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amstelveen
Berichten: 20588
Lid geworden op: 20 jun 2009, 01:14

Re: Circuit Zolder

14 jun 2014, 14:27

Haha, cool! Met plaatjes maakt het verhaal altijd zoveel leuker. Had je niet recent je rijbewijs gehaald?
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Kristel
Enthousiast
Enthousiast
Contacteer:
Locatie: Mijnsheerenland
Berichten: 111
Lid geworden op: 17 jul 2013, 16:05

Re: Circuit Zolder

14 jun 2014, 22:19

mushrop schreef:Haha, cool! Met plaatjes maakt het verhaal altijd zoveel leuker. Had je niet recent je rijbewijs gehaald?
Nee ik heb mijn rijbewijs nog niet. Morgen word mijn examen aangevraagd :))
Kristel
Enthousiast
Enthousiast
Contacteer:
Locatie: Mijnsheerenland
Berichten: 111
Lid geworden op: 17 jul 2013, 16:05

Re: Circuit Zolder

27 jul 2014, 22:45

Woehoeeee ipv 27 augustus heb ik dinsdag al praktijk examen. De tijd vliegt!! Voor je het weet heb ik mijn mini . :))
Kristel
Enthousiast
Enthousiast
Contacteer:
Locatie: Mijnsheerenland
Berichten: 111
Lid geworden op: 17 jul 2013, 16:05

Re: Circuit Zolder

28 jul 2014, 12:34

Niekcarfreak schreef:Succes Kristel! Ik zie je wel eens bij de Ring in je Mini. :)
Dankjewel!! Ik ga over 2/3 weken naar de ring met die ze saxo weer samen, moeten alleen nog ff kijken wanneer vanwege zijn werk. :)
Kristel
Enthousiast
Enthousiast
Contacteer:
Locatie: Mijnsheerenland
Berichten: 111
Lid geworden op: 17 jul 2013, 16:05

Re: Circuit Zolder

30 jul 2014, 11:21

Whoehoeeee ik ben gister geslaaaaagd!! :)) :))
Ik heb hem net aangevraagd bij het gemeentehuis!!!
Nog een weekje wachten en dan scheuren maar :D

Terug naar “Kletshoek”