GoPro Tips and tricks topic

Van alles en niet over de MINI (géén verkoop-topic).
BMX
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Rosmalen
Berichten: 6531
Lid geworden op: 17 nov 2016, 13:12

Re: GoPro Tips and tricks topic

02 apr 2015, 10:53

Geluid gaat nooit goed komen met die plastic kap er omheen...

Welke GoPro heb je?

Ik heb 'The frame' en die werkt echt geweldig om geluid op te nemen! Moet het wel echt goed droog zijn, want je hebt geen bescherming dan.
De geluidsopname is dan wel echt goed!
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer >) ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3925
Lid geworden op: 01 nov 2012, 11:08

Re: GoPro Tips and tricks topic

02 apr 2015, 11:01

BMX schreef:Geluid gaat nooit goed komen met die plastic kap er omheen...

Welke GoPro heb je?

Ik heb 'The frame' en die werkt echt geweldig om geluid op te nemen! Moet het wel echt goed droog zijn, want je hebt geen bescherming dan.
De geluidsopname is dan wel echt goed!
Hoi,

Ik heb de GoPro4 Black Dus het is een kwestie van de behuizing?
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Cheek-O
Sponsor
Contacteer:
Locatie: Enschede
Berichten: 5440
Lid geworden op: 30 okt 2012, 12:47

Re: GoPro Tips and tricks topic

02 apr 2015, 11:23

Link
tis niet moeders mooiste maar werkt wel ideal!
R53 "Black Diamond" To Protect And Serve
R59S

Afbeelding
Website
BMX
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Rosmalen
Berichten: 6531
Lid geworden op: 17 nov 2016, 13:12

Re: GoPro Tips and tricks topic

02 apr 2015, 12:35

Ik denk dat het een kwestie van behuizing is.. anders is je mic kapot?

Test het geluid eens zonder behuizing...
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer >) ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
m-dejong
Be Mini
Be Mini
Berichten: 707
Lid geworden op: 04 apr 2016, 13:06

Re: GoPro Tips and tricks topic

26 jul 2015, 12:12

Eens wat anders geprobeerd, een time lapse. Heeft iemand nog goede tips/tricks hiervoor?

[BBvideo 650,395][/BBvideo]
Automotive Mike
MINI F56 JCW | Remus V2 Catback Exhaust | Fi Catless Downpipe | Remus Responder | ITG Airfilter | ( winter 17" BBS SX) |
BMX
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Rosmalen
Berichten: 6531
Lid geworden op: 17 nov 2016, 13:12

Re: GoPro Tips and tricks topic

04 aug 2015, 16:46

m-dejong schreef:Eens wat anders geprobeerd, een time lapse. Heeft iemand nog goede tips/tricks hiervoor?
Niet te veel foto's maken als je toch stil staat, dan knippert het soms te veel en lijkt het slecht gefilmd. Je kan dan beter grotere stappen hebben, harde overloop en dan weet men ook dat het een timelaps is.
Dat is mijn ervaring iig
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer >) ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
bratman
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Berichten: 63
Lid geworden op: 25 jul 2015, 17:30

Re: GoPro Tips and tricks topic

30 aug 2015, 20:19

Hallo mede editors!

Ik ben sinds 3 jaar eigenaar van een GoPro Hero 3 Black. Heb al een aantal vakanties mee gefilmd. Ben helemaal gek op de camera en heb tot de dag van vandaag nog steeds plezier van en geen spijt gehad. Hij gaat overal mee naar toe, reizen, sport, evenementen, belangrijke gebeurtenissen etc.. Nu is het niet meer de nieuwste maar ik kom er aardig ver mee. Ik gebruik Final Cut Pro op mijn Macbook om het allemaal in elkaar te zetten.

Voorlopig heb ik maar 2 filmpjes op youtube gezet. De eerste is toen ik net een suction cup had gekocht en hem meteen uit wou proberen. Het tweede filmpje is gemaakt met de head strap die ik onlangs heb gekocht omdat ik voor mijn opleiding de opdracht heb gekregen om een promo filmpje te maken. Veel plezier bij het kijken:



Terug naar “Kletshoek”