Hebben we ook financial professionals of beleggers? Bitcoin

Van alles en niet over de MINI (géén verkoop-topic).
biermagnaat
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Enschede
Berichten: 3151
Lid geworden op: 01 feb 2007, 16:11

Hebben we ook financial professionals of beleggers? Bitcoin

28 nov 2013, 14:14

Ik ben er al maanden door gefascineerd. De bitcoin! Hij blijft maar in waarde stijgen en volgens vele "kenners" is het de nieuwe tulpenbol.

Zijn er hier ook mensen die beleggen in Bitcoin of derivaten zoals Litecoin? En wat vinden jullie dan van de Bitcoin?
Ik ben er nog steeds niet over uit.

Hier een leuke kritische blog.

http://www.iex.nl/Column/112671/Een-bit ... spx?rel=nb
Gebruikersavatar
Marcel Always Open
Cabrio-King
Locatie: Pijnacker
Berichten: 8529
Lid geworden op: 06 mei 2006, 23:18

Re: Hebben we ook financial proffessionals of beleggers? Bit

29 nov 2013, 04:45

Pyramide spel. Als het systeem uiteindelijk gehackt wordt of als er gewoon algeheel verlies aan support komt, zakt het idee als plumpudding in elkaar en is er geen overheid die protectionistische maatregelen kan treffen.
Ik snap dat mensen geen vertrouwen in overheden hebben, maar het concept van beheersingsmaatregelen in de centrale banken is het enige wat mij ervan weerhoudt om goudklompjes in mijn matras te bewaren ipv valuta op de bank.

Ik denk dat zolang deze bubble bestaat, er flink op verdiend kan worden door beleggers. Dat is volgens mij ook de enige reden waarom het concept populair is geworden.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amstelveen
Berichten: 20588
Lid geworden op: 20 jun 2009, 01:14

Re: Hebben we ook financial proffessionals of beleggers? Bit

29 nov 2013, 05:55

ik heb in het begin van dit jaar voor 100 euro aan bitcoins gekocht, en die heb ik halverwege deze week weer verkocht. Dus dan kan je je misschien voorstellen hoe blij ik er mee ben.
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Richard030
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Locatie: Nieuwegein
Berichten: 980
Lid geworden op: 01 jun 2012, 23:03

Re: Hebben we ook financial proffessionals of beleggers? Bit

29 nov 2013, 10:09

Of je gaat naar een vuilnisplaats in Wales..

http://nos.nl/op3/artikel/580028-man-go ... s-weg.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Zou je dan ziek zijn >)
Afbeelding
JosCountrymanCooper
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Berichten: 969
Lid geworden op: 06 feb 2011, 19:55

Re: Hebben we ook financial proffessionals of beleggers? Bit

29 nov 2013, 13:26

mushrop schreef:ik heb in het begin van dit jaar voor 100 euro aan bitcoins gekocht, en die heb ik halverwege deze week weer verkocht. Dus dan kan je je misschien voorstellen hoe blij ik er mee ben.
Nieuwe MINI ? :mrgreen:

Terug naar “Kletshoek”