Het grote ASE circuit Mini topic

Van alles en niet over de MINI (géén verkoop-topic).

Mini huren voor 140 euro per sessie?

Ja! Dat ga ik zeker doen. Ik heb er al lang genoeg op moeten wachten!
7
78%
Nee. Helaas niets voor mij.
2
22%
 
Totaal aantal stemmen: 9
biermagnaat
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Enschede
Berichten: 3151
Lid geworden op: 01 feb 2007, 16:11

Het grote ASE circuit Mini topic

03 okt 2013, 20:30

Waarde forumgenoten,

Zoals een ieder inmiddels wel bekend is wordt er op dit moment achter de schermen hard gewerkt door Roy om de circuit Mini af te ronden en helemaal klaar te maken voor het komende seizoen circuit rijden.

Vanaf het forum is er al vele malen aangegeven dat leden geïnteresseerd zijn om een Mini eens lekker uit te laten op het circuit zonder daarbij het risico te hoeven lopen dat men de eigen auto afschrijft.

Aangezien het project nog wel een paar kosten vereist om definitief doorgang te vinden als circuit-huur-auto. Hebben we dit topic geopend om te inventariseren wie er gebruik wil maken van de mogelijkheid om de circuit Mini van Roy te huren.

Het is niet zo dat als je hier aangeeft dat je van plan bent om te huren dat je daar aan gehouden zult worden. De vraag is wel om alleen te reageren wanneer je serieus bent.

Dan nu het belangrijkste punt. De kosten. Roy en ik hebben om tafel gezeten en geïnventariseerd welke kosten gemaakt moeten worden. Nadat de hele lijst met kosten klaar was hebben we die maar snel verbrand en besloten alsnog de verhuur doorgang te laten vinden. :mrgreen:

De kosten zijn € 140 per sessie. We zijn hierbij uitgegaan van een sessie op Assen van 20 minuten waarbij je zelf voor de inschrijving dient te zorgen. Uiteraard wordt het een en ander verder geconcretiseerd indien het project definitief doorgang zal vinden.

Wat krijg je daar voor?

- De huur van de circuit klare Mini van Roy;
- De brandstof;
- De banden;
- De kosten voor het transport van en naar het circuit;
- Je hoeft niet het risico te lopen dat je je eigen mooie Mini een koudstaal vervorming bezorgd.

Geef in de bijgevoegde pol even aan of je voornemens bent de Mini te huren. Uitgebreide prijsbesprekingen lijken me in dit topic niet nodig. Vind je het te duur en ben je niet voornemens te gaan huren reageer dan niet. Denk je dat het te duur is en veel goedkoper kan? Succes! :mrgreen:
Wilcoos
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 2515
Lid geworden op: 30 mei 2012, 13:58

Re: Het grote ASE circuit Mini topic

03 okt 2013, 20:38

Ik neem aan dat er datums en tijden hangen aan het verhuur op assen, en is dit tijdens vrij rijden, en hoe zit het met huren van meerdere personen, en met de schade die je maakt?

Maar ik heb wel interesse :mrgreen: Ook mogelijk om te huren met meerdere personen tijdens een trackday, eventueel inc. preparatie?
biermagnaat
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Enschede
Berichten: 3151
Lid geworden op: 01 feb 2007, 16:11

Re: Het grote ASE circuit Mini topic

03 okt 2013, 20:57

De mogelijkheden gaan we mettertijd verder en concreter invullen. Vooralsnog is het uitlsluitend huren tijdens het vrij rijden op Assen. Ik sluit niet uit dat het in de toekomst mogelijk wordt om ook op andere circuits te rijden.
Wilcoos
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 2515
Lid geworden op: 30 mei 2012, 13:58

Re: Het grote ASE circuit Mini topic

03 okt 2013, 21:02

Houden we a.s. zaterdag en zonder 1 december over. Wordt volgend jaar voor mij dan ;)
nikkwaus
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: limburg
Berichten: 288
Lid geworden op: 09 dec 2012, 16:41

Re: Het grote ASE circuit Mini topic

04 okt 2013, 02:03

ik wil hem gerust wel dopen op assen waar deze mini als eerste al een keer over het circuit heeft gerijde :D
Afbeelding
spenki
Sponsor
Contacteer:
Locatie: Enschede
Berichten: 1733
Lid geworden op: 12 mar 2007, 22:31

Re: Het grote ASE circuit Mini topic

04 okt 2013, 22:13

Voorlopige Specs Race Mini Cooper S :

Ex Mini One 2003 omgebouwd naar Cooper S.
Motor: Cooper S Facelift met vermogen ergens tussen ca 170 en 200pk.
Facelift kompressor met 15% pouli en standaard (2006) software.
Facelift Getrag 6bak met sper.
Uitlaat: Orig spruit met kat en Cooper voorpijp en Cooper S 2013 einddemper.
Luchtfilter: Eigenbouw a la DaveF met K&N filter.
Remmen voorzijde: Brembo van BMW 735i met Nw TRW blokken en schijven.
Remmen achterzijde origineel.
Velgen Nieuw repl. GP 7x17" ET40 met Nieuwe Michelin Primacy Runflat 205-45-17"
Spacers met centrering 10 mm rondom.
Orranje repl. GP achterklepspoiler.
Sportstoelen en Sportstuur.
Rolkooi en oliekoeler onderweg.
Gebruikersavatar
Marcel Always Open
Cabrio-King
Locatie: Pijnacker
Berichten: 8529
Lid geworden op: 06 mei 2006, 23:18

Re: Het grote ASE circuit Mini topic

06 okt 2013, 11:16

ik heb volmondig "JA" gestemd Roy.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
wheeler
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Leeuwarden
Berichten: 1175
Lid geworden op: 13 jun 2010, 11:54

Re: Het grote ASE circuit Mini topic

22 okt 2013, 14:25

Mag ik vragen hoelang een sessie duurt? En is het handig om een dag op Assen te combineren met meerdere huursessies? Ik heb trouwens "ja" gestemd.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
BMX
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Rosmalen
Berichten: 6531
Lid geworden op: 17 nov 2016, 13:12

Re: Het grote ASE circuit Mini topic

22 okt 2013, 14:35

wheeler schreef:Mag ik vragen hoelang een sessie duurt? En is het handig om een dag op Assen te combineren met meerdere huursessies? Ik heb trouwens "ja" gestemd.
De kosten zijn € 140 per sessie. We zijn hierbij uitgegaan van een sessie op Assen van 20 minuten waarbij je zelf voor de inschrijving dient te zorgen.
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer >) ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie

Terug naar “Kletshoek”