Jouw favoriete bocht.....

Van alles en niet over de MINI (géén verkoop-topic).
Batje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Veghel
Berichten: 2500
Lid geworden op: 02 jul 2008, 16:37

27 mar 2013, 13:47

Jammer, want ik bedoelde deze bocht. Vlak bij bavel.
Van 2 kanten erg leuk, Richting Eindhoven lange linker bocht, Vanuit zeeland doordraaier die naar binnen afknijpt. Erg gemene bocht haha

https://maps.google.nl/maps?q=breda&hl= ... abant&z=15

Weet niet hoe ik uit google maps een afbeelding kan maken :(
Afbeelding

Waarom? Omdat het kan, daarom
BMX
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Rosmalen
Berichten: 6531
Lid geworden op: 17 nov 2016, 13:12

27 mar 2013, 14:25

De eerste bocht ligt in de buurt bij het startpunt van de Maasrit van 2012.
Dit is de bocht van Overasselt naar Malden, nabij de A73.
Afbeelding

De 2e bocht is ook in beide richtingen toepasbaar. Van de A59 naar de A2 of van de A2 naar de A59. De laatste is het leukste omdat de bocht op het eind toch net ff wat scherper wordt >) Daar vergissen sommige zich nog wel eens in ;)
Afbeelding
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer >) ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
UKRyan
Be Mini
Be Mini
Contacteer:
Locatie: Dordrecht
Berichten: 641
Lid geworden op: 03 feb 2013, 23:47

27 mar 2013, 19:30

Dit is ook zo'n fijne: http://goo.gl/maps/5kuME :mrgreen:
Adviessnelheid van 70, maar kun je makkelijk met 100 nemen als je in een sportkarretje zit :P
Met de vrachtwagen kan ik hem ook net met 80 nemen als m'n trailer leeg is. :s :lol:

@Maichel: Die afrit van de N3 is idd een lekkere, moet hem elke dag weer nemen. 's Ochtends vroeg staan die stoplichten nog uit, dan kun je je bocht mooi afmaken (als er niks aankomt :lol: )
Ward
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Enschede / Zutphen
Berichten: 2314
Lid geworden op: 21 nov 2011, 20:05

27 mar 2013, 20:45

Het is voor de meeste een eindje rijden, maar de Luttenbergring in raalte is ook erg leuk om te rijden.

Afbeelding

Vooral de bochten op de 'blikweg' zijn echt een geweldige combinatie! Deze weg is verboden voor motorfietsen en dit zegt al wel wat voor bochten het zijn :mrgreen: Mocht je toevallig in de buurt zijn of een stukje aan het rijden zijn in het weekend zeker de moeite waard om even mee te nemen.
Timini
Be Mini
Be Mini
Locatie: Borne
Berichten: 661
Lid geworden op: 23 aug 2011, 12:43

27 mar 2013, 21:15

Volledig mee eens Kimi100! Heb er laatst ook gereden, heerlijk die bochten. De luttenbergring ligt in de buurt van raalte maar wat preciezer: vlak onder luttenberg en niet ver naast Hellendoorn. De luttenbergring is voor het laatst in 2004 als wegrace gebruikt voor motoren. Ook word deze ring nog vaak gebruikt in de rally van hellendoorn!

Zeker de moeite waard!
Laatst gewijzigd door Timini op 27 mar 2013, 21:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Ward
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Enschede / Zutphen
Berichten: 2314
Lid geworden op: 21 nov 2011, 20:05

27 mar 2013, 21:29

@Tim: Dat is dan een foutje, maar het is wel een heel leuk weggetje! :mrgreen:
Timini
Be Mini
Be Mini
Locatie: Borne
Berichten: 661
Lid geworden op: 23 aug 2011, 12:43

27 mar 2013, 21:36

Dat is het cker. In juni/juli organiseer ik, net als vorig jaar, een kleine rit vanuit Hengelo. Daar zit de luttenbergring ook in! :mrgreen:
Ward
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Enschede / Zutphen
Berichten: 2314
Lid geworden op: 21 nov 2011, 20:05

27 mar 2013, 22:10

Timini schreef:Dat is het cker. In juni/juli organiseer ik, net als vorig jaar, een kleine rit vanuit Hengelo. Daar zit de luttenbergring ook in! :mrgreen:
Lijkt me leuk! Waar kan ik inschrijven :lol:
Gebruikersavatar
Manick
Sponsor
Berichten: 1029
Lid geworden op: 28 okt 2016, 07:42

27 mar 2013, 22:39

Knoop punt Eemnes 2 stukken bocht

1. Richting Baarn A1 afslag Utrecht de A27 op kan je met een hele gang nemen

2 vanuit Baarn A1 afslag A27 richting Utrecht lange door draaier(gisteren nog gedaan met 140 en voelde de bandenjes al grip verliezen :D)
Ian
Be Mini
Be Mini
Berichten: 402
Lid geworden op: 14 sep 2008, 11:24

28 mar 2013, 22:02

Afbeelding

Zuidweg in Zoetermeer. Mooie doordraaier.

De bocht A6 bij Emmeloord richting Joure is ook een geweldige bocht, maar te vaak een slomme weggebruiker voor me. Ik heb zelfs wel eens iemand rechts ingehaald :roll:
Gebruikersavatar
Marcel Always Open
Cabrio-King
Locatie: Pijnacker
Berichten: 8529
Lid geworden op: 06 mei 2006, 23:18

31 mar 2013, 09:45

Ian, die bocht herken ik wel. Maar dan alleen als je naar de snelweg toe-rijdt, want als je de andere kant oprijdt, heb je geen uitzicht.

Hier in de regio is jarenlang een soort illegaal circuit over de A4 geweest waar vooral motorrijders op zaterdagavonden aan het racen waren geslagen, met ongevallen en letsel als gevolg. Gevolg: hoge middendrempels in diverse lange doordraaiers en einde oefening voor iedereen.


Mijn favoriete bocht is de Ypenburgse Koningsboog, als je vanaf Nootdorp naar de A12 rijdt, lange doordraaier, overzichtelijk.
https://maps.google.com/maps?q=nootdorp ... d&t=h&z=16
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
nikkwaus
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: limburg
Berichten: 288
Lid geworden op: 09 dec 2012, 16:41

31 mar 2013, 11:26

De eerste is in eindhoven dat is een bocht met advies snelheid 90.
+- bij de 160\170 word die leuk (opleten in deze bocht wand met 160 begint die te piepen (de banden) :lol:
Afbeelding
Afbeelding
En de 2de bocht daar zijn al mensen verongelukt en ik ben daar zelf bijna met 150 uit bocht gevlogen (was te pisig om te rijden.
Geen advies snelheid je mag er 60 maar bocht is wel leuk om te pakken met 120 avonds opletten op die weg ik heb daar een ree geschept
Afbeelding

(Ik hou van gevaarlijke bochten en deze zijn op eigen risico)

Gr N.S
Afbeelding
Ronsworld
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Contacteer:
Locatie: Oldeberkoop
Berichten: 921
Lid geworden op: 03 nov 2012, 23:47

31 mar 2013, 17:56

nikkwaus schreef:
(Ik hou van gevaarlijke bochten en deze zijn op eigen risico)

Gr N.S
Dat zijn ze allemaal...

Ben blij dat ik het noorden van het land woon.
IMHO ben je een gevaar op de weg.

Just my 2 cents..
BMX
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Rosmalen
Berichten: 6531
Lid geworden op: 17 nov 2016, 13:12

31 mar 2013, 18:22

kimi100 schreef:Het is voor de meeste een eindje rijden, maar de Luttenbergring in raalte is ook erg leuk om te rijden.

Afbeelding

Vooral de bochten op de 'blikweg' zijn echt een geweldige combinatie! Deze weg is verboden voor motorfietsen en dit zegt al wel wat voor bochten het zijn :mrgreen: Mocht je toevallig in de buurt zijn of een stukje aan het rijden zijn in het weekend zeker de moeite waard om even mee te nemen.
:-)) :-))
Idd een prachtstuk om te rijden!
Heerlijk ook om daar de rally elk jaar weer doorheen te zien knallen 8)
Timini schreef:Dat is het cker. In juni/juli organiseer ik, net als vorig jaar, een kleine rit vanuit Hengelo. Daar zit de luttenbergring ook in! :mrgreen:
Held!
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer >) ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie

Terug naar “Kletshoek”