Aanschaf Mini Cooper 2003

Van alles en niet over de MINI (géén verkoop-topic).
accessko
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 jun 2011, 14:51

Aanschaf Mini Cooper 2003

04 jun 2011, 14:58

Hallo,

Ik sta op het punt om een MINI Cooper van 2003 te kopen. (80000km)
Ik heb op het forum verschillende topics gelezen over de kinderziektes en veel voorkomende problemen (zoals met de versnellingsbak)

Waar moet ik op letten bij de aanschaf. Hebben jullie nog tips?

Mvg

Martin

PS. super leuke website is dit zeg.
MartijnGizmo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Almere
Berichten: 5707
Lid geworden op: 08 mar 2011, 11:48

04 jun 2011, 16:06

Deze buying guide van EVO heb ik o.a. gebruikt bij aanschaf van mijn Mini: http://www.evo.co.uk/buying/buyingguide ... oints.html
jolette
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 okt 2014, 22:35

Re: Aanschaf Mini Cooper 2003

06 okt 2014, 22:47

Ik ben verhuisd naar San Francisco vanuit Amsterdam, en wil nu hier heel graag een Mini kopen! In Nederland had ik lieve vrienden die mij hielpen bij de aanschaf van een auto, maar hier nog niet! :( Ik heb jullie hulp dus nodig!
Ik ben nu vooral aan het kijken naar een mini cooper vanuit 2003, deze zitten het meest in mijn budget... Waar moet ik op letten? Zijn er rare dingen uit dit bouwjaar? Ik ben wat dit betreft een leek...! Wie kan mij enigszins helpen met tips ed?

Dank!! :zon
Gebruikersavatar
Marcel Always Open
Cabrio-King
Locatie: Pijnacker
Berichten: 8529
Lid geworden op: 06 mei 2006, 23:18

Re: Aanschaf Mini Cooper 2003

07 okt 2014, 09:51

Jolette, in de VS zijn er misschien wel meer Cooper-S dan Cooper te koop. Als je toch een Cooper wilt (goedkoper in gebruik) zoek dan bij voorkeur naar 2005+ Want betere versnellingsbak.

Koop hem bij de SanFran Mini dealer zodat je veilig blijft voor eventuele miskoop. Op facebook ben ik betrokken bij wat mensen in SoCal die jou misschien wel kunnen bijstaan bij de aankoop. Als je dat wilt, stuur me dan even een PM bericht
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"

Terug naar “Kletshoek”