Het grote iPhone topic!

Van alles en niet over de MINI (géén verkoop-topic).
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amstelveen
Berichten: 20588
Lid geworden op: 20 jun 2009, 01:14

22 sep 2012, 10:00

Ja, zo'n gel*l dat een Iphone niets kan hebben. Als je dat zegt heb je duidelijk zelf geen ervaring met een Iphone. Die van mij is al een aantal keer uit de cabine van een Volvo F12 gevallen en zelfs dat overleeft 'ie gewoon. Ik heb mijn Iphone nu twee jaar en altojd zonder hoesje oid gebruikt en het is de eerste telefoon in ruim 14 jaar die na twee jaar nog steeds volledig functioneert. Ga dus ook nog niet de 5 halen want m'n huidige doet het gewoon nog heel erg prima.

Leuk zo'n Samsung, jammer dat ze inmiddels niet meer in je zak passen. Een telefoon zo groot als een tablet, vrij kansloos...
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
GreyCooperS
Forum Junky
Locatie: Rijswijk
Berichten: 17047
Lid geworden op: 01 aug 2009, 00:25

22 sep 2012, 10:24

Fight Fight :mrgreen:

Mijn 4 is ook al tientallen keren gevallen en werkt nog perfect.
paar weken geleden echt een harde smakker op de stoeptegels gemaakt...toen is t glas wel gebroken...nieuwe op laten zetten en done..alles werk nog (steeds) perfect...
AfbeeldingAfbeelding

2008 | R56 Cooper S | Chili Red

Beek Stage 1 | Forge Dump Valve | 17" Intra 7,5J 225-45-17 | Custom Red Recaro CS | GP Gordels | Scangauge II | Aero | Navi | Xenon | Pano | Antracite Hemel | Keyless Go


2002 | e39 540i Touring | Messing Metallic

2000 | e53 X5 4.4i | Tiag
mso
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 1277
Lid geworden op: 19 feb 2007, 13:56

22 sep 2012, 10:32

Hier ook regelmatig laten vallen niets aan het handje :) ken meerdere mensen die allemaal weer terugkomen naar een iphone nadat ze android geprobeerd hebben (oa. Samsung galaxy s3 en note)
Hoog- en laagvlieger
Gebruikersavatar
Marcel Always Open
Cabrio-King
Locatie: Pijnacker
Berichten: 8529
Lid geworden op: 06 mei 2006, 23:18

22 sep 2012, 12:05

Kees en Annet schreef:De iphone is niet ontworpen om er basketbal mee te spelen, daar hebben ze basketballen voor bedacht.
:mrgreen: :wink: :lol:
LOL :lol: :lol: :lol: :lol:


De discussie tussen apple-users en samsung/android/etc users kan mij niet echt boeien. Het loopt altijd uit op bekvechten vanwege de twee "religies". Ik vind de iphone-4 die ik nu heb, stevig; Hij valt regelmatig en doet het nog steeds prima. Dat is al een stuk beter dan al die flut* nokia's die ik vroeger had.
Af en toe upgrade ik de software zoals vanochtend naar iOS6, maar ik zie nog geen verschil want ik gebruik veel van de functies toch niet echt intensief.
Ik heb dan ook geen moderne MINI die een iphone-compatible systeem heeft zoals mini connected of carkits oid. Ik bel toch niet in de auto. Dus daarvoor hoef ik ook niet te upgraden.

Maar je moet wat , en ik kies voor dit. :lol:

Ik verbaas me over de mensen die tig uur in de rij gaan staan in Oberhausen voor een telefoon , maar dat is een keuze. Net zoals ik dan weer kies om tig euro uit te geven aan nutteloze mini goodies.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amstelveen
Berichten: 20588
Lid geworden op: 20 jun 2009, 01:14

22 sep 2012, 12:57

het is geen bekvechten hoor Marcel, ik reageerde alleen op bepaald onwaarheden die rondgeslingerd worden door niet-Iphone-users..

Mij interesseert het geen r**t wie wat voor telefoon heeft, en ik ga er ook zeker niet voor in de rij staan. :lol:
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Gebruikersavatar
Marcel Always Open
Cabrio-King
Locatie: Pijnacker
Berichten: 8529
Lid geworden op: 06 mei 2006, 23:18

22 sep 2012, 13:45

mushrop schreef: ... Die van mij is al een aantal keer uit de cabine van een Volvo F12 gevallen ...

Is dat hetzelfde als "van de vrachtwagen gevallen"? :mrgreen:
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 5871
Lid geworden op: 04 apr 2016, 17:25

22 sep 2012, 14:30

Mijn 4S doet het tot op heden ook uitstekend, is wel m'n eerste Iphone. Android/Samsung etc allemaal gehad, allemaal op hun manier prima. Nu is het Iphone. Al die specs etc boeien met niet zoveel; zolang ik maar fatsoenlijk kan bellen/berichten versturen/emailen en foto's maken. Oja, en flesjes openen met dank aan de Intoxicase! :lol: :-))
Clubhouse
Garlic Chef
Locatie: Aalst
Berichten: 1599
Lid geworden op: 22 jun 2008, 20:43

13 nov 2012, 17:04

Ik heb er lang over getwijfeld maar ik ga mij de Iphone5 aanschaffen. Alleen weet ik niet wat ik het beste neem, 8, 16 of 32 gb.
Ben namelijk niet van plan om deze snel weg te doen. Doe toch gemiddeld een 4 jaar met een gsm. :oops:
Erwinner
Be Mini
Be Mini
Locatie: Baarn
Berichten: 422
Lid geworden op: 24 jun 2012, 14:02

13 nov 2012, 17:50

Moet toch best kunnen die 4 jaar voor al dat geld dat ze kosten?

Ik zou wel voor minimaal 16gb gaan. Mijn vrouw heeft een 8Gb en die loopt elke keer vol nadat ze TomTom (is al 2Gb) erop had gezet. Dan blijft er maar verdomd weinig over voor beetje muziek, een foto / filmpje schieten.

Zelf heb ik nog een 4 met 16Gb en kan hier momenteel prima mee overweg. Voor de iPad heb ik wel 32 Gb gekozen want daarop zeul je meer leuke dingen offline mee zoals de top20 foto-albums, flinke portie muziek, maar ook de Apps zijn al fors groter ivm hoge resolutie scherm.

Dus zeker geen 8Gb doen, daar krijg je spijt van...

PS: blijft suf dat je er niet gewoon een geheugenkaartje bij kan prikken voor beetje opslag van foto/film, maar dat zal wel de angst voor de copyright police zijn... Of een excuus om weer dik 100,- extra te vragen voor iets dat qua inkoop een tientje kost...
One life, live it!
jerroo
Be Mini
Be Mini
Locatie: Huizen nh
Berichten: 721
Lid geworden op: 07 nov 2016, 17:35

13 nov 2012, 17:59

de apple vs windows discussie is hetzelfde, kansloos kom je niet uit, sluit me aan bij de wijze woorden van de cabrio koning, dat je er op 4 niets van merkt is dat ios6 eigenlijk voor de 5 is waarmee je alle functies kan benutten.
zmorf
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Berichten: 849
Lid geworden op: 04 apr 2016, 13:16

13 nov 2012, 18:24

houd er wel rekening mee dat (nog) niet alle apps geschikt zijn voor het
grotere scherm v.d. 5 waardoor je dus nog zwarte randen langs je app
hebt. :wink:
Gebruikersavatar
louisvdd76
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Molenhoek
Berichten: 6371
Lid geworden op: 28 okt 2016, 23:10
Nederland

13 nov 2012, 19:26

Altijd minimaal voor de 32GB versie gaan... foto's nemen al 3,5mb per stuk in... en dan filmpjes in HD, dan gaat het helemaal hard.
Ik had een 4S 16GB maar heb nu de 32GB variant van de 4S. Heb de 16Gb naar mijn vrouw doorgeschoven.
BlueCooperS
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Winsum
Berichten: 3067
Lid geworden op: 12 feb 2009, 10:13

13 nov 2012, 20:05

Ik had eerst een 4S 16 Gb en die was al aardig snel vol.
Ik heb nu de iPhone 5 32 Gb aangeschaft.
Gr. Johnny

.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
Clubhouse
Garlic Chef
Locatie: Aalst
Berichten: 1599
Lid geworden op: 22 jun 2008, 20:43

14 nov 2012, 05:07

Ok, dan ga ik voor de 32 mb. :)
Hoe zit het in Nederland met de leveringstijd?
Hier in België kan het oplopen tot 2 maand. :shock:
S-67
Be Mini
Be Mini
Locatie: Veendam / Breda
Berichten: 425
Lid geworden op: 28 mei 2010, 23:14

14 nov 2012, 14:27

In Nederland ook.. wachttijd voor de Iphone 5 is zo n 5/6 weken. Vanaf januari zullen er genoeg op voorraad zijn werd mij aangegeven.

Overigens heb ik de 16gb versie. Van die 16gb is er daadwerkelijk zo n 13 gb aan ruimte beschikbaar en heb ik nog 6.3gb over :D Heb dan ook geen muziek etc. Voor normaal gebruik en af en toe een foto is 16gb meer dan genoeg.

Terug naar “Kletshoek”