Formule 1 Max to the MAX

Van alles en niet over de MINI (géén verkoop-topic).
cdebruijn
Enthousiast
Enthousiast
Locatie: Oud-Beijerland
Berichten: 113
Lid geworden op: 29 aug 2013, 16:20

Re: Formule 1

12 nov 2013, 08:14

Wat ik raar vind is dat ze Raikkonen niet betalen, en de rest van het personeel voorrang geven omdat Raikkonen toch al miljonair is...

Snap best dat R. de centjes niet heel hard nodig heeft, maar als zo iets afgesproken is....

De situatie binnen het team heeft er ongetwijfeld ook mee te maken dat hij de laatste 2 races niet mee doet!

Las trouwens dat Alonso ook rugklachten heeft, maar nog wel gewoon mee doet!

Kijk in ieder geval uit naar volgend jaar; al een paar jaar zat voor mij niet de goede coureur in de goede auto, maar nu Kimi naar Ferrari gaat zit er eindelijk weer eens een (naar mijn mening) iemand in het juiste stoeltje! :)
P5ycH0
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Hillywood
Berichten: 4614
Lid geworden op: 01 okt 2010, 15:34

Re: Formule 1

15 nov 2013, 11:54

Ik zit in een spagaat...
Ik ben pro Raikkonen en heb n bloedhekel aan Ferrari met hun FIA veto recht en al hun vuile truckjes.
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amstelveen
Berichten: 20588
Lid geworden op: 20 jun 2009, 01:14

Re: Formule 1

15 nov 2013, 16:00

F1....tsja....i

Doe mij maar een dikke tourwagenrace. Beuken, rammen, knallen en niet l*llen maar gasgeven. Da's tenminste leuk om naar te kijken. Ik vind zelfs ovalracing (nascar, indycar) een stuk spannender en boeiender om naar te kijken. In die races gebeurd tenminste wat. F1 is wat mij betreft al lang geleden overleden en begraven.
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Maichel
Be Mini
Be Mini
Locatie: Dordrecht
Berichten: 615
Lid geworden op: 16 okt 2011, 15:06

Re: Formule 1

15 nov 2013, 17:29

Formule 1 kijk ik al lang niet meer naar.
Het is niet leuk als voor het einde van het seizoen de kampioen al bekend is.
En dat achterlijke vingertje wordt je snel beu.....

Okee hij kan rijden maar spannend is het al lang niet meer.
Vroegah...toen ze nog zelf reden toen was het gaaf.

Ik volg liever de Moto GP wedstrijden daar knokken ze nog om hun plekje.
JosCountrymanCooper
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Berichten: 969
Lid geworden op: 06 feb 2011, 19:55

Re: Formule 1

15 nov 2013, 20:39

Formule 1 is idd. niet meer te vergelijken met de tijd van Mansell en Senna.
Tegenwoordig gaat het meer om de tactiek en de kleine verschillen.
En vooral de bandenkeuze en hoe de rijders met de banden omgaan.
Als je het volgt, is het best spannend en maakt het niet dat Vettel weer heeft gewonnen.
Je moet je er wel in verdiepen, zomaar een GP bekijken is niet erg boeiend. :wink:
P5ycH0
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Hillywood
Berichten: 4614
Lid geworden op: 01 okt 2010, 15:34

Re: Formule 1

16 nov 2013, 18:32

JosCountrymanCooper schreef:Als je het volgt, is het best spannend en maakt het niet dat Vettel weer heeft gewonnen.
Je moet je er wel in verdiepen, zomaar een GP bekijken is niet erg boeiend. :wink:
Yep, je moet t wel bijhouden. Als je alleen de race kijkt mis je een hoop.
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amstelveen
Berichten: 20588
Lid geworden op: 20 jun 2009, 01:14

Re: Formule 1

17 nov 2013, 08:55

Ik hield het wel bij voorheen, maar dan nog vond ik de GP's weinig boeiend. Daarnaast heb ik door gezin en werk niet altijd tijd om elke GP te bekijken. Tourwagenraces etc kan je gerust een race van missen en dan is heT nog steeds leuk om naar te kijken. De races zelf zijn gewoon veel spannender. Leuk dat een kampioenschap of tactiek interessant is, als ik twee uur lang naar een optocht van F1 auto's zit te kijken is bij mij de lol er snel vanaf. Echte races wil ik zien, optochten ga ik wel met m'n kinderen naartoe als Sinterklaas weer in het land komt.
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Gebruikersavatar
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Enschede
Berichten: 13795
Lid geworden op: 05 mar 2008, 17:22

Re: Formule 1

21 nov 2013, 13:14

Ik ben er laatst weer eens voor gaan zitten, maar na een aantal rondjes ben ik gaan zappen :oops:
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amstelveen
Berichten: 20588
Lid geworden op: 20 jun 2009, 01:14

Re: Formule 1

21 nov 2013, 16:17

Ik val er altijd bij in slaap... :oops:
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
JosCountrymanCooper
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Berichten: 969
Lid geworden op: 06 feb 2011, 19:55

Re: Formule 1

21 nov 2013, 16:56

De laatste in Austin ( waar heb ik dat eerder gehoord ? ) was niet erg boeiend, nee.
Gebruikersavatar
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Utrecht
Berichten: 8165
Lid geworden op: 07 nov 2016, 23:22

Re: Formule 1

21 nov 2013, 21:04

Van een mooie race kan ik nog altijd wel genieten, maar ik volg het ook veel minder dan ik vroeger deed. Toen zette ik er 's nachts de wekker nog voor, dat heb ik de laatste jaren toch niet meer gedaan. Ik vind het in ieder geval niet de moeite waard om er een abonnement op Sport 1 voor te nemen. Ik vind DTM een mooi alternatief: supergave auto's, deurtjes tegen elkaar, af en toe een zijspiegel die sneuvelt.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Enschede
Berichten: 13795
Lid geworden op: 05 mar 2008, 17:22

Re: Formule 1

28 nov 2013, 13:47

Precies Ivo, vroeger ging ik er snachts voor zitten, tegenwoordig slaap ik zondag ook om 8.00 gewoon nog door...

Ik hoorde van de week op de radio (veronica) dat Olaf Mol weer terug komt. Zal niet iedereen blij mee zijn maar ik wel! :lol:

Ook lieten ze een vergelijking horen tussen Engels commentaar (ook al niet heeeul spannend) en huidig nederlands commentaar. Ging om een pitsactie waarbij Alonso iemand inhaalde door de pitstrategie. Die engelsen vonden het geniaal, in nederland werd het tussen neus en lippen door genoemd...
Doe mij dan Olaf maar, leuke uitspraken, altijd enthousiast en ach, dat ie er dan soms naast zit, zal me jeuken.. :mrgreen:
JosCountrymanCooper
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Berichten: 969
Lid geworden op: 06 feb 2011, 19:55

Re: Formule 1 Schumacher in coma

30 dec 2013, 06:43

Bij een ski-ongeval is Michael met z'n hoofd op een rotsblok gevallen en ligt nu in coma in kritieke toestand.
Triest, laten we het beste hopen.
Ward
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Enschede / Zutphen
Berichten: 2314
Lid geworden op: 21 nov 2011, 20:05

Re: Formule 1 Schumacher in coma

30 dec 2013, 09:56

Inderdaad niet best! Ik was nooit voor hem toen ie nog racete, maar dit is wel heel tragisch :(

Terug naar “Kletshoek”