Met MINI's naar Mini's?

christacourage
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Locatie: apeldoorn
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jun 2008, 09:15

Met MINI's naar Mini's?

26 apr 2009, 14:57

Zijn er meer MINI's die wel interesse hebben om naar de mini's te gaan. Wj kunnen niet naar Silverstone, maar het lijkt ons wel leuk om in een groepje naar IMM te rijden. Meer enthousiastelingen?
Gebruikersavatar
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Zuiden
Berichten: 13431
Lid geworden op: 23 sep 2005, 18:04
Nederland

26 apr 2009, 18:38

Tot nu toe is het zo geweest dat ik bij iedere rit waar ik met een MINI bij was door de Mini's met de nek ben aangekeken (enkele uitzonderingen daar gelaten). Mini's naar MINI's gaat wel heel goed, andersom helaas niet.
Berry M
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Beilen
Berichten: 2133
Lid geworden op: 10 feb 2009, 17:11

26 apr 2009, 19:01

Berthil schreef:Tot nu toe is het zo geweest dat ik bij iedere rit waar ik met een MINI bij was door de Mini's met de nek ben aangekeken
Dat begin ik ook erg duidelijk te merken... :?
Toen ik alleen m'n 'gele' had was alles koek en ei, maar nu ik die 'blauwe' erbij heb zijn er aanzienlijk wat mensen die vreemd naar me doen. En dat terwijl ik nog steeds dezelfde persoon ben... Ik heb wel eens het idee dat zulke personen gewoon stik jaloers zijn...

Maar ik heb wel interesse om gezamelijk bij een ander evenement te gaan kijken, mits het geen rondritten zijn met een wedstrijd element.
Afbeelding
Ginoceros schreef:Interessante, niet verprutste Mini die 1x/ 6mnd op de weg komt en niet boven de 2000t uitkomt
Ri
Rini

26 apr 2009, 22:15

En ,wanneer is IMM?
Sire
4 op een rij!
4 op een rij!
Contacteer:
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 167
Lid geworden op: 28 mar 2007, 21:52

27 apr 2009, 10:35

Dat Mini's en MINI's best goed met elkaar overweg kunnen, kun je beleven tijdens het Swetterhage weekeinde van 10 tot 12 juli a.s.
Weliswaar een nacht korter dan het IMM :wink: , maar je hoeft je Mini/MINI niet te showen, het is gratis én last bust not least: je doet er de bewoners van Swetterhage en jezelf een enorm plezier mee !
Geniet van het leven, je bent er maar even;)
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amersfoort
Berichten: 7831
Lid geworden op: 25 sep 2005, 20:55

27 apr 2009, 11:24

Bij MINI's voor KiKa ging het op de dag zelf prima samen, en met een bijzonder mooi resultaat voor KiKa!
Alleen achteraf jammer dat er met mini-modder gegooid werd.
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
Sire
4 op een rij!
4 op een rij!
Contacteer:
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 167
Lid geworden op: 28 mar 2007, 21:52

27 apr 2009, 11:35

Arjan schreef:Bij MINI's voor KiKa ging het op de dag zelf prima samen, en met een bijzonder mooi resultaat voor KiKa!
Alleen achteraf jammer dat er met mini-modder gegooid werd.
Weinig kans dat er op Swetterhage met modder wordt gegooid (hooguit door een bewoner maar die maakt geen onderscheid tussen Mini en MINI :roll:
Geniet van het leven, je bent er maar even;)
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amersfoort
Berichten: 7831
Lid geworden op: 25 sep 2005, 20:55

27 apr 2009, 13:22

:lachuh

Het gaat erom dat we lol hebben :) (en het maakt mij niet uit wat voor mini het is)
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
Gebruikersavatar
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Zuiden
Berichten: 13431
Lid geworden op: 23 sep 2005, 18:04
Nederland

27 apr 2009, 13:35

Sire schreef:Weinig kans dat er op Swetterhage met modder wordt gegooid (hooguit door een bewoner maar die maakt geen onderscheid tussen Mini en MINI :roll:
De Swetterhage bewoner maakt het inderdaad niks uit, die kijkt alleen naar de asbak en of die gevuld is of niet :)

Maar ook tijdens de Swetterhage heb ik al gemerkt dat een Mini rijder er niet van gediend was een 'Bini' rijder achter zich te hebben. Dat mag echter de algehele pret van zo'n prachtige dag als de Swetterhage Run niet drukken, erg leuk om mee te doen. En de stop is ook bekend zie ik 8)
Gebruikersavatar
MaVaEe
Koeien-teller
Locatie: Doorn
Berichten: 6522
Lid geworden op: 11 jul 2007, 21:49

27 apr 2009, 15:01

Berthil schreef:
Sire schreef:Weinig kans dat er op Swetterhage met modder wordt gegooid (hooguit door een bewoner maar die maakt geen onderscheid tussen Mini en MINI :roll:
De Swetterhage bewoner maakt het inderdaad niks uit, die kijkt alleen naar de asbak en of die gevuld is of niet :)

Maar ook tijdens de Swetterhage heb ik al gemerkt dat een Mini rijder er niet van gediend was een 'Bini' rijder achter zich te hebben. Dat mag echter de algehele pret van zo'n prachtige dag als de Swetterhage Run niet drukken, erg leuk om mee te doen. En de stop is ook bekend zie ik 8)
Dan moet je er ook niet op 1 meter afstand achter gaan rijden Berthil dan schijnt je xenon in zn binnenspiegel! :lol:
Afbeelding

Terug naar “Events 2009”