Datum bespreekbaar, de Haven Rit

wat denk je...

Super, ik ben er zeker bij.
11
48%
Ik kom wel mee wat minioot uithangen.
6
26%
Niet echt iets voor mij.
0
Geen stemmen
Hangt af van de volledige rit afstand.
6
26%
Lijkt me maar niets
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 23
Shadow_Breaker
GPc-0001
Locatie: Lint
Berichten: 1359
Lid geworden op: 04 jul 2008, 16:33

Datum bespreekbaar, de Haven Rit

21 okt 2008, 02:10

Hey iedereen,

Ik heb al een tijdje een leuk idee, een rit organiseren die begint bij 1 van onze sponsors (GregBem) en die ons met de groep door de haven van antwerpen terug naar Lier zal brengen, ik ben al een tijdje bezig met het plannen (en testen van deze rit: vooral voor de verlaagde onder ons niet altijd even makkelijk en we willen geen schade zien natuurlijk)
Ik heb gekozen om van bij GregBem te vertrekken omdat deze locatie voor sommigen dan al bekent zal zijn en omdat er een paar leuke baantjes in de buurt zijn en dat we makkelijk de Rit kunnen rondmaken en eventueel reserveren in een restaurantje in lier (keuze genoeg) (parking is iets anders, maar ben ik mee bezig)

Nu om dit allemaal in goede banen te laten verlopen wil ik eerst weten of onze noorderburen dit ook zien zitten om eens af te zakken naar de provintie antwerpen en eens door de haven te rijden. (ik heb gekozen voor antwerpen omdat dit niet te ver van de grens ligt en hopelijk zo meer volk kan lokken tot een leuke rit.
In de haven zijn er meerdere super locaties voor groepfoto's evenals locaties voor solo foto's.

De bedoeling is ook om de rit zo goedkoop mogelijk te maken. (altijd leuk een dagje uit zonder al te veel uit te geven).

GregBem, ik heb dit ooit zo eens vluchtig besproken met u, als je liever niet hebt dat we bij u vertrekken, zoek ik nog wel een andere makkelijke locatie om te vertrekken, maar denk dat je dit ook wel leuk zal vinden?

Ik zoek ook nog een paar mede belgen die dit mee willen organiseren en de rit helemaal tot in de puntjes verder wil uitwerken met mij, dan mag je altijd een berichtje hier achterlaten.

Ik ben wel van plan om deze rit pas te doen in maart of mei (datum moet nog verder besproken worden maar komt hier zeker op tijd op, en voorstellen zijn altijd welkom.)

nog meer info volgt maar eerst een checken of er voldoende volk naar wilt komen he :D

groetjes, Shadow Breaker
Gebruikersavatar
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Zuiden
Berichten: 13431
Lid geworden op: 23 sep 2005, 18:04
Nederland

21 okt 2008, 12:48

Niet om spelbreker te zijn maar zo'n rit is er zo'n 2 jaar geleden al geweest via de MINI Antwerp Store (op zondag).

Aan de andere kant zijn er intussen alweer een heleboel nieuwe mensen bij die er toen niet bij zijn geweest dus dat hoeft je er niet te van weerhouden de rit te organiseren.
Shadow_Breaker
GPc-0001
Locatie: Lint
Berichten: 1359
Lid geworden op: 04 jul 2008, 16:33

21 okt 2008, 14:06

Berthil schreef:Niet om spelbreker te zijn maar zo'n rit is er zo'n 2 jaar geleden al geweest via de MINI Antwerp Store (op zondag).

Aan de andere kant zijn er intussen alweer een heleboel nieuwe mensen bij die er toen niet bij zijn geweest dus dat hoeft je er niet te van weerhouden de rit te organiseren.
Des te beter, mensen met goede herinneringen aan die uitstap gaan deze ook leuk vinden ;)
Ik heb in de haven enkele leuke weggetjes gevonden die in lange bochten gaan (en waar geen geen flitspalen staan :wink: )

Maar ik denk dat er toch wel intresse voor moet zijn, hoop het echt wel natuurlijk.
Ik denk ook wel dat ik niet hetzelfde parcour ga volgen, wat andere weggetjes, paar leuke plaatsjes in de haven om een paar club foto's te maken. maar ik hoor het wel van de rest. als er 10 mini's zijn dan is he al een leuk ritje, zijn er meer dan is het nog leuker :wink:
marss
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 5169
Lid geworden op: 18 feb 2007, 13:24

21 okt 2008, 23:22

Leuk initiatief!! Antwerpen is altijd leuk, alleen de kinderkopjes wel vermijden!! :wink:



marss
GeoBem007
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Mortsel, Antwerpen
Berichten: 5849
Lid geworden op: 30 aug 2008, 11:23

22 okt 2008, 00:00

Altijd leuk, een thuismatch :D
Shadow_Breaker
GPc-0001
Locatie: Lint
Berichten: 1359
Lid geworden op: 04 jul 2008, 16:33

22 okt 2008, 01:04

marss schreef:Leuk initiatief!! Antwerpen is altijd leuk, alleen de kinderkopjes wel vermijden!! :wink:



marss
Daar houden we rekening mee, er gaat ook een verlaagde Dooper mee rijden met mij (aja k hoop toch da em da nog wilt)
om zo de wegen te testen en ik kies er toch wel leuke en goede wegen uit zene (aja wat je goed kan noemen in belgie he)
Gebruikersavatar
Yvon
Wingman
Contacteer:
Locatie: Hilversum
Berichten: 3150
Lid geworden op: 25 sep 2005, 19:32

22 okt 2008, 08:03

Bij de vorige Havenrit waren we in het begin al hopeloos verdwaald; ik ga voor de herkansing :mrgreen:
Afbeelding

_______________________________________
You can fight the sleep but you cannot stop the dream
Gebruikersavatar
MaVaEe
Koeien-teller
Locatie: Doorn
Berichten: 6522
Lid geworden op: 11 jul 2007, 21:49

22 okt 2008, 08:29

Goed idee Timo! :D
Afbeelding
Kees en Annet
Racende reporter
Locatie: Maarssen
Berichten: 5539
Lid geworden op: 27 mei 2007, 20:45

22 okt 2008, 08:43

Antwerpen, havenrit wij gaan mee. :ralley
(als de datum goed is.)


Annet
Afbeelding
seirv
Be Mini
Be Mini
Contacteer:
Locatie: Delft
Berichten: 622
Lid geworden op: 23 mei 2007, 19:02

22 okt 2008, 09:24

Gezellig antwerpen.... als de agenda het toelaat komen seirv en sas wel even langs..
Shadow_Breaker
GPc-0001
Locatie: Lint
Berichten: 1359
Lid geworden op: 04 jul 2008, 16:33

22 okt 2008, 13:50

Sleefje schreef:Bij de vorige Havenrit waren we in het begin al hopeloos verdwaald; ik ga voor de herkansing :mrgreen:
ik ga zeker en vast een paar zeer herkenbare punten vastleggen (die je GPS zeker zal vinden) om zo toch nog verder te kunnen volgen met de rit, van zodra dat ik meer info heb zie je het hier zeker langskomen, en ik ga proberen een datum te geven voor 1 januari zodat er tijd genoeg is om dit in de agenda te zetten :wink:
Jurgen
Pralinekes-Boy & km-vreter
Locatie: Erps-Kwerps
Berichten: 4941
Lid geworden op: 11 mar 2007, 00:48

22 okt 2008, 14:30

BMW X3 schreef:Antwerpen, havenrit wij gaan mee. :ralley
(als de datum goed is.)


Annet
X2

Al vrees ik wel voor de wegkwaliteit in de haven van antwerpen... In Antwerpen is het al niet te best laat staan in de haven :D
Afbeelding
Shadow_Breaker
GPc-0001
Locatie: Lint
Berichten: 1359
Lid geworden op: 04 jul 2008, 16:33

22 okt 2008, 14:36

Jurgen schreef:
BMW X3 schreef:Antwerpen, havenrit wij gaan mee. :ralley
(als de datum goed is.)


Annet
X2

Al vrees ik wel voor de wegkwaliteit in de haven van antwerpen... In Antwerpen is het al niet te best laat staan in de haven :D
ik heb toch al enkele leuke en goeie weggetjes gevonden, de laatste tijd zijn er veel nieuwe weggetjes opengegaan dus das altijd leuk :wink:
parklaneworks
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Rotterdam
Berichten: 3351
Lid geworden op: 23 mar 2006, 14:28

22 okt 2008, 19:13

Lijkt mij hartstikke leuk een ritje door de Antwerpse haven :D ! Ik ben erbij !!(hangt natuurlijk wel een beetje van de datum af)
AA-16V
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Contacteer:
Locatie: Puurs (B)
Berichten: 303
Lid geworden op: 09 jan 2008, 15:47

22 okt 2008, 20:32

Als de datum past, ben ik ook van de partij...

Terug naar “Events 2009”