Newbie vraag: 'oud stuur' in facelift model?

Van alles over de 1ste generatie MINI.
Joep S.
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 9
Lid geworden op: 26 okt 2013, 14:25

Newbie vraag: 'oud stuur' in facelift model?

01 nov 2013, 18:52

Beste mini experts, ik ben nieuw in de mini-wereld en heb er op dit moment nog geen in mijn bezit. We willen graag een mini aanschaffen als tweede auto. Mijn vrouw wil een rode of een blauwe... Ik wil graag een R53, ik houd van kleine snelle auto's. Als we een mini hebben aangeschaft zal ik me wat uitgebreider voorstellen.

Onze interesse gaat uit naar deze (ik hoop dat de link werkt!): http://www.autotrader.nl/auto/mini/nuen ... ant#foto-2" onclick="window.open(this.href);return false;

facelift model r53, rood, lage kilometerstand. Mijn enige zorg is dat ik een 'oud' model stuur in deze auto zie zitten. Ik dacht dat het driespaaks stuur standaard was.

Kan iemand dat bevestigen? En als er nog andere zaken opvallen hoor ik dat ook graag.

Joep
jerroo
Be Mini
Be Mini
Locatie: Huizen nh
Berichten: 721
Lid geworden op: 07 nov 2016, 17:35

Re: newbie vraag: 'oud stuur' in facelift model?

01 nov 2013, 20:10

stuur klopt idd niet, voor de rest lkkr wat opties en lage km stand, prijs ook niet ongewoon, kon niet opmaken of er xenon verlichting in zit, zo ja, heeft de vorige eigenaar ook de facelift koplampen gewisseld.

suc 6.
R50/R53/F56F56SF56JCW.ProF54JCW Lci
spenki
Sponsor
Contacteer:
Locatie: Enschede
Berichten: 1733
Lid geworden op: 12 mar 2007, 22:31

Re: newbie vraag: 'oud stuur' in facelift model?

01 nov 2013, 20:47

of hij heeft misschien ooit schade gehad en zijn er pre-facelift airbag en stuur en koplampen ingezet omdat
dat een stukkie goedkoper en gemakkelijker gebruikt te
vinden is.
Joep S.
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 9
Lid geworden op: 26 okt 2013, 14:25

Re: newbie vraag: 'oud stuur' in facelift model?

01 nov 2013, 21:34

dank voor jullie antwoord. Ik vrees dat Spenki gelijk heeft en ga verder zoeken naar andere opties.

Joep