Nadeel van een Mini

Van alles over de 1ste generatie MINI.
Spi
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Vlaardingen
Berichten: 353
Lid geworden op: 29 jan 2013, 11:21

Re: Nadeel van een Mini

19 aug 2013, 11:15

boris_brznjef schreef:
speedy schreef:gordels die niet "lekker" terugkomen.
ruitensproeiers die soms nalekken
De vloeistof die op je a stijlen blijft en lekkere vlekken achterlaat.

Zijruiten die veel lawaai maken doordat ze stijlloos zijn
Idd nu je het zegt. Bij hoge snelheid is het als of ik in een cabrio rij.. :rijden

Nadelen moeten nu niet meer worden dan de voordelen verkoop ik 'm straks nog en ruil ik m in voor een scenic :)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Robert
NMC Moderator
NMC Moderator
Berichten: 3190
Lid geworden op: 18 okt 2005, 15:34

Re: Nadeel van een Mini

19 aug 2013, 11:16

speedy schreef:klote kwaliteit mistlampen waar snel condens in komt.
En niet alleen de mistlampen, want de achterlichten hebben er soms ook last van...
Spi
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Vlaardingen
Berichten: 353
Lid geworden op: 29 jan 2013, 11:21

Re: Nadeel van een Mini

19 aug 2013, 11:17

Weet je wat ook een nadeel is?

Dat niet alles erop, eronder en erin zit wat ik allemaal nog graag zou willen hebben.. :)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Robert
NMC Moderator
NMC Moderator
Berichten: 3190
Lid geworden op: 18 okt 2005, 15:34

Re: Nadeel van een Mini

19 aug 2013, 11:23

Roest onder de deurrubbers... Heb ik niemand nog horen noemen; of euh, is dat geen nadeel?
Spi
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Vlaardingen
Berichten: 353
Lid geworden op: 29 jan 2013, 11:21

Re: Nadeel van een Mini

19 aug 2013, 11:26

Hmmmmm geen last van. Na een grondige poets beurt haal ik ook altijd de rubbers eraf, spuit ik ze in met teflon en boen ik de stylen altijd helemaal schoon

Des al niet te min kan het voor jou een nadeel zijn.
Afbeelding
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amstelveen
Berichten: 20588
Lid geworden op: 20 jun 2009, 01:14

Re: Nadeel van een Mini

19 aug 2013, 12:30

Ik lees eigenlijk niet 1 serieuze klacht, alleen maar miereneukdingetjes. Er is geen enkele auto die perfect is, dus als je overstapt naar wat anders heb je dezelfde of andere miereneukdingetjes. Ik heb iig nog niet 1 reden om over te stappen naar een ander merk.
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Spi
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Vlaardingen
Berichten: 353
Lid geworden op: 29 jan 2013, 11:21

Re: Nadeel van een Mini

19 aug 2013, 12:41

mushrop schreef:Ik lees eigenlijk niet 1 serieuze klacht, alleen maar miereneukdingetjes. Er is geen enkele auto die perfect is, dus als je overstapt naar wat anders heb je dezelfde of andere miereneukdingetjes. Ik heb iig nog niet 1 reden om over te stappen naar een ander merk.
AMEN :rijden
Afbeelding
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3925
Lid geworden op: 01 nov 2012, 11:08

Re: Nadeel van een Mini

19 aug 2013, 13:16

Spi schreef:
mushrop schreef:Ik lees eigenlijk niet 1 serieuze klacht, alleen maar miereneukdingetjes. Er is geen enkele auto die perfect is, dus als je overstapt naar wat anders heb je dezelfde of andere miereneukdingetjes. Ik heb iig nog niet 1 reden om over te stappen naar een ander merk.
AMEN :rijden
Hahaha zeker mee eens.

Als je nou helemaal geen problemen wilt moe je heu hum een Alfa, renault, peugeot, seat, noem het maar op kopen die hebben nooooooooit last van kleinigheden. toch :wink: Maar dan heet het karakter van de auto of charme :D
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
pegasus
4 op een rij!
4 op een rij!
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 123
Lid geworden op: 14 mei 2013, 15:53

Re: Nadeel van een Mini

19 aug 2013, 13:20

Ik heb soms last dat ik me hoofd stoot bij het instappen omdat hij wat lager ligt dan verwacht
Ronsworld
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Contacteer:
Locatie: Oldeberkoop
Berichten: 921
Lid geworden op: 03 nov 2012, 23:47

Re: Nadeel van een Mini

19 aug 2013, 13:52

pegasus schreef:Ik heb soms last dat ik me hoofd stoot bij het instappen omdat hij wat lager ligt dan verwacht
Zijn je benen te lang.. Is niet de Mini zijn/haar schuld.. :mrgreen:
Spi
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Vlaardingen
Berichten: 353
Lid geworden op: 29 jan 2013, 11:21

Re: Nadeel van een Mini

19 aug 2013, 14:28

Ronsworld schreef:
pegasus schreef:Ik heb soms last dat ik me hoofd stoot bij het instappen omdat hij wat lager ligt dan verwacht
Zijn je benen te lang.. Is niet de Mini zijn/haar schuld.. :mrgreen:
:lachuh
Afbeelding
Richard030
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Locatie: Nieuwegein
Berichten: 980
Lid geworden op: 01 jun 2012, 23:03

Re: Nadeel van een Mini

19 aug 2013, 15:19

mushrop schreef:Ik lees eigenlijk niet 1 serieuze klacht, alleen maar miereneukdingetjes. Er is geen enkele auto die perfect is, dus als je overstapt naar wat anders heb je dezelfde of andere miereneukdingetjes. Ik heb iig nog niet 1 reden om over te stappen naar een ander merk.
Ligt er denk ik ook aan welk type je hebt. Een nieuwer type zal misschien minder "miereneukdingetjes" hebben als een ouder type.. :)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Robert
NMC Moderator
NMC Moderator
Berichten: 3190
Lid geworden op: 18 okt 2005, 15:34

Re: Nadeel van een Mini

19 aug 2013, 15:24

Richard030 schreef:
mushrop schreef:Ik lees eigenlijk niet 1 serieuze klacht, alleen maar miereneukdingetjes. Er is geen enkele auto die perfect is, dus als je overstapt naar wat anders heb je dezelfde of andere miereneukdingetjes. Ik heb iig nog niet 1 reden om over te stappen naar een ander merk.
Ligt er denk ik ook aan welk type je hebt. Een nieuwer type zal misschien minder "miereneukdingetjes" hebben als een ouder type.. :)
Echt nie!... :X (maar dat heet dan karakter, zoals al eens eerder genoemd...)
Gebruikersavatar
Marcel Always Open
Cabrio-King
Locatie: Pijnacker
Berichten: 8529
Lid geworden op: 06 mei 2006, 23:18

Re: Nadeel van een Mini

19 aug 2013, 18:23

even zeuren:

- gaat lastig van 1e of 2e versnelling naar de achteruit-versnelling;
- zicht naar achter in cabrio miniem;
- voorruit die zo recht staat dat die gevoelig is voor barsten door stenen op de ruit;
- zingende stuurbekrachtiging (2001-2004);
- deuropener onlogisch geplaatst, onduidelijk voor bijrijders;
- raambediening bijrijder direct naast knop mistachterlicht;
- olielekkage MCS R53;
- dieselratel /cold start death rattle ellende MCS R56;
- luidruchtige motor, windgeruis, krakend interieur;
- duur onderhoud;
- je kan nooit meer dan 1 volwassen passagier meenemen voor echt lange ritten;
- opvallend dus gevoelig voor vandalisme;
- ruimtegebrek voor grote tassen (duh!);

en dan de grootste irritatie:
- associatie met classic mini maakt dat mensen altijd voor je in willen voegen ipv achter je, omdat ze denken dat je net zo langzaam optrekt als een classic. (en jou daarmee dus continu afsnijden!) f**k irritant! :s


Zo en nu gauw weer een rondje rijden :mrgreen: , want hij gaat nooit meer weg! :mrgreen: :)) :rijden
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Perry76
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Locatie: Antwerpen
Berichten: 74
Lid geworden op: 22 jul 2013, 15:11

Re: Nadeel van een Mini

19 aug 2013, 21:13

Mijn grootste klacht is dat je niet zo snel in de gaten hebt dat je veels te snel rijdt omdat je zo aan het genieten bent :rijden
Afbeelding

Terug naar “MINI-talk”