Tja het is geen MINI, het blijft behelpen natuurlijk
MINI Pino's NON-MINI
- minipino
- Mod virus alert!
Bericht
Heerlijk zo hard als het geveerd is en drempels zijn makkelijker te nemen dan met m''n EX-MINImso schreef:Gaaf man! is die machine niet knoeperhard geveerd en met drempels?minipino schreef: Merk er eerlijk gezegd weinig van. Alleen parkeergarages enzo zijn een beetje lastig
- Coen
- Be Mini
- Locatie: Overijssel
Bericht
Mooi zeg een MKII Elise, een stukje mooier dan een MKI. Het scheelt al gauw heel wat euro's om met het stuur aan de andere kant te gaan rijden. Jammergenoeg zie je dit ook weer terug in de restwaarde. Ben je erg handig en kun je het stuur ombouwen?
Lotus Elise S1 + Lotus Elise S2 111S + 2013 F20 BMW 1 serie
- minipino
- Mod virus alert!
- minipino
- Mod virus alert!
Bericht
Tot mijn spijt heb ik noch de tijd als gezondheid op dit moment om hem zelf om te bouwen. Je kunt ze al laten ombouwen voor rond de 4000 euro, maar heb besloten om zo te rijden. Wilde eerst voor de MK1, maar vond dit inderdaad toch mooier.Coen schreef:Mooi zeg een MKII Elise, een stukje mooier dan een MKI. Het scheelt al gauw heel wat euro's om met het stuur aan de andere kant te gaan rijden. Jammergenoeg zie je dit ook weer terug in de restwaarde. Ben je erg handig en kun je het stuur ombouwen?
- Coen
- Be Mini
- Locatie: Overijssel
Bericht
De Lotus importeur zei toen tegen mij dat ongeveer 70% van de Lotus rijders er dagelijks mee rijdt. Ik zie dit echter niet echt terug in de KM standen op de autosites.coendek schreef: ik ben hier ook een poosje mee bezig geweest maar aangezien ik o'n 20-30k per jaar rij heb ik er van af gezien. Ga je hem dagelijks gebruiken en zou je eens willen vertellen wat je "dagelijkse bevindingen" zijn??
Heeeeel veel plezier ermee!!
Groeten
Coen
Lotus Elise S1 + Lotus Elise S2 111S + 2013 F20 BMW 1 serie
- minipino
- Mod virus alert!
Bericht
Hij is inderdaad bedoeld als dagelijks vervoer, rij ook rond de 25.000km. Tot nu toe bevalt het MIJ zeer goed, precies wat ik ervan verwacht had. Kan me voorstellen, dat andere mensen meer comfort willen. De reden waarom ik m'n X5 weg deed voor een MINI was omdat ik niet kon wennen aan al dat luxe. En nu nog een stapje verder, geen airco, geen stuurbekrachtiging geen rembekrachtiging........HEERLIJK, precies voelen wat je moet voelen. Hou je nog wel op de hoogte.coendek schreef:Hoi!
ik ben hier ook een poosje mee bezig geweest maar aangezien ik o'n 20-30k per jaar rij heb ik er van af gezien. Ga je hem dagelijks gebruiken en zou je eens willen vertellen wat je "dagelijkse bevindingen" zijn??
Heeeeel veel plezier ermee!!
Groeten
Coen
Onze sponsors