Volvo is het geen plaatje

Laat hier je (andere) niet MINI trots zien.
Gebruikersavatar
pje en daan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Tilburg
Berichten: 1048
Lid geworden op: 15 jun 2006, 21:41

Volvo is het geen plaatje

18 sep 2007, 19:38

hoihoi
na dat we 4 maanden terug besloten om een wat grotere auto te kopen ipv de mini,hebben we niks dan problemen gehad met de golf5.
baalde er erg van dat we de mini weg hadden gedaan en niet een cooper-s gekocht hadden.
helaas nu ook niet de financiele middelen om een mooie goede cooper-s te kopen die we wilde.
maar met de golf willen we niet verder.
het is echt een super mooe bak..alleen niks als problemen.
terug vallen in toeren...bij het gas los laten valt het toeren tal ook van een berg af,rateltje hier rammeltje daar.

en ik moet zeggen dat ze bij de garage ook niet moeilijk doen..elke keer als we weer terug komen weer naar de auto kijken of ze wat kunnen vinden..dit proberen dat proberen..maar wij hebben weer iets wat je niet zo 123 kan vinden.

vlak voor we naar denemarken gingen de distributie ketting tandwielen en spanners waren vervangen en wij heerlijk op vakantie zijn geweest..begon de vrijdag dat we naar huis wilde rijden en z'n 800km voor de boeg hadden de motor weer te ratelen voor vertrek.
dus met zweet op de rug in gestapt en niks gezegt tegen de andere...onderweg niet door willen trekken en ook weer terug vallen in toeren.......EN NU IS HET GENOEG EN BEN ER KLAAR MEE...

wij gisteren terug naar roks in goirle..waar we de auto gekocht hebben.
directeur aangesproken..heb je ff voor ons...

ons verhaal gedaan.en meneer roks was zeer mee gaand.
hij zei ons dat hij het heel jammer vond dat we zo veel pech hadden en dat als we wilden we de auto terug mochten geven en een andere auto uit mochten zoeken.of dat we de auto achter zouden laten en dat hij zou zorgen dat hij 100% in orde terug zou komen.
nou eerlijk gezegt heb ik het na 4 maanden wel gehad.ligt niet aan de garage hoor..zijn echt super..petje af voor automobielbedrijf roks uit goirle(sorry is wel reclame).
dus we wilden wel een andere auto...."wat wil je"
nou ja het liefst een mini cooper s park lane....
nou nee weten we eigenlijk niet..we willen geen eerste generatie cooper meer ivm de versnellingsbak.
latere coopers of een cooper s is nu te duur..
dus we zullen eens kijken...
lopen nu rond en kijken of er iets bij staat wat ons aan spreekt..
meneer roks..ja anders hou het in de gaten..van mij hoeft het niet nu gelijk..

nou ja zat moois staan dikke bmw, dikke audi's genoeg(maar is een tikje boven buget)...maar voor de rest niet zo iets wat ons kon boeien..zoals een colt en een suzuki jimmy..of een ouwe mensen auto als een slopel meriva.

alleen boven stond een volvo S60 2.4 140pk..een auto die mijn/onze voorkeur al een hele tijd heeft..zeg maar een dikke tweede

daan zei "nee wil niet z'n grote auto,kan ik toch niet mee uit de garage enz enz"..
ja dan niet dan wachten we ff.
sorry meneer roks er staan niks bij wat in onze prijs klasse staat wat ons kan boeien....ja ok dan alleen de volvo..maar die vind daan te groot..maar hij is wel erg mooi...

"als je wil,haal ik hem naar beneden en ga je er lekker mee rijden en dan kijk je of het iets is ..of je er de garage mee in kan enz enz"

ik keek daan aan,en een kwartiertje later zaten we in de volvo...kolere wat rijd z'n ding lekker net een zetel van thuis.

de auto kan de garage in en ook weer uit..het benzine verbruik ligt niet veel hoger dan in de golf een mooie auto.... dus overstag..

as. donderdag halen we hem op...hoeft hij alleen nog een keertje terug om er een klein deukje uit te laten wrijven in de motor kap..hier onder wat foto's
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 10546
Lid geworden op: 27 mar 2006, 22:50

18 sep 2007, 19:43

Zeer goede keuze pje en daan. Wij hebben deze wagen ook 3 jaar met veel plezier gereden. Nooit geen mankementen gehad en liep altijd als een zonnetje. Hier ga je zeker veel plezier en luxe van hebben :D
Jenkins
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Sittard
Berichten: 2201
Lid geworden op: 15 mar 2007, 09:45

18 sep 2007, 19:46

Veeeeel mooier dan je Golf, Pjé! 8)

Blijkbaar een dealer die begrijpt hoe je servis en klantebindign moet spellen. Respekt!

Hopelijk zal deze S60 jullie langer en meer plezier geven!

Ben benieuwd wat ik je zaterdag kan melden.

:wink:
Gebruikersavatar
pje en daan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Tilburg
Berichten: 1048
Lid geworden op: 15 jun 2006, 21:41

18 sep 2007, 19:50

ben erg benieuwd jenkins :lol:
Gebruikersavatar
frankie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 10010
Lid geworden op: 29 okt 2016, 08:03

18 sep 2007, 19:56

anders ik wel :roll: :roll: :wink: :mrgreen:
Jenkins
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Sittard
Berichten: 2201
Lid geworden op: 15 mar 2007, 09:45

18 sep 2007, 19:56

Ssssssssssssssstil nou!

:roll:
Gebruikersavatar
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Utrecht
Berichten: 8165
Lid geworden op: 07 nov 2016, 23:22

18 sep 2007, 20:00

Erg mooie auto, zo'n S60 :-)). Zo'n 5-cilinder van Volvo is ook heel lekker. Ik heb een aantal keren in een S60 D5 gereden met 185 pk en 400 Nm en dat rijdt echt super. Veel plezier ermee!

Vertel er trouwens eens wat meer over: bouwjaar, kilometerstand, opties enz. enz.
Afbeelding
Peerkie
Be Mini
Be Mini
Locatie: Breda
Berichten: 449
Lid geworden op: 20 jan 2007, 22:13

18 sep 2007, 20:00

@Jenkins: je gaat toch hopelijk niet ALWEER je MINI inruilen?? :shock:
iDarkDesign
Transformer
Locatie: Amsterdam
Berichten: 5201
Lid geworden op: 15 mei 2006, 17:22

18 sep 2007, 20:14

Volvo's vallen bij mij wel onder het rijtje; inhalen maar....


veel veilige volvokilometers!


iDD
Gebruikersavatar
pje en daan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Tilburg
Berichten: 1048
Lid geworden op: 15 jun 2006, 21:41

18 sep 2007, 20:16

Ivo schreef:Erg mooie auto, zo'n S60 :-)). Zo'n 5-cilinder van Volvo is ook heel lekker. Ik heb een aantal keren in een S60 D5 gereden met 185 pk en 400 Nm en dat rijdt echt super. Veel plezier ermee!

Vertel er trouwens eens wat meer over: bouwjaar, kilometerstand, opties enz. enz.
bouwjaar 2002
km-stand 116dkm
kleur groen
erg lux...climatecontrol appart regelbaar,cruise control,radio van de fabriek uit,klasse 3 alarm,alles elektrisch(deur, raam, enz)
regensensor en zelf dimmend binnenspiegel(volgens mij)
afneembare trekhaak(met een mooie kap erover voor als de trekhaak er niet op zit).
hij is schade vrij op een klein deukje in de motorkap na maar die wordt er volgende week uitgewreven.
weinig tot geen steenslag.
enzenzenz

wil je nog meer weten :mrgreen:
Gebruikersavatar
pje en daan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Tilburg
Berichten: 1048
Lid geworden op: 15 jun 2006, 21:41

18 sep 2007, 20:19

iDarkDesign schreef:Volvo's vallen bij mij wel onder het rijtje; inhalen maar....


veel veilige volvokilometers!


iDD
mijn ervaring met volvo is dat als er iemand je hard inhaalt en je gaat er achter aan rijden dat ze vaak denken dat het een auto van het klpd is :mrgreen:

met onze oude s40 vaak in het donker terug gereden en als je dit dan deed dat ze vaak snel afhaakte en rustig 100 verder reden. :lachuh
Gebruikersavatar
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Utrecht
Berichten: 8165
Lid geworden op: 07 nov 2016, 23:22

18 sep 2007, 20:25

pje en daan schreef:wil je nog meer weten :mrgreen:
Nee hoor, is prima zo :wink:. Ziet er goed uit allemaal! Mooi complete uitvoering waar je lekker comfortabel kilometers in kunt vreten. Is wel even wat anders dan dat gestuiter in een MINI :wink:.
Afbeelding
BigD
Winnaar v/d "oranje pylon"
Locatie: Breda
Berichten: 8509
Lid geworden op: 09 jan 2007, 21:21

18 sep 2007, 20:50

Mooie sloep 8) Veel plezierige en veilige kilometers met de nieuwe trots :D

Greetz BigD
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amersfoort
Berichten: 7831
Lid geworden op: 25 sep 2005, 20:55

18 sep 2007, 20:53

ze hebben tegenwoordig ook Volvo's met Zweedse dakvlag :mrgreen: misschien nog leuk om er aan toe te voegen ;)
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
Nexus
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Berichten: 899
Lid geworden op: 30 dec 2005, 13:21

18 sep 2007, 20:59

Als je een technisch perfect auto wil snap ik niet dat je een Cooper S wil..

Veel veilige (dat moet wel lukken in een Volvo) kilometers in je S60!

Terug naar “Bevriende rides, je andere ride”