Amerikaanse projecten voor de Paceman

Laat hier je (andere) niet MINI trots zien.
JCWPaceman
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 4
Lid geworden op: 10 feb 2024, 11:12
Nederland

Amerikaanse projecten voor de Paceman

13 feb 2024, 09:53

Ik ben na jaren in de buitenlandse olie en gas wereld eindelijke toegekomen om meer hobby tijd te hebben, en heb om die reden inmiddels 2 amerikanen opgeknapt, maar door mijn eigen toedoen gaat dit veel te ver, en word om die reden veel te duur om te doen, en zijn de wagens uiteindelijk minder waard dan wat er ingegaan is. Hobby mag geld kosten, maar ging iets te ver.
Dus nu gaat de Paceman onder het mes, en zal ook wel weer beter dan nieuw worden.
Gedaan 1982 Ford Bronco 5.8l en een 1969 Ford Ranchero 5.0
Bijlagen
3 Bronco.jpg
2 Bronco.jpg
1 Bronco.jpg
niekcarfreak
NMC Moderator
NMC Moderator
Berichten: 2222
Lid geworden op: 28 okt 2016, 20:59

Re: Amerikaanse projecten voor de Paceman

13 feb 2024, 11:56

Wauw, dat is echt restaureren tot op het bot.
Ik kan me die Bronco's nog herinneren uit mijn jeugd, ben zelf van 1966. :) Niet dat ze hier veel op straat reden maar ieder jaar kocht ik het dikke jaarboek "Autotest" en dan bekeek ik van alle auto's de plaatjes en specificaties.
En in het dorp waar ik woonde zat een naaimachine en toebehoren winkel en de eigenaar importeerde ook Amerikanen voor de handel.
Vaak Firebirds met V8 en de bird op de motorkap. Op een keer fietste ik langs en had ie er 3 staan achter zijn winkel, 1 babyblue, 1 gouden en een zwarte of een rode. Ik keek mijn ogen uit! :shock:
Kostten toen 30000gulden als ik me goed herinner, heb die man even gesproken.

Terug naar “Bevriende rides, je andere ride”