Oei het is gebeurd

Laat hier je (andere) niet MINI trots zien.
Gebruikersavatar
Yvon
Wingman
Contacteer:
Locatie: Hilversum
Berichten: 3150
Lid geworden op: 25 sep 2005, 19:32

08 jun 2008, 11:49

Jammer dat jullie de mini wegdoen. Veel plezier met jullie nieuwe kart :)

Forumdweilen kunnen jullie natuurlijk altijd 8)
Afbeelding

_______________________________________
You can fight the sleep but you cannot stop the dream
Francisca
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Axel
Berichten: 327
Lid geworden op: 11 okt 2007, 20:58

08 jun 2008, 21:52

mso schreef:Je had ook je verlaging + platte banden eronder uit kunnen halen! ;)
Was te proberen geweest, dachten wij ook zo ! :wink:

Niettemin gefeliciteerd met je nieuwe aankoop, en hopelijk is het een verbetering voor je klachten, want daar doe je het uiteindelijk voor ...
Francisca uit Axel.
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Ingelmunster
Berichten: 14169
Lid geworden op: 12 apr 2006, 21:20

08 jun 2008, 23:38

Ik vind het best een net bakje, ik heb er geen mini-wannabe-gevoel bij iig zoals velen hier blijkbaar... Vind het wel jammer dat de mini wegmoet.

Mini meetings kan je toch gewoon meedoen ... stripes opkleven en een newmini sticker ... geen kat zal het verschil merken :D :wink:
Mini Poeper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: In die Heimat
Berichten: 3553
Lid geworden op: 13 jan 2006, 10:12

09 jun 2008, 01:32

Net wat iDD al schreef: nu neem je onder de Swift weer sportvelgen. Waarom heb je dan niet de originele veren teruggeplaatst met kleinere velgen.

Fred wil jij soms een tijdelijke ban? :wink:
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Ingelmunster
Berichten: 14169
Lid geworden op: 12 apr 2006, 21:20

09 jun 2008, 02:26

Haha, ik zou mijn mini iig niet wegdoen voor een swift, maar ik kan nu niet zeggen dat ik ertegen ben. Een skoda met contrasterend zwart of wit dak vind ik dan wel weer erg fout. Ik vind het gewoon een sportieve hatch.

Ik zie op die folder toch heel weinig mini-gelijkenissen ...
valentijn
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Nederweert
Berichten: 290
Lid geworden op: 28 apr 2007, 22:42

09 jun 2008, 07:38

geloof mij!!

Degene die ons kennen ( en zeker mijn vrouw Angel) zullen weten dat er ZEKER geen andere auto was gekomen dan een mini als het niet nodig was.

We hebben echt diverse proefritten gemaakt ( niet verlaagde mini ook) maar het verschil is voor haar eccht merkbaar.

De mini was en is voor Angel alles.


FRANK
mijn mini is maxi
Gebruikersavatar
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 10546
Lid geworden op: 27 mar 2006, 22:50

09 jun 2008, 10:34

Ik kan de keuze wel begrijpen. De Swift stapt zeer makkelijk in en rijd echt geweldig. De vering is minder stug als bij de MINI en het remt nog eens beter ook ;)
Mini Poeper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: In die Heimat
Berichten: 3553
Lid geworden op: 13 jan 2006, 10:12

09 jun 2008, 14:00

No offense! :wink:
Ik snap de keuze ook wel, komt daarbij dat je in de Swift ook rechterop zit. Maak er geen nep MINI van hè! :wink:

kwiebje schreef:... het remt nog eens beter ook ;)
Jij moet echt je remmen eens na laten kijken!
Op de Sport uitvoering na heeft de Swift remtrommels achter, terwijl de MINI schijven heeft. Dus de achter is minder snel van fading, over het algemeen remt een schijfrem iets beter dan een trommelrem en een schijfrem wordt beter gekoeld.
Aan de voorzijde zijn de remschijven van de MINI groter dan van de Suzuki, dus het grijpoppervlak is groter en het moment is groter. Ik heb nog nooit gevonden dat de MINI slecht remt.
Gebruikersavatar
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 10546
Lid geworden op: 27 mar 2006, 22:50

09 jun 2008, 15:42

Ik wel, en ik vind ze echt waardeloos. Deze remset valt echt niet onder het kopje SPORT.
En ook blijf ik van mening dat de Swift veel beter remt. Kan ook zijn omdat ie nog redelijk nieuw is.
Mini Poeper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: In die Heimat
Berichten: 3553
Lid geworden op: 13 jan 2006, 10:12

09 jun 2008, 17:30

kwiebje schreef:Ik wel, en ik vind ze echt waardeloos. Deze remset valt echt niet onder het kopje SPORT.
En ook blijf ik van mening dat de Swift veel beter remt. Kan ook zijn omdat ie nog redelijk nieuw is.
Op het werk staat een Kangoo, deze remt heel direct. Je hoeft je pedaal maar aan te raken en hij remt.
Iedereen heeft nu het idee dat deze echt heel goed remt. Dat is dus niet zo, want je voelt vermindering bij langdurig en/of snel achterelkaar remmen en bij flink remmen valt het ook tegen.

Verwissel je blokken dan eens!
Gebruikersavatar
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 10546
Lid geworden op: 27 mar 2006, 22:50

09 jun 2008, 20:30

Deze zijn pas gemonteerd. Dus daar kan het niet aan liggen. Maar wanneer ze op zijn komen er andere op.

Terug naar “Bevriende rides, je andere ride”