Ledjes voor in de kentekenplaat-verlichting (VOL)
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Je kan ook de 3M kentekenplaatverlichting nemen.
Wordt het wel allemaal wat te goed zichtbaar
[video width=400 height=350]http://www.3m-net.de/sln/03_video_von_n ... rs_DSL.wmv[/video]
Wordt het wel allemaal wat te goed zichtbaar
[video width=400 height=350]http://www.3m-net.de/sln/03_video_von_n ... rs_DSL.wmv[/video]
- iDarkDesign
- Transformer
- Xefke
- Be Mini
Bericht
Ten eerste door het feit dat we een officiele plaat moeten hebben. (tenzij dit met elke plaat gaat?)
Ten tweede omdat onze officiele platen van een kleiner formaat zijn dan die in laat ons zeggen Nederland of Duitsland.
Denk dat dit voor ons (zijnde lid van dit fantastischen belgenlandje) een no way zal zijn...Jurgen schreef:en hoe zit het dan met officiële plaat? Ik weet niet hoe het in holland zit, maar in België is enkel de achterste nummerplaat de officiële (de voorste kan je overal laten maken). Maar no way dat er licht door een officiële kan
Ten eerste door het feit dat we een officiele plaat moeten hebben. (tenzij dit met elke plaat gaat?)
Ten tweede omdat onze officiele platen van een kleiner formaat zijn dan die in laat ons zeggen Nederland of Duitsland.
Laatst gewijzigd door Xefke op 09 mar 2008, 21:40, 1 keer totaal gewijzigd.
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
De plaat wordt van onder verlicht en via een folie wordt het licht evenredig verspreid over de originele plaat. De folie zelf is onzichtbaar. Er zal Tuv opzitten voor Duitsland maar of het in Nederland mag weet ik niet maar lijkt me wel. 3M is niet de eerste de beste firma.
- Daantje
- Be Mini
- MaVaEe
- Koeien-teller
Bericht
Link
Zoals ik het hier zie is het toch echt een speciaal geprepareerde nummerplaat!Berthil schreef:De plaat wordt van onder verlicht en via een folie wordt het licht evenredig verspreid over de originele plaat. De folie zelf is onzichtbaar. Er zal Tuv opzitten voor Duitsland maar of het in Nederland mag weet ik niet maar lijkt me wel. 3M is niet de eerste de beste firma.
Link
- Jurgen
- Pralinekes-Boy & km-vreter
Bericht
Over het formaat geloof ik dat je ook als je dat speciaal vraagt het ook mogelijk is om een groter model te krijgen (dus met het blauwe vak en de witte b naast).Xefke schreef:Denk dat dit voor ons (zijnde lid van dit fantastischen belgenlandje) een no way zal zijn...Jurgen schreef:en hoe zit het dan met officiële plaat? Ik weet niet hoe het in holland zit, maar in België is enkel de achterste nummerplaat de officiële (de voorste kan je overal laten maken). Maar no way dat er licht door een officiële kan
Onze sponsors