Camden/WC50 Bi-Xenon zwarte koplampen

Een overzicht van afgeronde groupbuys.
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amstelveen
Berichten: 20588
Lid geworden op: 20 jun 2009, 01:14

03 apr 2010, 16:22

aangezien het hier nou niet bepaald storm loopt, laat ik deze maar op slot zetten. Mochten er toch nog mensen zijn die geinteresseerd zijn dan hoor ik het graag.
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Bukkie
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Huizen
Berichten: 266
Lid geworden op: 27 mar 2009, 18:09

17 apr 2010, 11:07

Het lijkt me super in mijn auto maar ik heb het idee als je wat schurrpapier , de juiste grondlak en matzwarte verf haalt dat dit vrij eenvoudig en netjes zelf te doen is voor minder da €. 50,00 en wat vrije tijd
GreyCooperS
Forum Junky
Locatie: Rijswijk
Berichten: 17047
Lid geworden op: 01 aug 2009, 00:25

17 apr 2010, 11:11

Deze lampen zijn bijna niet uit elkaar te krijgen.
Als je dit voor 50,- kunt, en dit voor 150,- aanbied op het forum,ga je een mooie toekomst krijgen :mrgreen:
AfbeeldingAfbeelding

2008 | R56 Cooper S | Chili Red

Beek Stage 1 | Forge Dump Valve | 17" Intra 7,5J 225-45-17 | Custom Red Recaro CS | GP Gordels | Scangauge II | Aero | Navi | Xenon | Pano | Antracite Hemel | Keyless Go


2002 | e39 540i Touring | Messing Metallic

2000 | e53 X5 4.4i | Tiag
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amstelveen
Berichten: 20588
Lid geworden op: 20 jun 2009, 01:14

17 apr 2010, 11:23

als het zo eenvoudig was had ik dat natuurlijk allang gedaan. Maar ik zie het echt niet zitten om mijn dure Xenonlampen in de oven te leggen om ze open te maken.

Maar ik heb het al eerder gezegd; als er iemand is die een setje kan open maken, zwart kan maken en er dan ook nog voor zorgt dat alles waterdicht en als OEM er uit ziet, dan hou ik mij ten zeerste aanbevolen. Maar tot nu toe ben ik na wat ik allemaal gezien heb nog niet overtuigt dat het mooi en netjes te doen is voor een paar centen en wat geduld. En ik wil gewoon nette strakke lampen in m'n auto's. :wink:
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding

Terug naar “Afgeronde groupbuys”