Waar haal je ze? Als ik ze hier ergens in de buurt ook kan halen doe ik dat liever. Anders voor mij ook.
iDD
Ledjes voor in de kentekenplaat-verlichting (VOL)
- Daantje
- Be Mini
Bericht
Ze zijn hier bij de plaatselijke autospullenboer ook te koop, alleen zijn ze dan 10(!) euro per stuk . Deze komen op een andere manier het land in!iDarkDesign schreef:Waar haal je ze? Als ik ze hier ergens in de buurt ook kan halen doe ik dat liever. Anders voor mij ook.
iDD
- Xefke
- Be Mini
Bericht
Ik heb ook zulke lampjes gaan halen voor m'n mini, ongeveer 3 maanden geleden.
1 in het interieur, dat werkte zonder problemen.
Die 2 net boven de nummerplaat, daar ging het minder goed.
Als de lichten uit stonden, dan pinken die héél de tijd... Zou dit bij deze wel gaan?
Groeten
1 in het interieur, dat werkte zonder problemen.
Die 2 net boven de nummerplaat, daar ging het minder goed.
Als de lichten uit stonden, dan pinken die héél de tijd... Zou dit bij deze wel gaan?
Groeten
- Ralph-cooper
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb net even een filmpje en foto's gemaakt, die zal ik vanavond nog even uploaden.
Ik heb ook lampjes met 4 leds (10 x 36 mm Superwhite).
Heb op veel plekken gelezen dat ze 39 mm gebruiken, maar dit zou niet passen bij mij denk ik.
Zet wel de klemmetjes wat dichter bij elkaar zodat ze niet gaan draaien. Ze geven namelijk licht in slechts 1 richting.
@Xefke: deze flitsen ook als je de auto ontgrendeld, maar als je hem afsluit stopt bij mij het flitsen (ze gloeien dan nog wel eventjes)
Ik heb ook lampjes met 4 leds (10 x 36 mm Superwhite).
Heb op veel plekken gelezen dat ze 39 mm gebruiken, maar dit zou niet passen bij mij denk ik.
Zet wel de klemmetjes wat dichter bij elkaar zodat ze niet gaan draaien. Ze geven namelijk licht in slechts 1 richting.
@Xefke: deze flitsen ook als je de auto ontgrendeld, maar als je hem afsluit stopt bij mij het flitsen (ze gloeien dan nog wel eventjes)
- Ralph-cooper
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zo hier dan even een foto van de LED's
Het lijkt wat blauw op de foto, maar het is in het echt veel witter (xenon achtig). Vond het zelf wel mooi met de witte strepen waarop het schijnt.
Dit licht zie je nog even als je de auto hebt afgesloten, het is heel zwak en bijna niet te zien:
Het lijkt wat blauw op de foto, maar het is in het echt veel witter (xenon achtig). Vond het zelf wel mooi met de witte strepen waarop het schijnt.
Dit licht zie je nog even als je de auto hebt afgesloten, het is heel zwak en bijna niet te zien:
- Ralph-cooper
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hierbij een filmpje, je ziet dat de led's gaan flitsen als ik de auto open doe. Dit stopt zodra je de lampen aanzet of de auto afsluit.
- Peter Visser
- Enthousiast
Onze sponsors