Beek staat te popelen om een R56 beet te pakken.. Dus wie is de eerste? Verwacht wordt is dat er ongeveer 200/210pk uitkomt.. voor dezelfde clubprijs als voor de R53 €325,- puur alleen de software aanpassing incl rollenbank dus geen spruitjes.. (nog) Die krijgt ook een jaar lang een gratis verzekering voor Motor en Bakschade.
Tja, ik heb geen R56.. anders was het natuurlijk al gebeurd
[web]http://www.beekautoracing.nl/[/web]
R56 Cooper S van Beek auto racing 214pk!
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Locatie: Venlo
- k33z
- Mod virus alert!
- Locatie: Leidschendam
Bericht
Misschien een rare vraag hoor, maar wat is het voordeel voor de klant om proefkonijn voor Beek te zijn?
Lijkt mij dat Beek het voordeel eruit haalt dat ze software kunnen ontwikkelen. Lijkt mij daarom dat het alleen interessant is als de software gratis wordt aangeboden?
Aangezien ik geen R56 heb is het voor mij zowieso niet interessant, maar vind het een beetje een rare gang van zaken
Lijkt mij dat Beek het voordeel eruit haalt dat ze software kunnen ontwikkelen. Lijkt mij daarom dat het alleen interessant is als de software gratis wordt aangeboden?
Aangezien ik geen R56 heb is het voor mij zowieso niet interessant, maar vind het een beetje een rare gang van zaken
- Peter
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Roelofarendsveen
Bericht
Als je de eeste bent dan wordt de file echt tot in detail op je auto aangepast.
Zoals we inmiddels weten wordt bij andere S-jes dan deze file ingeladen.
Voor 50 euries extra kan je dan een rollenbank uitdraai erbij krijgen (die de eerste nu dus niet hoeft te betalen). Naar aanleiding van de uitdraai kan Beek de software dan nog iets aanpassen mocht de motor bijvoorbeeld op een bepaald punt te arm staan.
Zoals we inmiddels weten wordt bij andere S-jes dan deze file ingeladen.
Voor 50 euries extra kan je dan een rollenbank uitdraai erbij krijgen (die de eerste nu dus niet hoeft te betalen). Naar aanleiding van de uitdraai kan Beek de software dan nog iets aanpassen mocht de motor bijvoorbeeld op een bepaald punt te arm staan.
- Hans
- Volledig MINI minded!
Bericht
@k33z, ik was ook de eerste Mini en moest gewoon betalen.. ik denk als je naar welke tuner ook gaat gewoon moet betalen en ook bij JD. Dus is helemaal geen rare gang van zaken..
@fastbunny, die verzekering kan je gewoon afsluiten, heeft niks met Beek te maken, is gewoon een normale verzekering.. kost €175,-
@fastbunny, die verzekering kan je gewoon afsluiten, heeft niks met Beek te maken, is gewoon een normale verzekering.. kost €175,-
- FastBunny
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Locatie: Breda
- k33z
- Mod virus alert!
- Locatie: Leidschendam
Bericht
Duidelijk verhaal, dan zal alleen ik dit wel anders zien
Als een tuner jou auto echt op maat gaat tunen als een soort van project dan vind ik het logisch dat je er geld voor betaald. Maar als jou auto als een soort proef dient voor een software die daarna standaard geschreven wordt in andere auto's vind ik dat er meer tegenover moet staan.
Maarja nogmaals het is geen aanval op beek ofzo en zelf gaat mij dit niet aan omdat ik geen R56 heb.
Just my 2 cents, no offence.
Als een tuner jou auto echt op maat gaat tunen als een soort van project dan vind ik het logisch dat je er geld voor betaald. Maar als jou auto als een soort proef dient voor een software die daarna standaard geschreven wordt in andere auto's vind ik dat er meer tegenover moet staan.
Maarja nogmaals het is geen aanval op beek ofzo en zelf gaat mij dit niet aan omdat ik geen R56 heb.
Just my 2 cents, no offence.
- k33z
- Mod virus alert!
- Locatie: Leidschendam
Bericht
Moet wel zeggen, wat ik van tevoren wist, dat de Mini op korte stukken binnendoor een stuk meer rijbeleving te bieden heeft. Met de Mini heb je op lage snelheden al gevoel met de auto en heb je daardoor altijd een betrokken gevoel.
De GTI komt pas tot leven als je er echt hard mee gaat rijden. De Mini zal sneller zijn op de korte kleine bochten, de GTI op de hoge snelheidsbochten.
Er moet nog wel wat aan de GTI gebeuren, waaronder chippen en een andere uitlaat, dat transformeert de auto echt tot iets bijzonders.
Maar over het algemeen ben ik erg te spreken over de GTI. Op alle punten, behalve het rijplezier op de korte stukjes, superieur aan de Mini.
Daar kan ik gelukkig met een volmondig nee op antwoorden.Hans schreef:Ik ben het er helemaal mee eens.. alleen werkt dat helaas niet zo
mis je de Mini al Kees?
Moet wel zeggen, wat ik van tevoren wist, dat de Mini op korte stukken binnendoor een stuk meer rijbeleving te bieden heeft. Met de Mini heb je op lage snelheden al gevoel met de auto en heb je daardoor altijd een betrokken gevoel.
De GTI komt pas tot leven als je er echt hard mee gaat rijden. De Mini zal sneller zijn op de korte kleine bochten, de GTI op de hoge snelheidsbochten.
Er moet nog wel wat aan de GTI gebeuren, waaronder chippen en een andere uitlaat, dat transformeert de auto echt tot iets bijzonders.
Maar over het algemeen ben ik erg te spreken over de GTI. Op alle punten, behalve het rijplezier op de korte stukjes, superieur aan de Mini.
- Ferdinand
- Be Mini
- Locatie: Delft
Bericht
mijn ongevraagde mening ... daar komt ie:
het is natuurlijk zo dat wanneer Beek graag een r56 Mini wil hebben om, voor eigen commerciele doeleinden (waar niets mis mee is!), informatie wil verzamelen over de tuning van deze auto, je als aanbieder van een r56 sterk staat, om de onderhandeling aan te gaan met Beek, om zo, tegen zeer lage of geen kosten (of wat dan ook) jouw r56 beschikbaar stelt. het lijkt me duidelijk dat hier ruimte is om met Beek over in gesprek te gaan. Zou ik doen!
(ik zou uberhaupt een R56 tunen: motorkap vervangen, en die van de r53 er opzetten. sportonderstel vervangen door die van een r53, motorblok van de r56 verruilen voor een goed getuned blok van r53, interieur vervangen door ...)
oeps.. hier komt gedonder van.
Ferdinand
het is natuurlijk zo dat wanneer Beek graag een r56 Mini wil hebben om, voor eigen commerciele doeleinden (waar niets mis mee is!), informatie wil verzamelen over de tuning van deze auto, je als aanbieder van een r56 sterk staat, om de onderhandeling aan te gaan met Beek, om zo, tegen zeer lage of geen kosten (of wat dan ook) jouw r56 beschikbaar stelt. het lijkt me duidelijk dat hier ruimte is om met Beek over in gesprek te gaan. Zou ik doen!
(ik zou uberhaupt een R56 tunen: motorkap vervangen, en die van de r53 er opzetten. sportonderstel vervangen door die van een r53, motorblok van de r56 verruilen voor een goed getuned blok van r53, interieur vervangen door ...)
oeps.. hier komt gedonder van.
Ferdinand
Veel rijplezier!
Onze sponsors