Interieurcombinatie (fotovraag)

De binnenkant van de 2e generatie MINI, alles over het interieur, audio, navigatie, carkits etc..
crossbytje
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Locatie: Kortrijk
Berichten: 842
Lid geworden op: 04 sep 2007, 17:05

Interieurcombinatie (fotovraag)

07 sep 2007, 14:51

Zijn er foto's van de cream white accenten in combinatie met de leder lounge carbon black zetels en piano black lijsten?
Iets doet mij vermoeden dat het cream white niet wit genoeg is om bij de witte randen van de stoelen te passen...
op de carconfigurator ziet het er niet echt goed uit. en als alles zwart is en de onderkant van het dashboard grijs, dan vind ik het ook maar zus en zo... zijn hier foto's van zodat het toch goed te vergelijken valt?

groetjes
Gebruikersavatar
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Zuiden
Berichten: 13430
Lid geworden op: 23 sep 2005, 18:04

07 sep 2007, 19:54

Jenkins
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Sittard
Berichten: 2201
Lid geworden op: 15 mar 2007, 09:45

Re: Interieurcombinatie (fotovraag)

07 sep 2007, 20:10

crossbytje schreef:Iets doet mij vermoeden dat het cream white niet wit genoeg is om bij de witte randen van de stoelen te passen... op de carconfigurator ziet het er niet echt goed uit.
Helaas... je vermoeden is terecht.
Op de configurator hadden we exact deze uitvoering samen gesteld;
PepperWhite Cooper met cream white dash panelen en half leder (cream) bekleding.

Toen we exact deze uitvoering bij de dealer zagen staan, was een (voor ons!) onacceptabel kleurverschil tussen de verschillende cream / white delen te zien.

:?
crossbytje
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Locatie: Kortrijk
Berichten: 842
Lid geworden op: 04 sep 2007, 17:05

07 sep 2007, 23:09

Ik ben eigenlijk op zoek naar de combinatie met de volledige zwarte lederen stoelen (de stoelen die ik absoluut wil)
zie afbeelding van de configurator

Afbeelding

misschien is het verschil inderdaad zo storend dat niemand deze combinatie kiest, waardoor er geen foto's zijn...
De pianoblack en cream white op het dashbord vind ik er fantastisch uitzien, maar het moet natuurlijk bij de zeteltjes passen...
Jenkins
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Sittard
Berichten: 2201
Lid geworden op: 15 mar 2007, 09:45

08 sep 2007, 01:54

crossbytje schreef:Ik ben eigenlijk op zoek naar de combinatie met de volledige zwarte lederen stoelen (de stoelen die ik absoluut wil) zie afbeelding van de configurator

Afbeelding

misschien is het verschil inderdaad zo storend dat niemand deze combinatie kiest, waardoor er geen foto's zijn...
De pianoblack en cream white op het dashbord vind ik er fantastisch uitzien, maar het moet natuurlijk bij de zeteltjes passen...
Dit is ook een verschrikkelijk chique combi, zeg! 8)
Ik weet niet zeker hoe de lichter armsteun combineert met de het dashboard.
Moet je echt in de showroom gezien hebben vóórdat je 'm besteld!

(en persoonlijk zou ik toch voor de anthracite hemel gaan :wink:
Het lichte grijs steekt teveel af. Het donkerdere grijs vind ik iets beter harmonieren.
Maar kan me voorstellen dat je dat weer net iets te donder kan vinden.
Als je echter een zwart dak hebt, zul je die lichte A, B en C-stijl bekleding niet meer van buitenaf zien...!)
pimmy
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Locatie: Aalten
Berichten: 930
Lid geworden op: 21 apr 2007, 20:55

08 sep 2007, 09:30

Ik heb er een besteld en deze staat inmiddels bij de dealer op me te wachten. Ik heb een PW met creamwhite dashboardpanelen met de creamwhite halflederen stoelen. Dit is een mooie combi, waarbij de kleuren wit NIET van elkaar verschillen!!
Afbeelding

Mijn optie was eerst ook het leer, en heb het gezien in het echie, het biesje is de zelfde kleur als de deuren. Heb toch voor de half lederen optie gekozen, vond ik sportiever.

PS: Anders moet je Göran even vragen, zijn moeder heeft er een met precies die combinatie met het leer en creamwhite dashboardpanalen.
Laatst gewijzigd door pimmy op 08 sep 2007, 09:51, 2 keer totaal gewijzigd.
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Bergen op Zoom
Berichten: 6360
Lid geworden op: 08 apr 2006, 10:10

08 sep 2007, 09:45

Afbeelding

Ik vind het ook niet echt een geslaagde combi als ik heel eerlijk moet zijn. Zeker niet i.c.m. de grijze hemelbekleding.

Afbeelding
Zo met een antracite hemel vind ik het wel wat hebben, beter dan met een grijze hemel. Komt veel chique-er over, wat weer beter bij het leer past.

Overigens zou ik het zelf nog steeds niet kiezen, maar goed het word dan ook niet mijn auto. :wink:

Succes! 8)
Afbeelding
Jenkins
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Sittard
Berichten: 2201
Lid geworden op: 15 mar 2007, 09:45

08 sep 2007, 11:06

pimmy schreef:Ik heb er een besteld en deze staat inmiddels bij de dealer op me te wachten. Ik heb een PW met creamwhite dashboardpanelen met de creamwhite halflederen stoelen. Dit is een mooie combi, waarbij de kleuren wit NIET van elkaar verschillen!! Afbeelding

Mijn optie was eerst ook het leer, en heb het gezien in het echie, het biesje is de zelfde kleur als de deuren. Heb toch voor de half lederen optie gekozen, vond ik sportiever.

PS: Anders moet je Göran even vragen, zijn moeder heeft er een met precies die combinatie met het leer en creamwhite dashboardpanalen.
:shock:
Wauw! Gefeliciteerd met je uitstekende smaak!!!
Mét automaat. Ook lekker!
8)

Wil je nieuwe aanwinst graag & gauw eens live bewonderen!

Maar heus; de PW die een paar maanden geleden in de showroom stond liet behoorlijke afwijking zien in de verschillende soorten cream.
Als dat bij de jouwe niet (meer?) het geval is kan dat betekenen, dat de toeleverenciers van de dashboardpanelen en armleuning-bekleding hun productie beter op elkaar afgestemd hebben.
Göran
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Locatie: Rotterdam
Berichten: 65
Lid geworden op: 09 mei 2007, 20:56

08 sep 2007, 16:46

Afbeelding

even snel, maar je houdt een betere van me tegoed..
En ik zeg je, de combinatie is echt heel goed!
zie PM
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Bergen op Zoom
Berichten: 6360
Lid geworden op: 08 apr 2006, 10:10

08 sep 2007, 18:39

Göran schreef:Afbeelding

even snel, maar je houdt een betere van me tegoed..
En ik zeg je, de combinatie is echt heel goed!
zie PM
Ja, maar jij hebt ook de zwarte hemel en dan is het nog goed te doen. Met die grijze hemel is het echt geen porem.
Afbeelding
Göran
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Locatie: Rotterdam
Berichten: 65
Lid geworden op: 09 mei 2007, 20:56

09 sep 2007, 17:22

Inderdaad! Doe alsjeblieft die donkere hemel!
Anders ziet het er waarschijnlijk een heel stuk goedkoper uit!
Des
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1392
Lid geworden op: 20 dec 2006, 23:30

25 sep 2007, 18:02

crossbytje schreef:Ik ben eigenlijk op zoek naar de combinatie met de volledige zwarte lederen stoelen (de stoelen die ik absoluut wil)
zie afbeelding van de configurator

Afbeelding

misschien is het verschil inderdaad zo storend dat niemand deze combinatie kiest, waardoor er geen foto's zijn...
De pianoblack en cream white op het dashbord vind ik er fantastisch uitzien, maar het moet natuurlijk bij de zeteltjes passen...
Dat laatste is de reden waarom ik voor de Louge stoelen heb gekozen en niet voor de volledig zwarte punch stoelen. Vond juist het witte randje om de stoelen goed aansluiten bij het wit op het dashboard. En inderdaad anthracite hemel is een must!

Afbeelding

Zal morgen proberen een wat betere foto te maken.
Des - GT spirit . com

Current ride:
Saphire Black BMW 320i Coupe

Ex rides:
Astro Black Mini Cooper S Works
Casablanca White Audi S8
pimmy
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Locatie: Aalten
Berichten: 930
Lid geworden op: 21 apr 2007, 20:55

25 sep 2007, 18:34

Ik vind ook dat een antraciete hemel super mooi staat bij dat interieur. Heb er alleen zelf niet voor gekozen omdat ik het niet prettig vind rijden zo'n donkere balk boven de voorruit, ondanks pan. dak. Maar ja, das persoonlijk.

Afbeelding
crossbytje
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Locatie: Kortrijk
Berichten: 842
Lid geworden op: 04 sep 2007, 17:05

25 sep 2007, 18:41

Het witte zetelrandje ziet er hier inderdaad ook wat beige uit, net als de dashboardpanelen. Geef toe, in de simulator ziet het er maar flauw uit...
Gelukkig bestaat er nog iets als dit forum :-)

de anthracite hemel zal ik er dan waarschijnlijk ook bij bestellen.
ulyss
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Boortmeerbeek
Berichten: 1475
Lid geworden op: 27 feb 2007, 22:30

25 sep 2007, 20:15

Göran schreef:Afbeelding

even snel, maar je houdt een betere van me tegoed..
En ik zeg je, de combinatie is echt heel goed!
zie PM
hey, dat netje is handig

Terug naar “Interieur en audio”