Handschoenkastje?

De binnenkant van de 2e generatie MINI, alles over het interieur, audio, navigatie, carkits etc..
r53-d/silver
One wheel wonder
One wheel wonder
Locatie: Berneau
Berichten: 31
Lid geworden op: 01 jan 2007, 19:49

Handschoenkastje?

06 jan 2007, 18:25

Hallo

Heeft nu iedere mini ( R 56) een 2 delig handschoen vakje of alleen als je het opbergpakket besteld ? :s

En waarom krijg ik die afbeelding in het forum boven mijn naam niet ingekleurd ik kan niet ontdekken hoe dit werkt . :shock:

Groeten uit limburg, John.
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Bergen op Zoom
Berichten: 6360
Lid geworden op: 08 apr 2006, 10:10

06 jan 2007, 18:27

Een dashboardkastje met klep heb je sowieso, maar je hebt geen netjes bij je voeten en in de laatbak.

Normaal heb je ook netjes aan de achterkant van de stoelen, maar ik weet niet of die er nou altijd in zitten of alleen met het opbergpakket.
Afbeelding
Gebruikersavatar
MINIJCW
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Eindhoven
Berichten: 3233
Lid geworden op: 21 jan 2006, 01:24

06 jan 2007, 18:30

Je moet eerst een aantal berichten plaatsen en dan word ie voor je ingekleurd zoals in je parking :wink:
Afbeelding


R56 Still fun but easier to live with
r53-d/silver
One wheel wonder
One wheel wonder
Locatie: Berneau
Berichten: 31
Lid geworden op: 01 jan 2007, 19:49

kastje

06 jan 2007, 18:32

Ik bedoel eigenlijk of je zonder opberg pakket ook het klepje bovenop hebt, het paneel dat opent, want het kastje onder is nu toch wel erg klein tegenover mijn oude R53, het gat in de klep is er ook niet meer.
Gebruikersavatar
MINIJCW
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Eindhoven
Berichten: 3233
Lid geworden op: 21 jan 2006, 01:24

06 jan 2007, 18:33

Nee dat is een optie van het opbergpakket
Afbeelding


R56 Still fun but easier to live with
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Bergen op Zoom
Berichten: 6360
Lid geworden op: 08 apr 2006, 10:10

Re: kastje

06 jan 2007, 18:34

r53-d/silver schreef:Ik bedoel eigenlijk of je zonder opberg pakket ook het klepje bovenop hebt, het paneel dat opent, want het kastje onder is nu toch wel erg klein tegenover mijn oude R53, het gat in de klep is er ook niet meer.
Nee dat zit er niet bij, dat zit in het opbergpakket.

En ja, geloof maar niet dat je achter dat paneel wel veel meer ruimte hebt, volgens mij kunnen er net een paar cd's in.
Afbeelding
Kever
One wheel wonder
One wheel wonder
Locatie: Hengelo
Berichten: 48
Lid geworden op: 27 dec 2006, 08:56

27 jan 2007, 15:30

Als je nu een Cooper met Chili pakket besteld, is het opberg pakket inbegrepen.
Echt voordeel levert het niet op want het Chili pakket is ook de nodige euries duurder geworden.

Groeten Kever.
Nog niet in het bezit maar duurt niet te lang meer.....
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Bergen op Zoom
Berichten: 6360
Lid geworden op: 08 apr 2006, 10:10

27 jan 2007, 16:54

Kever schreef:Als je nu een Cooper met Chili pakket besteld, is het opberg pakket inbegrepen.
Echt voordeel levert het niet op want het Chili pakket is ook de nodige euries duurder geworden.

Groeten Kever.
Ja dat had ik gehoord. En aangezien de levering van de opbergpakketten erg moeilijk is, word de aflevering van veel auto's (zoals die van turbootje van dit forum) ernstig vertraagd :( Hoop dat het heel snel goed komt. Ik weet hoe K het is om lang te moeten wachten! :(
Afbeelding
Gebruikersavatar
turbootje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: ergens tussen Utrecht en Den Bosch
Berichten: 1526
Lid geworden op: 19 aug 2006, 15:31

27 jan 2007, 17:34

Praaaaaat me niet over dat opbergpakket..ik heb er inmiddels nachtmerries van!!! :slapen :roll: :?
Er zijn wel plannen om dat opbergpakket (en dus 2e dashboardkastje) standaard op de R56 te doen volgens de berichten..Tja, laten ze het eerst maar 'ns leverbaar krijgen zou ik zo zeggen! :evil:
MINI..what else?! :))
Afbeelding
Kever
One wheel wonder
One wheel wonder
Locatie: Hengelo
Berichten: 48
Lid geworden op: 27 dec 2006, 08:56

27 jan 2007, 19:22

turbootje schreef:Praaaaaat me niet over dat opbergpakket..ik heb er inmiddels nachtmerries van!!! :slapen :roll: :?
Er zijn wel plannen om dat opbergpakket (en dus 2e dashboardkastje) standaard op de R56 te doen volgens de berichten..Tja, laten ze het eerst maar 'ns leverbaar krijgen zou ik zo zeggen! :evil:
Gek volgens mijn dealer wordt de mijne met Chili pakket en dus automatisch ook met opbergpakket gewoon over 8 weken geleverd.

Ik hoop dat dit kan worden nagekomen,

Groeten Kever
Nog niet in het bezit maar duurt niet te lang meer.....
ron
One wheel wonder
One wheel wonder
Locatie: Delft
Berichten: 26
Lid geworden op: 18 dec 2006, 10:07

28 jan 2007, 11:05

Heb een Cooper S met Chili pakket en dat bovenste paneeltje kan echt niet open :roll: Is dat niet alleen bij een CD wisselaar?

Netten enzo zitten er wel in.
ron
One wheel wonder
One wheel wonder
Locatie: Delft
Berichten: 26
Lid geworden op: 18 dec 2006, 10:07

28 jan 2007, 11:07

O ja... en de auto is SUPER!!!! :mrgreen: Op opberggemak zal die het nooit gaan winnen denk ik. En de R56 heeft minder hoekjes en gaatjes om dingen in weg te moffelen. Thuislaten is de enige optie :)
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Bergen op Zoom
Berichten: 6360
Lid geworden op: 08 apr 2006, 10:10

28 jan 2007, 12:09

ron schreef:Heb een Cooper S met Chili pakket en dat bovenste paneeltje kan echt niet open :roll: Is dat niet alleen bij een CD wisselaar?

Netten enzo zitten er wel in.
Als je een opbergpakket hebt gekozen dat zit er achter dat paneel waar normaal de CD-wisselaar ook komt een extra vak waar je bijvoorbeeld CD's in kan leggen. Als jij een opbergpakket hebt met de netten en je hebt niet zo vak, dat is raar dan. Lijkt me dat ze het gewoon vergeten zijn....

Anders had turbootje inmiddels ook al kunnen knallen, want die moet er namelijk op wachten omdat ze alleen het volledige pakket kunnen leveren en niet een half pakket. :?


En ron, vertel eens wat meer over de S, ben benieuwd namelijk naar hoe hij is op de "langere" termijn! 8)
Afbeelding
ron
One wheel wonder
One wheel wonder
Locatie: Delft
Berichten: 26
Lid geworden op: 18 dec 2006, 10:07

01 feb 2007, 17:49

Mmm.. raar.. tja ik heb wel van de mooie aluminium panelen 8) dus misschien dat dat niet meehelpt.

Verder ben ik inderdaad superblij met de S. Een heerlijke auto. Is een kleine sportieve car maar voelt echt kwalitatief super aan. De auto is enorm fel als je wilt maar je kunt er ook heerlijk relax in toeren. De sportbutton geeft nog eens extra felheid en het is gewelidg om al die Astra ´sport´ rijders volledig zoek te rijden. Verder heeft de R56 veel minder last van vervelende bijgeluiden wat ik in mijn oude Mini wel had. Kortom al met al enorm tevreden!

Ik heb me voorgenomen binnenkort een uitgebreid verslag te tikken, is me gezien de drukte nog niet gelukt. Zit nu op 2500 km dus kan ook al lekker vol gaan.
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Bergen op Zoom
Berichten: 6360
Lid geworden op: 08 apr 2006, 10:10

01 feb 2007, 17:56

ron schreef:Mmm.. raar.. tja ik heb wel van de mooie aluminium panelen 8) dus misschien dat dat niet meehelpt.

Verder ben ik inderdaad superblij met de S. Een heerlijke auto. Is een kleine sportieve car maar voelt echt kwalitatief super aan. De auto is enorm fel als je wilt maar je kunt er ook heerlijk relax in toeren. De sportbutton geeft nog eens extra felheid en het is gewelidg om al die Astra ´sport´ rijders volledig zoek te rijden. Verder heeft de R56 veel minder last van vervelende bijgeluiden wat ik in mijn oude Mini wel had. Kortom al met al enorm tevreden!

Ik heb me voorgenomen binnenkort een uitgebreid verslag te tikken, is me gezien de drukte nog niet gelukt. Zit nu op 2500 km dus kan ook al lekker vol gaan.
Leuk om te lezen! Nu al 2500 km, dat gaat lekker. Kan niet wachten tot ook ik de Astra en Golf rijders de stuipen op het lijf kan jagen!
Afbeelding

Terug naar “Interieur en audio”