Spoiler kwijt...

Sander1991
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Locatie: Middelharnis
Berichten: 24
Lid geworden op: 16 sep 2012, 21:42

Spoiler kwijt...

04 feb 2013, 16:47

Zaterdag door de carwash, ik weet dat ik nu vloek, maar het is en blijft winter en hij zag er niet uit.

Onder het wassen dus m'n spoiler verloren, krijg hem vergoed van de lokale aangrenzende Opel dealer, kudos voor hun.

In ieder geval had ik deze:

Afbeelding

En heb ik gevraagd of ze willen kijken voor deze:

Afbeelding

Is er iemand die die heeft met een foto? Kan ik meteen zien of dat er fatsoenlijk uitziet 8)

Groetjes Sander
Gebruikersavatar
Ragnar
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Berichten: 7191
Lid geworden op: 28 apr 2008, 19:19

04 feb 2013, 16:51

Tja sander. het is zuur. maar het is nu ook duidelijk dat de mini het niet leuk vond door een wasstraat. Maar wel netjes dat de eigenaar van de wasunit je hem vergoed. maar volgende keer de handjes weer uit de mouwen steken
:s RARA JONGENS DIE DESIGNERS :s
Sander1991
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Locatie: Middelharnis
Berichten: 24
Lid geworden op: 16 sep 2012, 21:42

04 feb 2013, 16:56

Vind het ook niet erg om te doen, maar had m'n spiegelkapjes en scuttles al vervangen en gestofzuigd, dus had niet veel zin om hem nog te wassen.
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amstelveen
Berichten: 20588
Lid geworden op: 20 jun 2009, 01:14

04 feb 2013, 17:54

Stuur Roy (spenki) even een PM, volgens mij zag er ik laatst nog eentje liggen in zn loods (die tweede aero spoiler bedoel ik dan)
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Sander1991
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Locatie: Middelharnis
Berichten: 24
Lid geworden op: 16 sep 2012, 21:42

06 feb 2013, 00:02

Thanks, had hem al gevonden:

http://www.newminiclub.nl/forum/about15232.html

Vind die eerlijk gezegd mooier dan de standaard dus hopen dat ie doorgaat

Terug naar “MINI-talk”