Square-Craft mirrors..... iemand?

Gio
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Berichten: 50
Lid geworden op: 04 mar 2012, 13:26

04 jan 2013, 21:44

jerroo schreef:@ Gio, heb je al geïnformeerd wat de prijzen doen bij bestellen in aantal...
Nou jerroo ik ben bang dat ik te horen krijg: "take it or leave it".
Eens zien hoe ze reageren als ik ze vraag of ik palletkorting kan krijgen. :mrgreen:

€ 550 is best een hoop geld voor twee van die kapjes. maar ja ze zijn nu eenmaal mooi.
Ik heb inmiddels al wat koolstof onderdelen om mijn Mini, waaronder binnenportierhandgrepen
en diffuser.

Afbeelding

.
Laatst gewijzigd door Gio op 04 jan 2013, 23:45, 2 keer totaal gewijzigd.
jerroo
Be Mini
Be Mini
Locatie: Huizen nh
Berichten: 721
Lid geworden op: 07 nov 2016, 17:35

04 jan 2013, 22:46

Gio schreef:
jerroo schreef:@ Gio, heb je al geïnformeerd wat de prijzen doen bij bestellen in aantal...
Nou jerroo ik ben bang dat ik te horen krijg: "take it or leave it".
Eens zien hoe ze reageren als ik ze vraag of ik palletkorting kan krijgen. :mrgreen:

€ 550 is best een hoop geld voor twee van die kapjes. maar ja ze zijn nu eenmaal mooi.
Ik heb inmiddels al wat koolstof onderdelen om mijn Mini, waaronder binnenportierhandgrepen
en diffuser.

Afbeelding

.
nou ja vragen kan nooit kwaad, handel is handel, ze worden niet alleen voor de lol gemaakt, of omdat ze zo mooi zijn, deze spiegels geven wel iets extra's, dat is ook de reden dat andere er ook mee bezig zijn, vindt alles wat uit america komt voor de mini nou ook niet echt goedkoop en engeland ook niet, bij die eerste hebben we een redelijke wisselkoers, de concurrent zal ze ook niet voor nop wegdoen dus wat is dan betaalbaar, we shall see.......mooi blijven ze, en sinds de euro is alles duur zelfs een blik soep, dus relatief gezien....... :D wat is duur en wat niet, maar waarom meer betalen als een beperkt aantal een lagere prijs oplevert..
ajede
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Gelderland
Berichten: 1732
Lid geworden op: 11 dec 2011, 12:26

05 jan 2013, 19:23

Beter (te) duur dan niet te koop!

:D
Gio
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Berichten: 50
Lid geworden op: 04 mar 2012, 13:26

06 jan 2013, 10:01

nielz schreef::shock: effe oude f1 kopen een paar schroefjes en je hebt je spiegels. :oops: :lol:

neen jonge, vindt ik persoonlijk niet mooie op een new MINI. :wink:
Ik vind ze best mooi, maar ze zijn niet makkelijk te krijgen.

Ik hou het bij deze.......

Afbeelding
Erwinner
Be Mini
Be Mini
Locatie: Baarn
Berichten: 422
Lid geworden op: 24 jun 2012, 14:02

06 jan 2013, 20:31

Gio schreef:
nielz schreef::shock: effe oude f1 kopen een paar schroefjes en je hebt je spiegels. :oops: :lol:

neen jonge, vindt ik persoonlijk niet mooie op een new MINI. :wink:
Ik vind ze best mooi, maar ze zijn niet makkelijk te krijgen.

Ik hou het bij deze.......

Afbeelding
Is dat zo'n opplak-setje? Die heb ik vanmiddag ook opgeplakt >)
One life, live it!
Gio
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Berichten: 50
Lid geworden op: 04 mar 2012, 13:26

06 jan 2013, 21:44

Erwinner schreef:
Gio schreef:
nielz schreef::shock: effe oude f1 kopen een paar schroefjes en je hebt je spiegels. :oops: :lol:

neen jonge, vindt ik persoonlijk niet mooie op een new MINI. :wink:
Ik vind ze best mooi, maar ze zijn niet makkelijk te krijgen.

Ik hou het bij deze.......

Afbeelding
Is dat zo'n opplak-setje? Die heb ik vanmiddag ook opgeplakt >)
Opplaksetje.......?

Je kijkt hier tegen een mooi setje koolstof borstinplantaten aan..
en dat voor de ongelofeljike prijs van...........€ 535,- (zonder montagekosten).. ha,ha,... :mrgreen: :s

Het schijnt dat ze bij de dealer een half uur nodig hebben om ze te monteren.
heb geïnformeerd. Dan zullen ze tijdens het monteren zeker 20 minuten pauze nemen... >:(

.
Erwinner
Be Mini
Be Mini
Locatie: Baarn
Berichten: 422
Lid geworden op: 24 jun 2012, 14:02

06 jan 2013, 22:02

Gio schreef:
Erwinner schreef:Is dat zo'n opplak-setje? Die heb ik vanmiddag ook opgeplakt >)
Opplaksetje.......?

Je kijkt hier tegen een mooi setje koolstof borstinplantaten aan..
en dat voor de ongelofeljike prijs van...........€ 535,- (zonder montagekosten).. ha,ha,... :mrgreen: :s

Het schijnt dat ze bij de dealer een half uur nodig hebben om ze te monteren.
heb geïnformeerd. Dan zullen ze tijdens het monteren zeker 20 minuten pauze nemen... >:(

.
Oeps... Sorry!

Heb zelf voor 50,- een opplaksetje van eBay gescored om te kijken hoe het staat op een zwarte cabrio met winterwielen :wink:

Zelf zoek ik een origineel JCW dashboard setje in carbon, maar die wordt eigenlijk nergens meer aangeboden... Alleen een 5-delige op MP...

Geniet van de mooie kappies!
One life, live it!

Terug naar “MINI-talk”