How to; 'spotting' dtv

MINI gezien? Meld het hier! Misschien was het wel een bekende.
jeroenski82
4 op een rij!
4 op een rij!
Locatie: Maassluis
Berichten: 160
Lid geworden op: 29 dec 2012, 20:10

How to; 'spotting' dtv

16 nov 2014, 13:14

Oke, is misschien een beetje een aparte vraag, maar ik vraag het me al een tijdje af;
Hoe herken je de mede-clubleden. :)
Heb het idee dat lang niet alle clubleden een sticker of nummerplaat op hun MINI hebben zitten, dus daar kan ik ze al niet aan herkennen.
Oke, MarcelAlwaysOpen en The Blue Lobster enz zal ik vast wel herkennen van een afstandje, maar er zijn zat MINI's waar ik niet aan kan zien of ie 'bij de club zit'.
In het begin, toen ik net m'n MINI had, stak ik vaak m'n hand op naar mede MINI rijders, maar daar was weinig reactie op, dus ik dacht laat ik het eens vragen :)
Hoe doen jullie dit? :oops:


Groeten,

Jeroen
Trotse bezitter van een Mini Cooper S Park Lane :)
Bouwjaar 2006.
Ian
Be Mini
Be Mini
Berichten: 402
Lid geworden op: 14 sep 2008, 11:24

Re: How to; 'spotting' dtv

16 nov 2014, 13:59

Gewoon :zwaai :)( naar elke mooie MINI.
Ward
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Enschede / Zutphen
Berichten: 2314
Lid geworden op: 21 nov 2011, 20:05

Re: How to; 'spotting' dtv

16 nov 2014, 15:20

Als je een niet standaard uitvoering ziet altijd even goed kijken. Verlaging en andere (niet originele MINI) velgen duiden eerder op een clublid dan een normale uitvoering. Daarnaast leer je door meetings te bezoeken de auto's ook steeds beter kennen
Gebruikersavatar
Marcel Always Open
Cabrio-King
Locatie: Pijnacker
Berichten: 8529
Lid geworden op: 06 mei 2006, 23:18

Re: How to; 'spotting' dtv

17 nov 2014, 20:23

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Dank voor de eervolle vermelding :wink: Ik denk dat de Minis "waar wat aan gedaan is" er wel uitspringen. Het kan mij niet zo boeien dat er soms niet wordt teruggezwaaid. :))
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Gebruikersavatar
louisvdd76
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Molenhoek
Berichten: 6371
Lid geworden op: 28 okt 2016, 23:10
Nederland

Re: How to; 'spotting' dtv

17 nov 2014, 20:26

TBL GP is lastiger te herkennen... Maar makkelijkste is wat meeting te bezoeken. Let op wel duur voor je portemonnaie want je doet veel te veel leuke mods op...

Vrijdag is een Mac meet bij huis ter heide
Gebruikersavatar
Marcel Always Open
Cabrio-King
Locatie: Pijnacker
Berichten: 8529
Lid geworden op: 06 mei 2006, 23:18

Re: How to; 'spotting' dtv

17 nov 2014, 20:31

Ik let op opties aan de auto. Je kan natuurlijk op newminiclub stickers letten op de achterruit, maar lang niet iedereen heeft dat geplakt (ik heb zelfs geen achterruit). Daarnaast bonnetstriping of viperstriping o.i.d.

Wat wel een aardige indicatie is, is of de auto 17 inch velgen eronder heeft. De meeste clubleden doen wel upgrades naar 17 of 18 inch. 15 inch hoef je dus niet naar te zwaaien, die snappen het vaak niet! :)
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3925
Lid geworden op: 01 nov 2012, 11:08

Re: How to; 'spotting' dtv

17 nov 2014, 20:42

Naar elke MINI zwaaien is geen doen, ik werk op Schiphol en daar staan er tig op de parking en kom er dus elke dag ook heel veel tegen. Maar idd als de MINI een beetje leuk is aangekleed of gewoon mooi onderhouden is kijk altijd wel of ik iets herken van het forum qua auto.

Marcel Always Open schreef:De meeste clubleden doen wel upgrades naar 17 of 18 inch. 15 inch hoef je dus niet naar te zwaaien, die snappen het vaak niet! :)
Nou Lars naar jou zwaai ik dus ook niet meer :lol:
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Gebruikersavatar
Marcel Always Open
Cabrio-King
Locatie: Pijnacker
Berichten: 8529
Lid geworden op: 06 mei 2006, 23:18

Re: How to; 'spotting' dtv

17 nov 2014, 20:52

Sorry Lars. Moet je maar geen 15 inch plaatsen , dan raak ik in de war... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Berry M
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Beilen
Berichten: 2133
Lid geworden op: 10 feb 2009, 17:11

Re: How to; 'spotting' dtv

17 nov 2014, 21:01

:lol: :lol: :lol:
Afbeelding
Ginoceros schreef:Interessante, niet verprutste Mini die 1x/ 6mnd op de weg komt en niet boven de 2000t uitkomt
jeroenski82
4 op een rij!
4 op een rij!
Locatie: Maassluis
Berichten: 160
Lid geworden op: 29 dec 2012, 20:10

Re: How to; 'spotting' dtv

19 nov 2014, 17:27

Grappig om de reacties te lezen :-)
Wilde wel eens weten 'hoe en wat' en het is me al iets duidelijker geworden.
Nou, de BLS GP is misschien minder goed te herkennen, al blijft de GP zoiezo een supermooie MINI, die het zwaaien wel waard is ;-)
En Marcel jouw kleur is niet zo heel veel voorkomend, dus dat is ook wat minder moeilijk ;-)
Trotse bezitter van een Mini Cooper S Park Lane :)
Bouwjaar 2006.

Terug naar “MINI Spotting”