MINI coupé - eclips grey

MINI gezien? Meld het hier! Misschien was het wel een bekende.
Ian
Be Mini
Be Mini
Berichten: 402
Lid geworden op: 14 sep 2008, 11:24

MINI coupé - eclips grey

26 jul 2013, 17:16

Sinds ik een MINI coupé rij kom ik bijna dagelijks een andere MINI coupé op weg naar werk tegen. De eerste paar keer gezwaaid :)( en nu lachen we naar elkaar :mrgreen: . Ik dacht eerst die zit niet bij de club, want de coupé blijft prachtig stock. Maarrrr... van de week zag ik ineens led-dagverlichting. Dus misschien toch een liefhebber die hier rondkijkt.

Hoi ik ben Ian en wij kruisen elkaar zowel heen als terug op de Noordeindseweg in Berkel en Rodenrijs. Behalve als ik op de fiets ben, want dan kom ik je rond de sterrenwijk tegen.

Jij bent: MINI Cooper Coupé S - eclips grey met zwart dak en zwarte R98 velgen.
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3925
Lid geworden op: 01 nov 2012, 11:08

Re: MINI coupé - eclips grey

26 jul 2013, 17:27

Denk dat ze in het zuidelijker deel van het land meer voorkomen dan hier ben er nog nooit een tegen gekomen op de weg. 1 keer op een mac meet de oude coupe van Greg gezien in Breda maar dat was meteen de laatste keer. Ben van de week zelfs op Schiphol staande gehouden door de marechaussee op Schiphol omdat die al dagen zich afvroegen wat voor auto dat was :D die ze elke dag zagen rijden.
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Ian
Be Mini
Be Mini
Berichten: 402
Lid geworden op: 14 sep 2008, 11:24

Re: MINI coupé - eclips grey

26 jul 2013, 17:34

Ook hier kom je ze amper tegen.

Pas 3800km gereden op vakantie. Geen één coupé tegengekomen, maar wel grote hvh porsches :mrgreen:
jaspxr
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Berichten: 13
Lid geworden op: 29 sep 2012, 19:08

Re: MINI coupé - eclips grey

29 jul 2013, 00:24

Dit weekend op-en-neer naar Hamburg. Geen andere coupe gezien....

Hier in A'dam ook nog nooit een andere gezien. Wel sporadisch een roadster.

Hoeveel rijden er in totaal in NL rond (die niet meer bij een dealer staan)? Iemand cijfers?
h v gestel
One wheel wonder
One wheel wonder
Locatie: eindhoven
Berichten: 48
Lid geworden op: 23 mei 2010, 15:13

Re: MINI coupé - eclips grey

29 jul 2013, 00:33

Ik ga in de zomer iedere maand een week naar Duitsland in 17 maanden die ik de coupe heb nog nooit een coupe gezien.
wilf
One wheel wonder
One wheel wonder
Locatie: Woerden
Berichten: 32
Lid geworden op: 15 apr 2006, 10:53

Re: MINI coupé - eclips grey

29 jul 2013, 23:20

Ik rij al meer dan een jaar rond in een blauw/zwarte Coupe.
Nog nooit een andere zien rijden... (midden van het land)
Richard030
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Locatie: Nieuwegein
Berichten: 980
Lid geworden op: 01 jun 2012, 23:03

Re: MINI coupé - eclips grey

30 jul 2013, 08:52

Zelfs in Utrecht zie je ze zelden..
Afbeelding

Terug naar “MINI Spotting”