Complimenten !

Terugkoppeling, vragen, opmerkingen etc. omtrent het forum
320d touring
BBQ hulpkok
Locatie: ergens tussen Utrecht en Den Bosch
Berichten: 798
Lid geworden op: 18 mar 2006, 18:59

Complimenten !

14 aug 2007, 19:24

Ik wil bij deze graag mijn waardering uitspreken over de manier waarop dit forum door iedereen die daar aan mee werkt onderhouden en beheerd wordt. Er komen steeds nieuwe functionaliteiten bij, het is nog steeds gratis lid te worden, de leden zijn enthousiast,de opmaak is super, meetings te over ,er wordt niets gebanned,enz....enz...

Reden voor dit berichtje is ook dat ik me pas had aangemeld op www.e46.nl met mijn BMW en er vanuit ging dat er overal op deze manier gewerkt wordt, maar er al snel achter kwam dat dat niet het geval is. Na een kritische opmerking naar de beheerder voor het verbergen van een gedeelte van de site voor "echte gebruikers" werden mijn berichten gewoon verwijderd. Dus dat vreemd gaan heeft maar heel even geduurt. Een van de moderators die het openlijk niet eens was met het voorgaande is ineens geen moderator meer.

Kortom, Berthil Arjan Kaj en de rest, graag zo door gaan !

(nu graag bij mij ook de vipers ipv de bonnet-stripes) :mrgreen:
Laatst gewijzigd door 320d touring op 14 aug 2007, 22:21, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Zuiden
Berichten: 13430
Lid geworden op: 23 sep 2005, 18:04

Re: Complimenten !

14 aug 2007, 19:30

320d touring schreef:(nu graag bij mij ook de vipers ipv de bonnet-stripes) :mrgreen:
Ja afgelopen dus met vriendelijk doen!
Stuur dan FF een berichtje dat er wat veranderd is (onderaan dit bericht) :mrgreen:

Even serieus, dank je voor de complimenten maar een forum zonder enthousiaste bezoekers is een forum van niks,
dus jullie zijn ook zelf 'schuld' :)
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Praag
Berichten: 3307
Lid geworden op: 21 feb 2007, 19:15

14 aug 2007, 20:07

Het bijhouden is het moeilijke! Echt waar.... we zullen ook een tijd(je) krijgen waarop de groep zo groot wordt dat je het bijna niet kan behappen....

Je ziet dat met heel veel fora. Maar door de soort mensen die hier rond lopen en hun enthousiasme zie ik dat niet snel gebeuren. Er zijn te veel mensen die zoveel werkverzetten gewoon uit plezier dat het bijvoorbaat een succes blijft hier!!

Ik vind het echt heel knap dat het hier zo gaat en vooral met zoveel mensen en de groei. Je ziet zoveel nieuwe mensen die zo snel zich al thuis voelen. Dat vind ik erg knap! Dat zie je niet veel op andere plekken. Ook de grote verschillen qua leeftijd vind ik wel een pre... 8) 8) 8)

MR
parklaneworks
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Rotterdam
Berichten: 3351
Lid geworden op: 23 mar 2006, 14:28

14 aug 2007, 20:53

Inderdaad de complimenten!!! Ik post dan wel niet al teveel berichten, maar kijk en lees met veel plezier elke dag op dit forum :D
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Roelofarendsveen
Berichten: 6582
Lid geworden op: 25 sep 2005, 21:21

14 aug 2007, 21:05

Ik heb het zelf ook meegemaakt door berichten zonder enige opgaaf van reden werden gecensureerd of verwijderd. Zowee wat was ik pist off!

Heb op dit forum super naar me zin! En tenminste geen gedoe.
Ries
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Breda
Berichten: 2565
Lid geworden op: 05 okt 2006, 19:40

14 aug 2007, 21:54

Ik denk dat dit forum zeker ook een goed voorbeeld is van wat voor extra gevoel de MINI geeft.

Het is niet slechts een vervoermiddel maar ook een way of life!

:hoera
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Bergen op Zoom
Berichten: 6360
Lid geworden op: 08 apr 2006, 10:10

15 aug 2007, 00:22

Alle complimenten naar Berthil. Die doet in mijn ogen toch het meest (en dan bedoel ik verschrikkelijk veel) aan het forum en maakt alles top tot in de kleinste details. Fantastisch!!

Het bijhouden e.d. is ter ondersteuning en dat doe ik met véél plezier, waarschijnlijk net zoals BlonTje, Benno en uiteraard beheerders Arjan en Sleefje dat doen. Uiteraard komt het door de leden dat het met zoveel plezier gedaan kán worden!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend
Locatie: Brabant <3
Berichten: 16100
Lid geworden op: 27 dec 2005, 20:36

15 aug 2007, 07:45

CooperS-lightningblue schreef:Alle complimenten naar Berthil. Die doet in mijn ogen toch het meest (en dan bedoel ik verschrikkelijk veel) aan het forum en maakt alles top tot in de kleinste details. Fantastisch!!

Het bijhouden e.d. is ter ondersteuning en dat doe ik met véél plezier, waarschijnlijk net zoals BlonTje, Benno en uiteraard beheerders Arjan en Sleefje dat doen. Uiteraard komt het door de leden dat het met zoveel plezier gedaan kán worden!
Ik sluit me hier volledig bij aan!!! :hoera
coendek
Stoepsleutelaar
Berichten: 21196
Lid geworden op: 01 aug 2006, 14:13

15 aug 2007, 09:57

Ik ben nog redelijk nieuw in de mini wereld.. nu zo'n maand of 7 maar wat mij opviel is dat het echt LEEFT!

Met vorige auto's ook altijd bezig geweest met fora etc maar het was altijd anders dan dit! De mensen zijn super gezellig en weten elkaar allemaal in elkaars waarde te laten.

De mods/beheerders hebben het volgens mij best zwaar met alle POSTS etc (want er word wat afgepost!!!) Wel denk ik dat dit minder zwaar word door de waardering en de enthausiasme van alle leden! Want enthausiast zijn we!! :D

met andere woorden:

KEEP UP THE GOOD WORK!!

Ik ben trots op mijn NEWminiCLub sticker op mijn auto!!! :D

cheers

Coen
florisvandam
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Voorhout
Berichten: 3898
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:39

15 aug 2007, 10:33

Nou ik sluit me aan bij het feit dat dit echt een super clubje is.
Heb totaal geen ervaring met andere auto forums maar kan me inleven dat het ook anders kan.
Dus voordiegene die al dit moois mogelijk maken, HULDE HULDE HULDE!!!!

gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
marss
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 5169
Lid geworden op: 18 feb 2007, 13:24

15 aug 2007, 12:46

Uhhh, ja , ik sluit me aan bij de bovenstaande berichten. Petje af voor de Berthil en alle moderators. Thnx for making this possible!!!!

@ Marcel; goed initiatief om de complimenten uit te spreken.

marss
Gebruikersavatar
MaVaEe
Koeien-teller
Locatie: Doorn
Berichten: 6522
Lid geworden op: 11 jul 2007, 21:49

15 aug 2007, 13:49

florisvandam schreef:Nou ik sluit me aan bij het feit dat dit echt een super clubje is.
Heb totaal geen ervaring met andere auto forums maar kan me inleven dat het ook anders kan.
Dus voordiegene die al dit moois mogelijk maken, HULDE HULDE HULDE!!!!

gr.
floris
Ben natuurlijk pas een beginnend lid en kom pas kijken in de MINI wereld maar vind het een erg goed verzorgd en vriendelijk clubje! :D Ik ben ook een tijdje lid geweest van de Seat club (Ja lach maar:P) maar daar zat alleen maar van dat "sjonnie volk".
En die avatar van je eigen auto... 1 woord geniaal! :-))

PS. En het forum is wel ERG verslavend! :mrgreen:
Hans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 5414
Lid geworden op: 18 nov 2005, 10:21

15 aug 2007, 13:55

Er moet alleen minder gepoetst worden :mrgreen:
www.newpoetsminiclub.nl :wink:
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Praag
Berichten: 3307
Lid geworden op: 21 feb 2007, 19:15

15 aug 2007, 14:57

Hans, ik wil gerust racen, hoor... ben jij mijn hoofdsponsor met die toko van je? :lol: :lol: :lol: Dan rij ik met alle plezier komend jaar in de R56 Mini Challenge cup. ;)

MR
èrcé
Be Mini
Be Mini
Locatie: Rotterdam
Berichten: 719
Lid geworden op: 28 okt 2006, 11:50

15 aug 2007, 16:53

LOL @ Hans en verder wat de rest zegt!
Goeie sfeer hier, grapjes kunnen en worden gewaardeerd en men is niet zo snel op zijn of haar pik getrapt. Mede daarom denk ik ook dat er weinig tot geen trolen hier op het forum zitten. complimenten aan de beheerders!

Terug naar “Website en Forum”