Hoe krijg ik een Avatar a.d.h.v. mijn Parking?

Terugkoppeling, vragen, opmerkingen etc. omtrent het forum
Angelie
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Locatie: Eindhoven
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 okt 2009, 09:05

16 okt 2009, 16:42

Berthil
Hoi,

Ik ben sinds afgelopen maandag lid van de New Mini club en heb mijn parking toen ingevuld. Maar ik zie nog steeds niets, kan dat kloppen?

Alvast bedankt

gr angelie
Ossie
The Calendar Guy
Locatie: Haarlem
Berichten: 2539
Lid geworden op: 23 sep 2007, 13:43

16 okt 2009, 16:55

Angelie schreef:Berthil
Hoi,

Ik ben sinds afgelopen maandag lid van de New Mini club en heb mijn parking toen ingevuld. Maar ik zie nog steeds niets, kan dat kloppen?

Alvast bedankt

gr angelie
Berthil schreef:Op de website van de NewMINIclub.nl kun je je eigen Mini als Avatar (gebruikersafbeelding) krijgen. Je Mini is linksboven op elke pagina en bij je forum berichten te zien. Elke Avatar wordt met de hand aangemaakt en dat is best veel werk, vandaar dat er enkele regels gelden voor het aanmaken van een Avatar:

1. Je Mini moet geparkeerd worden in de Parking:
Vul de parking zo volledig mogelijk in. Voor de Avatar zijn de uiterlijke kenmerken belangrijk. Probeer het in één keer goed in te vullen. Weet je niet zeker wat je hebt, kijk dan even naar alle Parking Opties en klik het Afbeelding naast een optie aan om te kijken of dat is wat jij hebt.

2. Enkele Foto's toevoegen van je Mini aan de NewMINIclub Gallery:
Graag zien we enkele foto's van je Mini in de Gallery. Als je Mini nog gemaakt moet worden zou je een screenshot van de configurator van mini.nl kunnen toevoegen.

3. Enkele berichtjes op het Forum:
Omdat de Avatar voornamelijk gebruikt wordt op het forum is de aanmaak van een Avatar ook alleen zinvol als je berichtjes post in het Forum. Het is helemaal netjes als je jezelf en/of je Mini even voorstelt op het Forum in de daarvoor aanwezige onderwerpen:
(Show Your Ride en Who Are You)

Stuur even een PB-tje naar mij als je je parking hebt aangepast en je Avatar gewijzigd moet worden. Aan leden wiens Mini nog gemaakt moet worden het vriendelijk verzoek pas een Parking in te vullen als er geen uiterlijke wijzigingen meer aan de bestelde configuratie gedaan worden.

Ingevulde Parkings die na verloop van tijd niet voldoen aan bovenstaande voorwaarden worden weer verwijderd.
Oftewel, eerst voorstellen, een aantal berichten posten, foto's plaatsen en veel geduld hebben. Het schijnt veel werk te zijn om avatars te maken.
Dit gaat niet lukken na een berichtje te plaatsen. :{
Afbeelding
Kees en Annet
Racende reporter
Locatie: Maarssen
Berichten: 5539
Lid geworden op: 27 mei 2007, 20:45

16 okt 2009, 16:56

Dat kan kloppen.
Berthil doet dit allemaal in zijn eigen tijd. Dus een beetje geduld moet je hebben. :mrgreen:

Is natuurlijk moeilijk want ze zijn gewoon heel leuk. :lol:
Afbeelding
Carmeleon
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Locatie: Mechelen
Berichten: 21
Lid geworden op: 15 nov 2008, 00:03

28 okt 2009, 10:03

Thanks Berthil!
Frankie boy
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Locatie: Etten-Leur
Berichten: 11
Lid geworden op: 07 aug 2009, 18:16

29 okt 2009, 18:02

Hoi Berthil,


ik heb geprobeerd alle gegevens voor de avatar in tevullen wanneer is deze te bezichtigen op de site?

mvrg

Frank
Frank Helmer
bwigny
One wheel wonder
One wheel wonder
Locatie: MAASTRICHT
Berichten: 28
Lid geworden op: 31 jul 2009, 09:43

Re: Hoe krijg ik een Avatar a.d.h.v. mijn Parking?

29 okt 2009, 18:39

Dag Berthil,

Ik ben nog in afwachting van mijn avatar. Moet ik nog iets doen? Ik dacht aan alle 'eisen' te voldoen.
Kijk een keer langskomen om over Mini te praten. Ik ben erg benieuwd naar je modificaties in het echt.

Groeten,

Ben Wigny
Maastricht
Berthil schreef:Op de website van de NewMINIclub.nl kun je je eigen Mini als Avatar (gebruikersafbeelding) krijgen. Je Mini is linksboven op elke pagina en bij je forum berichten te zien. Elke Avatar wordt met de hand aangemaakt en dat is best veel werk, vandaar dat er enkele regels gelden voor het aanmaken van een Avatar:

1. Je Mini moet geparkeerd worden in de Parking:
Vul de parking zo volledig mogelijk in. Voor de Avatar zijn de uiterlijke kenmerken belangrijk. Probeer het in één keer goed in te vullen. Weet je niet zeker wat je hebt, kijk dan even naar alle Parking Opties en klik het Afbeelding naast een optie aan om te kijken of dat is wat jij hebt.

2. Enkele Foto's toevoegen van je Mini aan de NewMINIclub Gallery:
Graag zien we enkele foto's van je Mini in de Gallery. Als je Mini nog gemaakt moet worden zou je een screenshot van de configurator van mini.nl kunnen toevoegen.

3. Enkele berichtjes op het Forum:
Omdat de Avatar voornamelijk gebruikt wordt op het forum is de aanmaak van een Avatar ook alleen zinvol als je berichtjes post in het Forum. Het is helemaal netjes als je jezelf en/of je Mini even voorstelt op het Forum in de daarvoor aanwezige onderwerpen:
(Show Your Ride en Who Are You)

Stuur even een PB-tje naar mij als je je parking hebt aangepast en je Avatar gewijzigd moet worden. Aan leden wiens Mini nog gemaakt moet worden het vriendelijk verzoek pas een Parking in te vullen als er geen uiterlijke wijzigingen meer aan de bestelde configuratie gedaan worden.

Ingevulde Parkings die na verloop van tijd niet voldoen aan bovenstaande voorwaarden worden weer verwijderd.
Sinds kort razend enthousiast over mijn S-je
Gebruikersavatar
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Enschede
Berichten: 13795
Lid geworden op: 05 mar 2008, 17:22

29 okt 2009, 21:10

Zoals eerder gezegd,

Berthil maakt deze allemaal zelf met de hand in zijn eigen vrije tijd :wink:

Dus ff nog heel fftjes geduld :wink: :lol:

:mrgreen:
Woosh!
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: De glazen stad
Berichten: 11224
Lid geworden op: 27 okt 2009, 17:00
Nederland

18 nov 2009, 22:46

Ben benieuwd naar mijn avatar :)

Waar ben je met aanmaken Berthil?
Nog een inhaalslag gepland? Of ga je forumgebruikers aan het werk zetten om je te helpen? ;)

nog 9 dagen en ik kan foto's maken van mijn Mini, dus don't worry, die komen eraan :) (om aan alle eisen te voldoen..)
in ieder geval staat er een voorproefje van de configurator :)
The Transporter - "Always on a mission.."

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)

The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)
Afbeelding
Valentijn-One
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Locatie: Den Haag
Berichten: 11
Lid geworden op: 14 okt 2009, 16:11

20 nov 2009, 10:53

Hallo Berthil,

Ik ben inmiddels ook tijdje actief op dit forum, post zelf nog niet zo heel veel maar ben wel altijd aandachtig aan het lezen! Ook ben ik inmiddels bij de eerste meeting geweest, Mini's in de Bush, nu is mijn vraag kan je voor mij ook zoon mooie avatar maken?
Ik heb een hele simpele alleen zal je mijn kleur hier nog niet zoveel tegenkomen.

Alvast bedankt,
Valentijn
Gebruikersavatar
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Zuiden
Berichten: 13430
Lid geworden op: 23 sep 2005, 18:04

20 nov 2009, 17:13

Valentijn, stuur mij alsjeblieft even een PM met het verzoekje.
Ik bewaar alle PM's zodat ik weet wie er graag één wil en dan maak ik een serie achter elkaar. Anders ga ik het vergeten.
Samsara
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Rotterdam
Berichten: 334
Lid geworden op: 06 aug 2010, 02:08

08 sep 2010, 21:06

Berthil,

<----- 8) Thank you kindly voor de mooie Avatar 8) :icon_top:
Gebruikersavatar
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Zuiden
Berichten: 13430
Lid geworden op: 23 sep 2005, 18:04

07 nov 2010, 21:29

Ik heb per ongeluk mijn Inbox in zijn geheel verwijderd.

Wil alsjeblieft iedereen die sinds eergisteren een verzoek heeft ingediend voor een nieuwe avatar deze nogmaals sturen (dus nog de rits had).
En de mensen die de laatste 3 weken een verzoek hebben gestuurd om hun avatar te wijzigen?
Sorry voor het ongemak.
Woosh!
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: De glazen stad
Berichten: 11224
Lid geworden op: 27 okt 2009, 17:00
Nederland

07 nov 2010, 22:16

Ik ben erg blij met mn nieuwe avatar Berthil, waarvoor dank!

Volgende zomer gaat er weer wat veranderen, dus dan zul je van mij weer een pm ontvangen! 8)
The Transporter - "Always on a mission.."

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)

The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)
Afbeelding
Speijk
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Locatie: Houten
Berichten: 6
Lid geworden op: 14 mar 2011, 14:39

15 mar 2011, 13:56

Hoi,

Iedere keer als ik in de parking een "Mini Countryman Cooper D" selecteer en vervolgens "bewaar" staar er na het oplsaan: "Mini One Convertible"
Ik heb er nu maar een "Mini Countryman Cooper" (zonder de D) van gemaakt. Die blijft wel staan na het bewaren.
Alleen veranderd dan de carroserie kleur dan iedere keer van "Light White" naar "Solid Gold"

Ik mis ook mijn velgen:
17'' lichtmetalen wielen "5-Star Double Spoke", 7Jx17 (2GP) in het Zwart.

Groeten,
Rob
Gebruikersavatar
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Zuiden
Berichten: 13430
Lid geworden op: 23 sep 2005, 18:04

15 mar 2011, 18:16

Er wordt wel de juiste waarde opgeslagen maar als je weer edit doet vult het zich met de foute waarde. Één keer goed opslaan dus :)
Ik weet ook niet waarom, vrij complex wat er achter zit dus ik wil er niet in gaan knoeien ook al heb ik het ooit een keer zelf gemaakt.

De velgen staan er nu ook bij.

Terug naar “Website en Forum”