Kalender Events aanmaken

Terugkoppeling, vragen, opmerkingen etc. omtrent het forum
Gebruikersavatar
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Zuiden
Berichten: 13430
Lid geworden op: 23 sep 2005, 18:04

03 jan 2007, 12:11

Het is heel makkelijk.
Je geeft de datum op wanneer het event is via de eerste drie boxen maand:dag:jaar
Je geeft de tijd dat het event start via volgende twee boxen n.l. uur en minuten box
Achter Gedurende geef je dan gewoon de dagen, uren en minuten in dat het event duurt.

Als ik dus voor vanmiddag om twee uur een meeting van 2,5 uur wil inplannen ziet dat er zo uit.

Afbeelding

Als het dan vervolgens niet in de kalender komt gaat er iets niet goed kalender en moet ik daar nog eens naar kijken.
Pretty Cooper
Bling-Bling Queen
Berichten: 5371
Lid geworden op: 19 jun 2006, 18:40

03 jan 2007, 12:27

Okay, thanks Berthil. :-))

Viel me trouwens op dat de tijd die vermeld werd bij een reactie( in je mail) van een onderwerp waarop je geabonneerd bent, nu weer synchroon loopt met het daadwerkelijke tijdstip dat je een post hebt geplaatst.
Het is maar een detail maar het was jou zeker ook opgevallen en je (shakeit) hebt het weer voor elkaar gemaakt.
Afbeelding

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Bas
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Hendrik-Ido-Ambacht
Berichten: 382
Lid geworden op: 25 sep 2006, 09:43

04 jan 2007, 16:23

Berthil,

ik krijg het format (zie bijlage) nergens te zien :?
Hoe kan ik wat plannen in de kalender?
Afbeelding

Onderaan de bladzijde staat:

Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten bewerken
Je mag je berichten verwijderen
Je mag stemmen in polls
You cannot post calendar events in this forum

vr.gr. Bas

Wellicht een optie, die cursus :oops:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Zuiden
Berichten: 13430
Lid geworden op: 23 sep 2005, 18:04

04 jan 2007, 16:38

Vreemd, dat zal niet aan jou liggen maar aan wat anders.
Ik moet dan even je profiel nakijken of daar wat verkeerd staat, ik zal het dit weekend doen.
Gebruikersavatar
MINIJCW
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Eindhoven
Berichten: 3233
Lid geworden op: 21 jan 2006, 01:24

04 jan 2007, 16:50

Ik krijg na de datum niet die, waar jij 14.00 hebt ingevuld te zien.
Dat gedurende krijg ik ook nergens te zien :?
Afbeelding


R56 Still fun but easier to live with
Gebruikersavatar
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Zuiden
Berichten: 13430
Lid geworden op: 23 sep 2005, 18:04

11 aug 2007, 15:26

Ik heb de Kalender van het forum gebruikt om de Event Kalender op de homepage automatische te vullen. De Event Kalender kijkt een jaar vooruit.

Om één en ander er goed en éénduidig uit te laten zien heb ik enkele titels van Kalender Topics aangepast, ik hoop niet dat dat een probleem is.

Als je dus nu een nieuw Topic aanmaakt (waar dan ook op het forum) en je vult de kalender in komt het Topic automatisch op de homepage onder het kopje Event Kalender.

Graag een Event titel dan beginnen met datum en jaar gevolgd door een ':', dan zal het steeds moor verschijnen op de homepage. Dus beginnen met '11 Augustus 2007:' is helemaal goed

Group Buys kunnen er natuurlijk ook op, dan in de Kalender de einddatum van de Group Buy invullen en de titel starten met 'Group Buy:'

Als je een Event aanmaakt is het een goed idee om alle relevante informatie over het event steeds in het eerste Topic te verzamelen zodat bezoekers alles overzichtelijk zien na aanklikken van de link vanuit de Event Kalender op de homepage.

Bij vragen en hulpverzoeken even een PB-tje, geen probleem.

Terug naar “Website en Forum”