Het jaar 2006 voor NewMINIclub.nl

Terugkoppeling, vragen, opmerkingen etc. omtrent het forum
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Bergen op Zoom
Berichten: 6360
Lid geworden op: 08 apr 2006, 10:10

31 dec 2006, 21:56

Wow, dat zijn indrukwekkende cijfers zeg! Ongelofelijk!

Gefeliciteerd en bedankt aan iedereen die deze site mogelijk maakt! Helemaal goed zo'n afsluiter van het jaar! :mrgreen:
Afbeelding
Gebruikersavatar
pje en daan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Tilburg
Berichten: 1048
Lid geworden op: 15 jun 2006, 21:41

01 jan 2007, 02:22

hoihoi

allemaal een gelukkig nieuw jaaaaar

de mini heeft heerlijk onder de carpoort gestaan..droog en vrij van vuurwerk..heerlijk
nu staat hij thuis in de garage..
staat normaal recht tegen over de in/uitgang met een deur met gaten er in ..dus vannacht staat hij op de plek waar binnen een maand de classic staat..staat hij ietsjes verder van de deur af...

nog maals een MINI goed 2007 en tot snel

groetjes
piedro en danielle
Gebruikersavatar
Yvon
Wingman
Contacteer:
Locatie: Hilversum
Berichten: 3150
Lid geworden op: 25 sep 2005, 19:32

01 jan 2007, 11:27

Wij hadden de mini schuintegenover mijn schoonzussie geplaatst (daar waren wij dus :mrgreen: ). Gezien we zelf wel wat 'sjit' de lucht in lieten gaan saint

De overburen waren a) 1 paar niet thuis b) de andere staken nooit wat af..prima plekkie voor mini :)

Toen we voor de tweede ronde gingen (het kwam om 0.00 met bakken uit de lucht, kwam de buurvrouw (categorie pensionado) vragen of we bijna klaar waren...

Nope, just getting started.... :mrgreen:

Ennywee, gezellige avond gehad en de gemaakte frustsels (oliebollen, appelbeignets en gehaktballetjes) vonden gretig aftrek 8)


Okay, dit was dus een brok nutteloze informatie :roll: :mrgreen:
Afbeelding

_______________________________________
You can fight the sleep but you cannot stop the dream
Gebruikersavatar
turbootje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: ergens tussen Utrecht en Den Bosch
Berichten: 1526
Lid geworden op: 19 aug 2006, 15:31

01 jan 2007, 12:10

:shock: Indrukwekkende cijfers zeg!!
Als een vuurpijl zijn die cijfers de lucht ingegaan dit jaar. :feest Gefeliciteerd! Ik ben heel benieuwd wat 2007 gaat brengen.
Ondanks dat ik nog geen Mini bezitter ben, lees ik dagelijks effe op dit forum! Ohohoh, wat zal dat worden als ik vanaf maart (hoop hoop :? ) ook in zo´n monstertje mag rondcrossen :mrgreen:
Hardstikke bedankt iedereen die deze club zo gezellig maakt en in het bijzonder Berthil, Arjan en Yvonne voor hun enorme inzet. :-))

Groetjes,
Karin
MINI..what else?! :))
Afbeelding
Gebruikersavatar
pje en daan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Tilburg
Berichten: 1048
Lid geworden op: 15 jun 2006, 21:41

01 jan 2007, 12:14

turbootje schreef: Hardstikke bedankt iedereen die deze club zo gezellig maakt en in het bijzonder Berthil, Arjan en Yvonne voor hun enorme inzet. :-))
zijn jullie de beheerders van het forum/van de site???

weer wat geleerd
groetjes
piedro
Gebruikersavatar
turbootje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: ergens tussen Utrecht en Den Bosch
Berichten: 1526
Lid geworden op: 19 aug 2006, 15:31

01 jan 2007, 12:21

:oops: Benno...sorry sorry sorry...jouw naam ontbrak op mijn lijstje zie ik :oops: .. jij ook bedankt natuurlijk (het kaartje, dat je mij gaf bij de sneakpreview, heb ik inmiddels bij een New Mini rijdster in Leerdam in de hand gedrukt die het forum nog niet kende, met de nodige aanbevelingen natuurlijk! :wink: )
MINI..what else?! :))
Afbeelding

Terug naar “Website en Forum”