AB Trojan PHP/Kryptik

Terugkoppeling, vragen, opmerkingen etc. omtrent het forum
Dennisvdh
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Contacteer:
Locatie: Breda
Berichten: 949
Lid geworden op: 15 jul 2011, 20:53

AB Trojan PHP/Kryptik

04 feb 2013, 12:30

AB Trojan PHP/Kryptik melding van mijn anti-virus als ik het forum bezoek.

ESET NOD32.

Meer mensen die hier last van hebben? Lijkt alsof er iets in de javascript is gerommeld?
Austin Mini '87, Mini Cooper '91, MINI Cooper '07
Muurstickers en muurteksten
Cannuccia
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Uithoorn
Berichten: 4013
Lid geworden op: 12 aug 2008, 08:44

04 feb 2013, 12:45

Ja! Ik ook. Maar dat wist je al :wink:

Dus nu maar mobiel forummen
MINI F56 Cooper Iced Chocolate ~ KW V1 ~ Speedline Marmora 18x8 ET45
Justa Cooper

Afbeelding

Vorige projecten:
~ De Cabbie ~ De Dubman ~ De AB R50 ~ De eerste ~
Wilcoos
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 2515
Lid geworden op: 30 mei 2012, 13:58

04 feb 2013, 13:47

Oh die is niet grappig. Moet je alle bestanden na lopen en de javascript crap verwijderen etc.

Verder gok ik dat iemand met FTP toegang tot het forum dit stukje mallware op zijn pc heeft. Dus direct FTP wachtwoord wijzigen, en bij voorkeur niet meer unencrypted opslaan.
Gebruikersavatar
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Zuiden
Berichten: 13430
Lid geworden op: 23 sep 2005, 18:04

04 feb 2013, 19:16

Volgens mij heeft iemand wat in zijn onderschrift staan.
Ik heb er geen last van want ik heb onderschriften uit staan.

Je kan alle onderschriften (tijdelijk) uitzetten in je profiel.
Probeer het eens en dan hoor ik graag of dat helpt en op welke pagina zodat ik daar de onderschriften kan uitpluizen.
Anders ben ik genoodzaakt alle onderschriften voor iedereen tijdelijk uit te zetten.
koosie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 1245
Lid geworden op: 04 apr 2016, 07:04

04 feb 2013, 20:05

ik heb hem hier ook op alle windows pc's
me appel computer heeft er weer geen last van
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3925
Lid geworden op: 01 nov 2012, 11:08

04 feb 2013, 20:14

Apple powerbook hier en geen meldingen. De desktop op me werk gaf wel af en toe een melding. Valt me wel op dat de apple bijna nooit vastloopt op de site in iedergeval een stuk minder dan de pc
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3925
Lid geworden op: 01 nov 2012, 11:08

04 feb 2013, 20:20

Ik noem het nog steeds me powerbook het is een MacBookpro 17 inch Boris ik heb alles mac thuis kom uit de grafische wereld he en daar is maar 1 soort en dat is apple :lol: Heb ook nog een G4 dual pr thuis staan maar die gebruik ik nog amper sinds ik vorige jaar deze macbookpro heb gekocht
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3925
Lid geworden op: 01 nov 2012, 11:08

04 feb 2013, 20:26

Moet je die ook even modden net als je mini :mrgreen: maar serieus ik zweer er bij in het begin wou ik ze het liefs door het raam gooien maar als je er aan gewend bent wil je niet anders meer voor mij geen windows meer thuis hoor
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3925
Lid geworden op: 01 nov 2012, 11:08

04 feb 2013, 20:33

Bijna :lol:
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
paddo
Be Mini
Be Mini
Locatie: Enschede
Berichten: 465
Lid geworden op: 03 jun 2010, 17:15

04 feb 2013, 20:44

Hiero ook meldingen op de Macbook Air met ESET NOD32. Irri :evil:
WimS
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Vlaardingen
Berichten: 2115
Lid geworden op: 10 feb 2008, 22:57

Re: AB Trojan PHP/Kryptik

05 feb 2013, 20:17

Dennisvdh schreef:AB Trojan PHP/Kryptik melding van mijn anti-virus als ik het forum bezoek.

ESET NOD32.

Meer mensen die hier last van hebben? Lijkt alsof er iets in de javascript is gerommeld?
Hier ook dat gezeik :?
MCS 2004
P5ycH0
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Hillywood
Berichten: 4614
Lid geworden op: 01 okt 2010, 15:34

05 feb 2013, 20:49

Hier ook geen onderschriften en nergens last van.
Onderschriften maken de site voor mij veel te druk & onleesbaar, dus die heb ik default gewoon uitstaan.

Platform OSX running ESET NOD32 Antivirus Business Edition

Terug naar “Website en Forum”