Forum Favorieten

Terugkoppeling, vragen, opmerkingen etc. omtrent het forum
Gebruikersavatar
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Zuiden
Berichten: 13430
Lid geworden op: 23 sep 2005, 18:04

Forum Favorieten

08 dec 2006, 11:45

Sinds vandaag zijn er de Forum Favorieten.

Gewoon een makkelijk lijstje waar je door de link onderaan en bovenaan een topic het topic kan toevoegen aan een persoonlijk lijstje genaamd Forum Favorieten.

Heb je b.v. informatie gezien en wil je dat later nog eens doorlezen dan voeg je dat gewoon toe aan je favorieten zodat je het makkelijk terug kan vinden.

Toevoegen aan Forum Favorieten betekent niet dat je geabonneert bent op het onderwerp, dus je krijgt geen e-mail als er nieuwe berichten in het onderwerp worden gepost as je hem alleen maar in je favorieten hebt staan. Het heeft ook niets te maken met je Favorieten (Bookmarks) in je browser.

Door weer op de link te klikken boven- en onderaan een onderwerp kun je het onderwerp ook weer makkelijk uit je Forum Favorieten halen.

Via de menu-optie 'Forum Favorieten' (links naast de berichten link) krijg je een overzicht van al je favorieten.
Smini
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Contacteer:
Locatie: Utrecht
Berichten: 399
Lid geworden op: 26 jan 2006, 15:34

08 dec 2006, 12:00

Yess dat klinkt handig !
Afbeelding
Maaij
King of the Groupbuy
Contacteer:
Locatie: Venlo
Berichten: 7911
Lid geworden op: 21 okt 2005, 16:15

08 dec 2006, 14:18

Goed bezig Berthil :)

Alleen is mijn menubalk niet meer helemaal goed:

Afbeelding

Is hier nog wat aan te doen? Of ligt het aan mijn browser? Safari MacOSX.
Gebruikersavatar
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Zuiden
Berichten: 13430
Lid geworden op: 23 sep 2005, 18:04

08 dec 2006, 14:37

Kan je op zich niks aan doen, ik was er al op aan het letten, de menubalk regel wordt wat te lang. Ik ga van de dubbele spaties een nekele maken maar users met een lange username zouden het daarna nog steeds kunnen hebben.

Sommige browsers laten ook lettertypes wat anders zien, in dit geval dus iets groter dan bij mij.

Blijf maar melden als er iets niet goed gaat :)
Gebruikersavatar
FastBunny
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Breda
Berichten: 1171
Lid geworden op: 18 nov 2005, 10:54

08 dec 2006, 14:52

Same here maar dan met Firefox 2.0 onder Windows XP :), wellicht handiger voor Berthil om te debuggen ;)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Zuiden
Berichten: 13430
Lid geworden op: 23 sep 2005, 18:04

08 dec 2006, 16:01

Het zou nu toch weg moeten zijn behalve dan deze post waar de image van Maaij de hele pagina uit zijn verband trekt (waar ik ook nog wel een oplossing voor ga vinden).
Maaij
King of the Groupbuy
Contacteer:
Locatie: Venlo
Berichten: 7911
Lid geworden op: 21 okt 2005, 16:15

08 dec 2006, 16:12

Snel gefixed :)
Berthil schreef:Het zou nu toch weg moeten zijn behalve dan deze post waar de image van Maaij de hele pagina uit zijn verband trekt (waar ik ook nog wel een oplossing voor ga vinden).
Is er een mogenlijkheid om foto's klikbaar te maken of automatisch te resizen? Ik weet de tags niet :)
Laatst gewijzigd door Maaij op 08 dec 2006, 16:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Zuiden
Berichten: 13430
Lid geworden op: 23 sep 2005, 18:04

08 dec 2006, 16:45

Die mogelijk is er nog niet maar er is vast iemand die dat al gemaakt heeft, ik zal de komende dagen eens zoeken.
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Bergen op Zoom
Berichten: 6360
Lid geworden op: 08 apr 2006, 10:10

08 dec 2006, 17:53

Very Nice! :mrgreen:

Je wil trouwens niet weten hoe vaak ik nu al op "FAQ" heb geduwd ipv "Forum" wat er voorheen altijd stond :oops:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Zuiden
Berichten: 13430
Lid geworden op: 23 sep 2005, 18:04

08 dec 2006, 22:22

Sorry, die heb ik naar links geschoven zodat de titel nu ook de link is. Dit om ruimte vrij te maken voor de menubalk :)
Gebruikersavatar
Yvon
Wingman
Contacteer:
Locatie: Hilversum
Berichten: 3150
Lid geworden op: 25 sep 2005, 19:32

09 dec 2006, 09:02

Toppie Berthil!

Neem 10x mijn pet voor je af :)
Afbeelding

_______________________________________
You can fight the sleep but you cannot stop the dream
henkietenk
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 2330
Lid geworden op: 24 jan 2006, 22:13

09 dec 2006, 12:08

Berthil schreef:Die mogelijk is er nog niet maar er is vast iemand die dat al gemaakt heeft, ik zal de komende dagen eens zoeken.
Volgens mij gebeurt dit al ofnie? Mijn onderschriftafbeelding wordt kleiner. Kan ik dit niet uit zetten? Ik heb toch breedbeeld, dus er is heel wat voor nodig om het uit verband te trekken.
Bvd!

Greetz
Gebruikersavatar
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Zuiden
Berichten: 13430
Lid geworden op: 23 sep 2005, 18:04

09 dec 2006, 17:44

Als je je onderschrift upload naar de gallery wordt deze automatisch verkleind. Dat is wat anders dan als je linkt naar grote foto's buiten de gallery.

Ik heb iets geïnstalleerd waardoor foto's breder dan 750 pixels automatisch verkleind getoond worden en na klikken kun je het originele formaat zien.

Alleen heeft internet explorer de onhebbelijkheid om de quote knop altijd naast een afbeelding te plaatsen waardoor de website alsnog wordt uitgerekt. Firfox heeft dat niet. Ik heb al lang gezocht maar er is echt niks mis met de HTML code (heel de wereld gebruikt het zo met het phpBB forum). Ik blijf echter nog even doorzoeken :)
JCW_Werk
Be Mini
Be Mini
Contacteer:
Locatie: Gouda
Berichten: 529
Lid geworden op: 26 sep 2006, 20:05

09 dec 2006, 18:12

Wat is/wordt dit toch een superdelux uitgebreid forum :mrgreen: Goed bezig Berthil!
Gebruikersavatar
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Zuiden
Berichten: 13430
Lid geworden op: 23 sep 2005, 18:04

09 jan 2007, 00:48

Berthil schreef:Alleen heeft internet explorer de onhebbelijkheid om de quote knop altijd naast een afbeelding te plaatsen waardoor de website alsnog wordt uitgerekt. Firfox heeft dat niet. Ik heb al lang gezocht maar er is echt niks mis met de HTML code (heel de wereld gebruikt het zo met het phpBB forum). Ik blijf echter nog even doorzoeken :)
De oplettende gebruiker heeft misschien gezien dat de grotere afbeeldingen in internet explorer nu ook onder de quote knop doorschuiven waardoor de webiste in zijn verband blijft :)

Terug naar “Website en Forum”