Ervaring met verkopers

Terugkoppeling, vragen, opmerkingen etc. omtrent het forum
thavipah
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Regio Delft
Berichten: 344
Lid geworden op: 30 dec 2010, 20:13

Ervaring met verkopers

11 jan 2011, 13:23

Ik kan geen onderdeel op het forum vinden waarop ik mijn ervaring met verkopers kan delen. Op zich wel handig, want bij een volgende verkoop kan een potentiele koper checken hoe de ervaringen van anderen zijn.

Mijn ervaring met de koop van 2 leden is namelijk super geweest, en dat wil ik natuurlijk graag delen :D
MartinG
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Locatie: Omgeving Utrecht
Berichten: 833
Lid geworden op: 13 feb 2010, 15:31

11 jan 2011, 13:26

Ik spreek even voor mijzelf, maar iedereen hier in de club die wat aanbied is liefhebber van mini en zorgt denk ik wel dat alles goed wordt afgehandeld. Gelukkig geen marktplaats hier.
Noordenbos2
One wheel wonder
One wheel wonder
Locatie: Delfzijl
Berichten: 32
Lid geworden op: 25 mei 2010, 22:13

11 jan 2011, 14:02

MartinG schreef:Ik spreek even voor mijzelf, maar iedereen hier in de club die wat aanbied is liefhebber van mini en zorgt denk ik wel dat alles goed wordt afgehandeld. Gelukkig geen marktplaats hier.
Mee eens, een ieder die lid is van de Miniclub handelt dient op basis van wederzijds respect te handelen.
Het is een liefhebberij en geen opl.....
Ossie
The Calendar Guy
Locatie: Haarlem
Berichten: 2539
Lid geworden op: 23 sep 2007, 13:43

11 jan 2011, 15:50

En zo is het maar net, daar hoeft geen aparte topic voor geopend te worden.
Even een zinnetje plaatsen met je bevindingen is voldoende en wordt ook zeer gewaardeerd.

Het forum heeft ook de optie om een bedankje achter te laten voor degene. Zie knopje rechts boven de post. :wink:
Afbeelding
Glenn-DUB
Be Mini
Be Mini
Locatie: Hoogeveen
Berichten: 483
Lid geworden op: 01 jul 2008, 11:41

11 jan 2011, 15:52

Dat is zo, ik stuur de pakketjes soms eerder op dan dat ik het geld op de rekening heb. goed vertrouwen he :D

tussen ( ) Chris, ik heb je adres nog nodig haha
Door
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 1274
Lid geworden op: 10 mar 2008, 19:50

11 jan 2011, 18:12

Het gaat hier niet altijd goed maar om daar een topic over te wijden lijkt mij overbodig. Trouwens de NewMiniclub is een grote club maar als het ergens faliekant mis gaat weet iedereen het gelijk. En als je echt de boel opgelicht hebt wordt je account geblockt dus ja ... Je kan maar één keer de boel oplichten; één teveel dat wel :?

Ik denk dat het nuttiger is de ervaringen van Marktplaats en ebay verkopers te lezen. Lang leve Pay-pal maar toch ...
Gebruikersavatar
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Zuiden
Berichten: 13430
Lid geworden op: 23 sep 2005, 18:04

11 jan 2011, 21:58

Er zijn hier tot toe twee verkopers gebanned wegens herhaaldelijke klachten van leden. Als je dat tegenover het ongelooflijk grote aantal te koop topics zet is dat heel erg weinig. Compliment dus aan allen :)

Met marktplaats, e-bay en private verkopers via andere websites heb ik tot nu toe ook geen slechte ervaringen gehad met één uitzondering via driving-fun.com wat ook deels te wijten was aan slechte research en wat te gehaast kopen van mijn kant.
Gebruikersavatar
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend
Locatie: Brabant <3
Berichten: 16100
Lid geworden op: 27 dec 2005, 20:36

11 jan 2011, 22:03

Berthil schreef:Er zijn hier tot toe twee verkopers gebanned wegens herhaaldelijke klachten van leden. Als je dat tegenover het ongelooflijk grote aantal te koop topics zet is dat heel erg weinig. Compliment dus aan allen :)

Met marktplaats, e-bay en private verkopers via andere websites heb ik tot nu toe ook geen slechte ervaringen gehad met één uitzondering via driving-fun.com wat ook deels te wijten was aan slechte research en wat te gehaast kopen van mijn kant.
:wink:
thavipah
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Regio Delft
Berichten: 344
Lid geworden op: 30 dec 2010, 20:13

11 jan 2011, 22:07

Voor degenen die hier al lang rondhangen is het makkelijk te bepalen of ze de verkoper lang genoeg kennen..

Voor mij als nieuweling is dat moeilijker bepalen en blijft het een gokje. Maar goed, als er klachten zijn en de rotte appels verdwijnen vanzelf uit de kist dan zijn de risico's natuurlijk zeer klein.
Gebruikersavatar
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend
Locatie: Brabant <3
Berichten: 16100
Lid geworden op: 27 dec 2005, 20:36

11 jan 2011, 22:09

thavipah schreef:Voor degenen die hier al lang rondhangen is het makkelijk te bepalen of ze de verkoper lang genoeg kennen..

Voor mij als nieuweling is dat moeilijker bepalen en blijft het een gokje. Maar goed, als er klachten zijn en de rotte appels verdwijnen vanzelf uit de kist dan zijn de risico's natuurlijk zeer klein.
Niet helemaal waar natuurlijk, als je hier al langer zit kan je nl ook zaken doen met een nieuweling,
en dat kan wel eens anders uitpakken als je denkt ;)

Terug naar “Website en Forum”