Foto's van jezelf

Terugkoppeling, vragen, opmerkingen etc. omtrent het forum
Sicco
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Locatie: Amsterdam
Berichten: 889
Lid geworden op: 11 jul 2007, 00:25

Foto's van jezelf

03 okt 2010, 18:44

Hoi allemaal,

Bij meetings en ook hier op het forum hoor ik nog wel eens de verzuchting dat men niet weet wie wie is. :(

Daarom van mij een dringende, maar geheel vrijblijvende, oproep om een fotootje van jezelf op dit geweldige forum te plaatsen. Op dit gedeelte van het forum staat hoe je dat moet doen. Het is niet erg moeilijk.

O ja.... ik weet wel dat ik de mooiste van iedereen ben :) , maar laat dat je er absoluut niet van weerhouden.

Groetjes van Sicco.
Ik heb niet de grootste, maar zeker ook niet de kleinste, echter wel degelijk de fijnste!!! auto
coendek
Stoepsleutelaar
Berichten: 21196
Lid geworden op: 01 aug 2006, 14:13

03 okt 2010, 19:10

we hebben dit natuurlijk maar men gebruikt het bijna niet

http://www.newminiclub.nl/gallery.php?actie=smoelenboek
Gebruikersavatar
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Zuiden
Berichten: 13430
Lid geworden op: 23 sep 2005, 18:04

03 okt 2010, 20:29

AfbeeldingGebruik deze foto als mijn Portret Foto in mijn profiel (jij staat op deze foto).

Bovenstaande aanvinken als je een foto van jezelf in de gallery zet en je staat in het smoelenboek. Maar ondanks het feit dat er echt duidelijk staat dat je dan zelf op de foto moet staan ben ik toch genoodzaakt elke week weer foto's van enkel Mini's uit het smoelenboek te verwijderen.
Sicco
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Locatie: Amsterdam
Berichten: 889
Lid geworden op: 11 jul 2007, 00:25

16 jan 2011, 13:13

Euh.... zou het een idee zijn om één maal per maand een oproepje te plaatsen om je gezicht in het smoelenboek te plaatsen?

Het valt me op dat er een aantal vaste mensen is, dat geen fotootje geplaatst heeft. Ze posten wel vaak op dit forum. Ik denk omdat ze er niet aan toe gekomen zijn of omdat ze überhaupt niet weten dat er een smoelenboek is.

Groetjes van Sicco.
Ik heb niet de grootste, maar zeker ook niet de kleinste, echter wel degelijk de fijnste!!! auto
Gebruikersavatar
Marcel Always Open
Cabrio-King
Locatie: Pijnacker
Berichten: 8529
Lid geworden op: 06 mei 2006, 23:18

16 jan 2011, 13:42

Als er geen gebruik gemaakt wordt, is er blijkbaar geen animo voor. Ik heb wel een foto van mezelf geupload, maar kan me niet voorstellen dat er iemand in geïnteresseerd is, en kan me ook niet voorstellen dat het mensen ineens ontzettend helpt bij meetings.
Een nieuweling kan dan een hele portretlijst gaan printen en meenemen naar de meeting???

Wat veel beter helpt op meetings, is gewoon vragen naar iemands forumnaam en vragen naar wat voor Mini zij rijden. Dat is helemaal geen rare vraag, en bijkomend voordeel: dan heb je gelijk een onderwerp van gesprek ook ! :wink: 8)
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Sicco
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Locatie: Amsterdam
Berichten: 889
Lid geworden op: 11 jul 2007, 00:25

16 jan 2011, 13:49

Ja Marcel,

Dat is wel zo, maar ik ben niet zo goed in het onthouden van gezichten, dus soms overkomt het me dat ik iemand een paar keer naar zijn naam vraag; is een beetje vervelend. Een smoelenboek is dan een goed geheugensteuntje.

Maar goed, het was maar een ideetje van me.

Groetjes.
Ik heb niet de grootste, maar zeker ook niet de kleinste, echter wel degelijk de fijnste!!! auto

Terug naar “Website en Forum”