Reacties plaatsen nieuwsflitsen NewMINIclub site?

Terugkoppeling, vragen, opmerkingen etc. omtrent het forum
Maaij
King of the Groupbuy
Contacteer:
Locatie: Venlo
Berichten: 7911
Lid geworden op: 21 okt 2005, 16:15

Reacties plaatsen nieuwsflitsen NewMINIclub site?

07 sep 2006, 13:11

Hoi,

Op de NewMINIclub homepage zie je regelmatig nieuwtjes over de MINI. Is het niet mogelijk om hierover te discussiëren/reaties te plaatsen?
Dit door bijv. een link met "plaats reactie" of nog beter een link naar het forum? In de 1ste post gewoon een samenvatting of gewoon copy/paste van het nieuws, waar onder je dan een reactie kan plaatsen?
Weet niet in hoeverre dit mogelijk is en of er voldoende interesse is.
Is maar een voorstel :)

Maaij
Laatst gewijzigd door Maaij op 07 sep 2006, 13:18, 3 keer totaal gewijzigd.
Hans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 5414
Lid geworden op: 18 nov 2005, 10:21

07 sep 2006, 13:13

Goed plan! :D wat vind jij van dat nieuwe works pakket??
Maaij
King of the Groupbuy
Contacteer:
Locatie: Venlo
Berichten: 7911
Lid geworden op: 21 okt 2005, 16:15

07 sep 2006, 13:15

Hans schreef:Goed plan! :D wat vind jij van dat nieuwe works pakket??
Dat bedoel ik :)

Komt door dat stukje van de nieuwe JCW pakket.

Lijkt me gewoon leuk om erover te praten etc. :)
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amersfoort
Berichten: 7831
Lid geworden op: 25 sep 2005, 20:55

07 sep 2006, 13:31

Dat is eigenlijk wel een leuk idee!

Maar ik weet overigens niet of iedereen wel weet dat er nieuwsberichten op http://www.newminiclub.nl geplaatst worden en dat mensen zich ook kunnen abonneren op de nieuwberichten (automatisch nieuwsbericht ontvangen in je mailbox) :wink:
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
Hans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 5414
Lid geworden op: 18 nov 2005, 10:21

07 sep 2006, 13:37

is nu een topic van.. van het works pakket. zie mini talk
Gebruikersavatar
Demelza
Be Mini
Be Mini
Contacteer:
Locatie: Bleiswijk
Berichten: 497
Lid geworden op: 21 dec 2005, 21:07

07 sep 2006, 13:40

Waarom willen reageren op een nieuwsbericht terwijl je er een topic op het forum over kan aanmaken?

Misschien is het wel een idee om het nieuwsbericht ook op het forum te zetten en op de openingspagina bij het nieuwsbericht een link naar het topic te zetten.
Demelza
Mini Cooper 1.3i, 1998, Hawaiian Blue + Union Jack rooftop
Nissan Figaro, 1991, Pale Aqua
Toyota IQ, 2011, Pearl White
Gebruikersavatar
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Zuiden
Berichten: 13430
Lid geworden op: 23 sep 2005, 18:04

07 sep 2006, 13:55

Het staat natuurlijk iedereen vrij om te reageren op een nieuwsbericht via het forum. Voor belangrijk nieuws is het misschien wel nuttig om vooraf een topic aan te maken en daar naar toe te linken vanuit het nieuwsbericht. Ik ben echter niet de enigste die nieuws aanmaakt, dus dan moet dat wel consequent gebeuren. Achteraf een nieuwsbericht wijzigen om een link naar een nieuw topic over het desbtreffende nieuwsonderwerp aanbrengen kan natuurlijk ook.
iDarkDesign
Transformer
Locatie: Amsterdam
Berichten: 5201
Lid geworden op: 15 mei 2006, 17:22

07 sep 2006, 14:32

Op andere fora waar ik lid van ben (niet MINI) daar wordt inderdaad bij het plaatsen van frontpage news in het 'nieuws' topic automatisch een topic in het forum aangemaakt. Dit zodat er over gediscussieerd kan worden en gereageerd. Wel leuk!


iDD
LUV2XLR8
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Barendrecht
Berichten: 2486
Lid geworden op: 25 sep 2005, 21:34

07 sep 2006, 16:30

Berthil schreef:Het staat natuurlijk iedereen vrij om te reageren op een nieuwsbericht via het forum. Voor belangrijk nieuws is het misschien wel nuttig om vooraf een topic aan te maken en daar naar toe te linken vanuit het nieuwsbericht. Ik ben echter niet de enigste die nieuws aanmaakt, dus dan moet dat wel consequent gebeuren. Achteraf een nieuwsbericht wijzigen om een link naar een nieuw topic over het desbtreffende nieuwsonderwerp aanbrengen kan natuurlijk ook.
Geen probleem voor mij; topic maken en linken naar nieuws :wink:
Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amersfoort
Berichten: 7831
Lid geworden op: 25 sep 2005, 20:55

07 sep 2006, 16:55

Lukt mij ook wel :lol:
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
Gebruikersavatar
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Zuiden
Berichten: 13430
Lid geworden op: 23 sep 2005, 18:04

07 sep 2006, 17:16

Andersom ook, dus in het nieuws naar het topic.
Krijg je alleen het kip en ei verhaal :)
henkietenk
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 2330
Lid geworden op: 24 jan 2006, 22:13

07 sep 2006, 22:29

Beetje off-topic, maar is het ook niet handig om een soort gallery van elk evenement (zoals BD-run) te maken? Nu moet je in een topic van 8 pagina's zoeken naar de plaatjes en linkjes? Misschien een idee.... :D
Gebruikersavatar
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Zuiden
Berichten: 13430
Lid geworden op: 23 sep 2005, 18:04

07 sep 2006, 22:58

henkietenk schreef:Beetje off-topic, maar is het ook niet handig om een soort gallery van elk evenement (zoals BD-run) te maken? Nu moet je in een topic van 8 pagina's zoeken naar de plaatjes en linkjes? Misschien een idee.... :D
We proberen de website voor iedereen gratis te houden, dus geen gedonder met lidmaatschapsgelden e.d. Dat heeft wel als beperking dat we niet oneindig veel schijfruimte op internet hebben.
Ik kan technisch gezien best wel een album maken waar steeds iedereen hun foto's van een meet in zet, maar dan zitten we waarschijnlijk zo aan het maximum aan schijfruimte.

Door iedereen een eigen gallery te geven blijf je ook verantwoordelijk voor je eigen foto's. Als je ze in andere albums (van meetings) gaat zetten raak je misschien ook het overzicht kwijt.

Eventueel wil ik wel kijken of ik het mogelijk kan maken een foto uit je eigen gallery aan een meeting te verbinden om zo één foto-overzicht te maken. De foto blijft dus in je eigen gallery, maar wordt dan gegroepeerd met andere foto's in een soort verzamelbak.

Terug naar “Website en Forum”