Email notificatie

Terugkoppeling, vragen, opmerkingen etc. omtrent het forum
Gebruikersavatar
H en S
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Wierden
Berichten: 1596
Lid geworden op: 15 jun 2008, 16:48

Email notificatie

02 mar 2010, 21:25

In het begin was er een emailnotificatie bij nieuwe berichten waar men op geabonneerd was. Dit heeft geruime tijd niet meer gewerkt. Sinds vandaag is dit weer actief. Slechts één verschil, nml een mail voor elk nieuw bericht ipv een mail per topic totdat men op de link in de mail geclickt heeft.
Gebruikersavatar
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Zuiden
Berichten: 13430
Lid geworden op: 23 sep 2005, 18:04

02 mar 2010, 21:33

Er is niets aan het forum of de instellingen veranderd dus dat is vreemd.

Je kan je abonneren op een geheel forum en dan kijg je een mail bij een nieuw bericht.
En je kan je abonneren op een topic en dan krijg je een mail bij elk nieuw bericht.

Als je allebei aan hebt staan krijg je zelfs twee e-mails.

Bij elk bericht staat linksonder een link om je te abonneren op het topic of je abonnement op te zeggen.

In elk forum staat links onderin een link om je te abonneren op het forum of je abonnement op te zeggen.
Gebruikersavatar
Marcel Always Open
Cabrio-King
Locatie: Pijnacker
Berichten: 8529
Lid geworden op: 06 mei 2006, 23:18

02 mar 2010, 21:49

Je internet provider kan ook nog de emails filteren indien deze automatisch-gegenereerde mails als "spam' worden gezien door hun filter. Dan krijg je de notificaties niet binnen.
Ik kreeg in elk geval wel emails (1) binnen van de onderwerpen waarop ik gereageerd had. Totdat ik het topic las, kreeg ik dan geen notificaties meer. De abonnementen op forum (heb ik aanstaan bij de te koop forums) deden en doen het ook prima.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Gebruikersavatar
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Zuiden
Berichten: 13430
Lid geworden op: 23 sep 2005, 18:04

02 mar 2010, 21:50

Het is ook zo dat als je na een e-mail notificatie het topic niet leest je pas weer e-mails krijgt nadat je weer het topic gelezen hebt (zoals Marcel aangeeft).
Gebruikersavatar
H en S
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Wierden
Berichten: 1596
Lid geworden op: 15 jun 2008, 16:48

02 mar 2010, 21:53

Ik blijf nu ineeens berichten binnen krijgen, ook als ik niet direct het bericht op het forum lees. Heb zelf ook niets verandert en de mail komt op m'n msn account binnen. Spam komt dan in een aparte map.

Terug naar “Website en Forum”