Verwijderde foto's

Terugkoppeling, vragen, opmerkingen etc. omtrent het forum
quarter
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Locatie: Rotterdam
Berichten: 17
Lid geworden op: 02 mar 2009, 18:24

Verwijderde foto's

06 mar 2009, 23:33

Ik ben nog niet zo lang lid van dit mooie forum, maar er valt mij een ding direct op.

In diverse topics zijn foto's verwijderd, dan blijven er lege blokken achter dit is heel erg zonde.
Ik kwam een topic tegen wat verduidelijkt zou moeten worden door diverse foto, deze waren verwijderd wat het topic gelijk waardeloos maakte.

Is het niet handiger dat foto's kunnen worden geupload i.p.v. een link, dat blijven ze tenminste altijd bestaan.

In veel forums is het zelf verboden om met linken te werken om bovenstaande problemen te voorkomen.

Gr.
Arthur
Ossie
The Calendar Guy
Locatie: Haarlem
Berichten: 2539
Lid geworden op: 23 sep 2007, 13:43

06 mar 2009, 23:41

Dit is al mogelijk via de 'gallery' en wordt ook vol op gebruikt. Alleen sommige maken gebruik van bv 'photobucket' en kopiëren de link naar dit forum.
Of we kopiëren een afbeeldingslokatie van een site. Het is maar net waar de behoefte ligt.
Meestal zijn het oude topics waarvan de afbeeldingen niet meer werken, ik denk dat we dit helaas houden omdat sites soms offline gaan of dat mensen de links/foto's verwijderen.

Ossie
Afbeelding
quarter
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Locatie: Rotterdam
Berichten: 17
Lid geworden op: 02 mar 2009, 18:24

06 mar 2009, 23:45

ossie1972 schreef:Dit is al mogelijk via de 'gallery' en wordt ook vol op gebruikt. Alleen sommige maken gebruik van bv 'photobucket' en kopiëren de link naar dit forum.
Of we kopiëren een afbeeldingslokatie van een site. Het is maar net waar de behoefte ligt.
Meestal zijn het oude topics waarvan de afbeeldingen niet meer werken, ik denk dat we dit helaas houden omdat sites soms offline gaan of dat mensen de links/foto's verwijderen.

Ossie
Als je een foto in een topic (van jezelf of van een ander) via je Gallery gelinkt hebt en je haalt die foto uit je Gallery weg is binnen dat topic de foto dus ook weg.

Gr.
Arthur
Jurgen
Pralinekes-Boy & km-vreter
Locatie: Erps-Kwerps
Berichten: 4941
Lid geworden op: 11 mar 2007, 00:48

07 mar 2009, 10:56

quarter schreef:
ossie1972 schreef:Dit is al mogelijk via de 'gallery' en wordt ook vol op gebruikt. Alleen sommige maken gebruik van bv 'photobucket' en kopiëren de link naar dit forum.
Of we kopiëren een afbeeldingslokatie van een site. Het is maar net waar de behoefte ligt.
Meestal zijn het oude topics waarvan de afbeeldingen niet meer werken, ik denk dat we dit helaas houden omdat sites soms offline gaan of dat mensen de links/foto's verwijderen.

Ossie
Als je een foto in een topic (van jezelf of van een ander) via je Gallery gelinkt hebt en je haalt die foto uit je Gallery weg is binnen dat topic de foto dus ook weg.

Gr.
Arthur
Idd
Kan ook niet anders he, als je hem in je gallery zou verwijderen, maar hij wordt niet verwijderd waar je hem gepost hebt, dan is het ook het nu van het verwijderen weg he :D
Afbeelding
quarter
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Locatie: Rotterdam
Berichten: 17
Lid geworden op: 02 mar 2009, 18:24

08 mar 2009, 09:21

Jurgen schreef:
quarter schreef:
ossie1972 schreef:Dit is al mogelijk via de 'gallery' en wordt ook vol op gebruikt. Alleen sommige maken gebruik van bv 'photobucket' en kopiëren de link naar dit forum.
Of we kopiëren een afbeeldingslokatie van een site. Het is maar net waar de behoefte ligt.
Meestal zijn het oude topics waarvan de afbeeldingen niet meer werken, ik denk dat we dit helaas houden omdat sites soms offline gaan of dat mensen de links/foto's verwijderen.

Ossie
Als je een foto in een topic (van jezelf of van een ander) via je Gallery gelinkt hebt en je haalt die foto uit je Gallery weg is binnen dat topic de foto dus ook weg.

Gr.
Arthur
Idd
Kan ook niet anders he, als je hem in je gallery zou verwijderen, maar hij wordt niet verwijderd waar je hem gepost hebt, dan is het ook het nu van het verwijderen weg he :D
Okee, bedankt voor de input.
Dus even kort samengevat, blijft de foto in een willekeurig topic altijd staan ook al wordt de originele foto weggehaald.

Gr.
Arthur
Jurgen
Pralinekes-Boy & km-vreter
Locatie: Erps-Kwerps
Berichten: 4941
Lid geworden op: 11 mar 2007, 00:48

08 mar 2009, 11:26

Nee nee je leest het verkeerd :D. Als je hem uit je gallery vewijderd wordt hij ook verwijderd waar je hem gepost hebt :D
Afbeelding
quarter
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Locatie: Rotterdam
Berichten: 17
Lid geworden op: 02 mar 2009, 18:24

08 mar 2009, 11:32

Jurgen schreef:Nee nee je leest het verkeerd :D. Als je hem uit je gallery vewijderd wordt hij ook verwijderd waar je hem gepost hebt :D
Dus dan klopt mijn bewering uit het eerste bericht. :)

Terug naar “Website en Forum”