Zou het niet leuk/handig zijn dat...

Terugkoppeling, vragen, opmerkingen etc. omtrent het forum
Jurgen
Pralinekes-Boy & km-vreter
Locatie: Erps-Kwerps
Berichten: 4941
Lid geworden op: 11 mar 2007, 00:48

Zou het niet leuk/handig zijn dat...

09 feb 2009, 17:46

Niet dat ik Berthil extra werk wil geven hoor. Maar mss een topic aanmaken om te kijken of sommige mensen nog functies missen op het forum.

Wat ik persoonlijk nog mis, is als ik door de gallerij blader dat als ik dan naar een persoon zijn profiel ga ik eigelijk niets zie van zijn eventueel Show your ride topic (wat de meeste toch wel hebben).

Dus zou het niet handig zijn dat er iets is, dat de mensen kunnen invullen waar hun show your ride topic staat :D
Moet je die zoekfunctie niet zo gaan belasten :D

Maar andere requesten kunnen ook leuk zijn.

PS: @Berthil, je mag me nu gerust een negatieve karma geven hoor voor eventueel het extra werk ik u mss geef :D
Afbeelding
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Ingelmunster
Berichten: 14169
Lid geworden op: 12 apr 2006, 21:20

09 feb 2009, 17:50

Zou het niet leuk zijn dat je als je een afbeelding selecteert in de gallery gewoon volgende of vorige kan klikken ipv terug naar beneden te moeten scrollen.

Maar ik wil berthil ook niet teveel werk geven ... het moet niet te gek worden :wink:
Gebruikersavatar
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Zuiden
Berichten: 13430
Lid geworden op: 23 sep 2005, 18:04

09 feb 2009, 18:19

De vorige/volgende foto was bij ook al eens boven komen drijven, lijkt me een mooie functie, die gaat er wel komen. Maar er is ook een link genaamd 'Alles' als men via alfabet iemand zijn gallery opzoekt. Scheelt heel veel volgende/vorige klikken als men een album ineens wil zien.

Verder is het voor veel mensen al moeilijk genoeg om de parking goed in te vullen en een foto van zijn Mini (of zich/haarzelf) aan te wijzen in de gallery om te tonen in het profiel. Ik ben op zich geen voorstander van een link naar iemand zijn show your ride omdat ik uit ervaring weet dat men deze vergeet te updaten e.d. en we zo blijven zitten met allemaal dooie of verourderde links.

Iedereen kan in zijn signature linken naar zijn Show Your Ride voor wie dat belangrijk vind (mijn Show Your Ride), of het als de 'www' link in zijn profiel plakken zoals ik daar ook mijn website heb staan welke over mijn Mini gaat.

Er zijn dus eigenlijk al mogelijkheden aanwezig om iemand de gelegenheid te geven te linken naar de Show Your Ride.

Wat ik zelf graag zou willen is Tags toevoegen aan foto's. Er staan 30.000 foto's op de website maar zoeken is moeilijk.
Maar ik ben zelf nogal een pietlut en ik zou er dan graafg alleen Tags in hebben die werkelijk wat zeggen en ik ken mezelf, dan ga ik alle tags steeds nakijken :)
Laatst gewijzigd door Berthil op 09 feb 2009, 18:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
snans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: antwerpen
Berichten: 1460
Lid geworden op: 09 nov 2005, 18:16

09 feb 2009, 18:24

ik heb al een aantal keer geprobeerd om via de zoekfunctie "auteur" alle topics gestart door een bepaald forumlid te zoeken, maar ik krijg steeds alle resultaten waar die persoon iets gepost heeft (te veel om dan in te gaan zoeken.)

begrijp ik de functie op auteur zoeken niet goed ?



:oops: :wink:
Gebruikersavatar
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Zuiden
Berichten: 13430
Lid geworden op: 23 sep 2005, 18:04

09 feb 2009, 18:26

snans schreef:ik heb al een aantal keer geprobeerd om via de zoekfunctie "auteur" alle topics gestart door een bepaald forumlid te zoeken, maar ik krijg steeds alle resultaten waar die persoon iets gepost heeft (te veel om dan in te gaan zoeken.
Die functie zit standaard niet in het forum. Ik zal eens zoeken naar een modificate die dit mogelijk maakt.
Gebruikersavatar
snans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: antwerpen
Berichten: 1460
Lid geworden op: 09 nov 2005, 18:16

09 feb 2009, 19:00

zou mooi zijn Berthil, maar is niet prioritair voor mij hoor :wink: :)
henkietenk
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 2330
Lid geworden op: 24 jan 2006, 22:13

09 feb 2009, 19:37

Kan ik eigenlijk meerdere foto's in mijn gallery selecteren en deze verwijderen? Poos terug namelijk erg druk geweest met één voor één verwijderen :|
Shadow_Breaker
GPc-0001
Locatie: Lint
Berichten: 1359
Lid geworden op: 04 jul 2008, 16:33

09 feb 2009, 20:41

henkietenk schreef:Kan ik eigenlijk meerdere foto's in mijn gallery selecteren en deze verwijderen? Poos terug namelijk erg druk geweest met één voor één verwijderen :|
of misschien een upload tooltje waar je de foto's mee kan beheren, alleen is dit gevaarlijk voor eventueel misbruik :S
Gebruikersavatar
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Zuiden
Berichten: 13430
Lid geworden op: 23 sep 2005, 18:04

09 feb 2009, 22:03

henkietenk schreef:Kan ik eigenlijk meerdere foto's in mijn gallery selecteren en deze verwijderen? Poos terug namelijk erg druk geweest met één voor één verwijderen :|
Je hoeft toch maar het kruisje aan te klikken bij een foto en hij is weg?

Ik wil het eigenlijk niet té gemakkelijk maken om foto's te verwijderen aangezien de meeste foto's in topics gebruikt worden en zo worden de topics helaas incompleet. Een (oudere) Show Your Ride met allemaal verwijderde plaatjes is geen pretje om naar te kijken (zoals deze, slechts een voorbeeld, niks ten nadele van de topic starter).

We hebben ook te maken met een gelimiteerde opslagruimte, vandaar dat er geen vrije bestandsupload op het forum is. Deze bestandsmods zijn inderdaad ook meestal meteen de meest gevoelige modules voor hacks.
henkietenk
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 2330
Lid geworden op: 24 jan 2006, 22:13

09 feb 2009, 23:00

Berthil schreef:
henkietenk schreef:Kan ik eigenlijk meerdere foto's in mijn gallery selecteren en deze verwijderen? Poos terug namelijk erg druk geweest met één voor één verwijderen :|
Je hoeft toch maar het kruisje aan te klikken bij een foto en hij is weg?

Ik wil het eigenlijk niet té gemakkelijk maken om foto's te verwijderen aangezien de meeste foto's in topics gebruikt worden en zo worden de topics helaas incompleet. Een (oudere) Show Your Ride met allemaal verwijderde plaatjes is geen pretje om naar te kijken (zoals deze, slechts een voorbeeld, niks ten nadele van de topic starter).

We hebben ook te maken met een gelimiteerde opslagruimte, vandaar dat er geen vrije bestandsupload op het forum is. Deze bestandsmods zijn inderdaad ook meestal meteen de meest gevoelige modules voor hacks.
Dat klopt, maar dan moet ie weer alles laden en moet ik weer de foto's in die enorme lijst zoeken. Maar qua topic-linking; das bij mij niet zoveel het geval, ik link bijna alles via imagehack ofzo. (betere kwaliteit en minder belasting voor de opslag aan jullie zijde)
Gebruikersavatar
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Enschede
Berichten: 13795
Lid geworden op: 05 mar 2008, 17:22

10 feb 2009, 00:29

Zie ik nu een nieuwe ''weergave'', onder de avatars?? Of heb ik daar altijd overheen gekeken :oops: :D

Daar staat nu hoeveel topics iemand heeft... Tussen berichten en karma :wink:
Gebruikersavatar
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Zuiden
Berichten: 13430
Lid geworden op: 23 sep 2005, 18:04

10 feb 2009, 00:44

Klopt.

In het profiel zit nu ook een link naar alle topics die iemand heeft gestart.

Was wel even wat werk want die heb ik zelf gebouwd, geen plug-in voorhanden.

De laatste 20 min heeft alleen de link 'nieuwe berichten sinds je laatste bezoek' niets opgeleverd door de gewijzigde search. Het grijpt allemaal in elkaar dus ik moest even zoeken waar het aan lag maar ik heb het gevonden. Mocht er andere zoekopties niet meer werken dan hoor ik dat graag.
Gebruikersavatar
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Enschede
Berichten: 13795
Lid geworden op: 05 mar 2008, 17:22

10 feb 2009, 00:55

Kijk daar had ik al last van! :wink: Nouja ''last''..... het werkte effe niet :mrgreen:

Handig om bijvoorbeeld iemand Show your ride op te zoeken :wink:
Gebruikersavatar
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Enschede
Berichten: 13795
Lid geworden op: 05 mar 2008, 17:22

18 feb 2009, 01:49

Fred schreef:Zou het niet leuk zijn dat je als je een afbeelding selecteert in de gallery gewoon volgende of vorige kan klikken ipv terug naar beneden te moeten scrollen.

Maar ik wil berthil ook niet teveel werk geven ... het moet niet te gek worden :wink:
@Fred
Je wens is beantwoordt :D

@Berthil
Thanks, ik vind het wel handig... vooral als je een ''serie foto's'' kijkt :wink:
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Ingelmunster
Berichten: 14169
Lid geworden op: 12 apr 2006, 21:20

18 feb 2009, 09:51

Ik had dit topic al proberen terug te vinden, maar was de titel vergeten :). Thanks berthil! 8)

Terug naar “Website en Forum”