Zou het niet leuk/handig zijn dat...

Terugkoppeling, vragen, opmerkingen etc. omtrent het forum
Gebruikersavatar
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Zuiden
Berichten: 13430
Lid geworden op: 23 sep 2005, 18:04

11 mar 2009, 01:09

Ik heb hem eigenlijk voor mijzelf gemaakt zodat ik kan zien hoeveel iemand inhoudelijk heeft bijgedragen aan het forum :)
Jurgen
Pralinekes-Boy & km-vreter
Locatie: Erps-Kwerps
Berichten: 4941
Lid geworden op: 11 mar 2007, 00:48

18 apr 2009, 16:59

Ik weet niet of het al bekend was, maar als je je land veranderd naar België in je profiel dan veranderd het logo ook in een Belgische vlag, en zelfs een .be :D :P

Mooi werk Berthil :D
Afbeelding
Jurgen
Pralinekes-Boy & km-vreter
Locatie: Erps-Kwerps
Berichten: 4941
Lid geworden op: 11 mar 2007, 00:48

11 mei 2009, 17:26

Berthil, zou het niet lukken om een klein geluidje af te spelen, als er een nieuw bericht geplaatst wordt in de shoutbox (dat je dan eventueel kan afzetten). Want ik heb de indruk dat nu vaak de mensen iets zeggen in de shoutbox, dan andere pagina's van het forum gaan lezen en dan uiteindelijk de shoutbox vergeten.

Ale eigelijk, dat is altijd wat ik toch voor heb :D
Afbeelding
Gebruikersavatar
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Enschede
Berichten: 13795
Lid geworden op: 05 mar 2008, 17:22

19 mei 2009, 12:43

Hoi Berthil,

Ik heb een vraagje...
Zou het mogelijk zijn om een optie te maken in je profiel dat je op de hoogte wordt gesteld van nieuwe Karma?? Dat je dat in je profiel kunt aanvinken of niet! Of anders gewoon standaard ''aan'' zetten?
Dat je dan een mail krijgt net zoals bij een nieuwe PM of bericht bij het nieuws :wink:

Ik keek net namelijk naar mijn karma en ik zag dat ik er meer had :D ... Ik had dat helemaal gemist en kom er dus pas een tijdje later achter (wel een leuke verassing :P)
Met die optie zie je het gelijk, mis je niks en kun je evt een persoon bedanken :wink:

Zijn er meer die er behoefte aan hebben of ben ik de enige die zo stom is zijn karma niet in de gaten te houden :oops: :P
Gebruikersavatar
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Enschede
Berichten: 13795
Lid geworden op: 05 mar 2008, 17:22

03 okt 2009, 00:23

Ten eerste nogmaals deze vraag: :wink:
Sven schreef:Hoi Berthil,

Ik heb een vraagje...
Zou het mogelijk zijn om een optie te maken in je profiel dat je op de hoogte wordt gesteld van nieuwe Karma?? Dat je dat in je profiel kunt aanvinken of niet! Of anders gewoon standaard ''aan'' zetten?
Dat je dan een mail krijgt net zoals bij een nieuwe PM of bericht bij het nieuws :wink:

Ik keek net namelijk naar mijn karma en ik zag dat ik er meer had :D ... Ik had dat helemaal gemist en kom er dus pas een tijdje later achter (wel een leuke verassing :P)
Met die optie zie je het gelijk, mis je niks en kun je evt een persoon bedanken :wink:

Zijn er meer die er behoefte aan hebben of ben ik de enige die zo stom is zijn karma niet in de gaten te houden :oops: :P
En ten tweede heb ik een probleem met lange berichten tegenwoordig... :(

Als ik een lang bericht aan het typen ben, waardoor je een stukje moet scrollen dan gaat het schermpje/venster heel vreemd doen. Het scherm wil steeds omhoog scrollen en doet dat ook. Je kunt dan niet of soms slecht zien wat je typt....want het scherm scrolt automatisch dan heen en weer tussen helemaal omoog en waar je aan het typen bent...


Vrij lastig, hebben meerdere mensen hier last van?? (deze zin kon ik dus niet goed zien tijdens het typen... :wink:)
GreyCooperS
Forum Junky
Locatie: Rijswijk
Berichten: 17047
Lid geworden op: 01 aug 2009, 00:25

03 okt 2009, 01:12

@sven..over je laatste vraag is al eea geschreven meen ik. Maar ik heb er ook last van. Tegenwoordig doe ik lange stukken tekst, zoals mij Beek verslag maar in Word typen en dan copy / paste...want het werk idd niet lekker zo..

Berthil to the rescue? :surrender

PS. Karma notificatie is wel een goed idee...ik merk soms ook pas na een tijdje dat ik een karma heb gehad en staat lullig als je niet ff een bedanktje stuurt... :wink:
AfbeeldingAfbeelding

2008 | R56 Cooper S | Chili Red

Beek Stage 1 | Forge Dump Valve | 17" Intra 7,5J 225-45-17 | Custom Red Recaro CS | GP Gordels | Scangauge II | Aero | Navi | Xenon | Pano | Antracite Hemel | Keyless Go


2002 | e39 540i Touring | Messing Metallic

2000 | e53 X5 4.4i | Tiag
Jurgen
Pralinekes-Boy & km-vreter
Locatie: Erps-Kwerps
Berichten: 4941
Lid geworden op: 11 mar 2007, 00:48

03 okt 2009, 08:34

Over die lange teksten. Dat heb ik niet. Dus allemaal aan de mac mensen :D
maar die karma notificatie zou wel handig zijn ja.
Afbeelding
ginoceros
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Berichten: 3390
Lid geworden op: 28 okt 2016, 17:21

03 okt 2009, 12:51

Jurgen schreef:Over die lange teksten. Dat heb ik niet. Dus allemaal aan de mac mensen :D
maar die karma notificatie zou wel handig zijn ja.
Ik heb het op mijn MacBook tegenwoordig ook ...dat van die lange berichten .....
Gebruikersavatar
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Enschede
Berichten: 13795
Lid geworden op: 05 mar 2008, 17:22

03 okt 2009, 19:42

pff gelukkig, ben dus niet de enigste.... :mrgreen:

Werkt idd erg irritant, Word is wel misschien wel makkelijk, maar niet de oplossing :wink:
Gebruikersavatar
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Zuiden
Berichten: 13430
Lid geworden op: 23 sep 2005, 18:04

22 nov 2009, 12:39

Ik heb hier even een nieuw topic gemaakt over de Mobile Devices.

Ik zie trouwens nu ook wat andere vragen die ik gemist had.

Een geluidje in de shoutbox zal niet gaan.
Ik heb de indruk dat men soms beter de chatbox kan gebruiken dan de shoutbox.

Er zit een functie in de karma waarbij naast 'Jouw Karma' in het bovenste menu eigenlijk een cijfertje moet komen te staan als je nieuwe karma hebt, ongeveer zoals bij de nieuwe berichten. Op de één of andere manier weigert deze functie te werken. Ik zal er nog eens goed naar kijken en zonodig de code herschrijven.
Gebruikersavatar
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Enschede
Berichten: 13795
Lid geworden op: 05 mar 2008, 17:22

22 nov 2009, 14:09

@ Karma
Beetje het idee zoals als je een nieuwe PM hebt. Lijkt me TOP! 8)
Gebruikersavatar
HK
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Emmeloord
Berichten: 1410
Lid geworden op: 18 mar 2007, 16:55

31 jan 2010, 19:27

Zal er wel 500 keer over heen gekeken hebben. :s
Maar waar kan ik die chatbox vinden?
Gebruikersavatar
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Enschede
Berichten: 13795
Lid geworden op: 05 mar 2008, 17:22

31 jan 2010, 21:11

Goede vraag, volgens mij is die er niet meer.... :? Werd ook minimaal (lees: nooit) gebruik van gemaakt :wink:

De zeurbox is er nog wel, bovenaan de index pagina :wink:
Jurgen
Pralinekes-Boy & km-vreter
Locatie: Erps-Kwerps
Berichten: 4941
Lid geworden op: 11 mar 2007, 00:48

02 mar 2010, 13:24

Zou de buddylist niet wat uitgebreid kunnen worden?
Bijvoorbeeld als je een prive bericht stuurt, dat je naast alle gebruikers iemand kan selecteren uit je buddylist.

Want buiten om rapper te zien wanneer je buddy's online zijn heb ik er nog geen nut voor gevonden :D
Afbeelding

Terug naar “Website en Forum”