(Meeting)Bestuurslid gezocht!

Terugkoppeling, vragen, opmerkingen etc. omtrent het forum
sh00ks
One wheel wonder
One wheel wonder
Locatie: Raceland
Berichten: 25
Lid geworden op: 26 jan 2009, 17:59

(Meeting)Bestuurslid gezocht!

26 jan 2009, 18:11

Beste beste,

Ivm een beoogd evenement ben ik op zoek naar de aangewezen (bestuurs)persoon die gaat over de planning ed van meetings vd NewMiniClub.

Bij wie kan ik me melden?

Alvast bedankt!

Gr.
Ronald
Gebruikersavatar
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Zuiden
Berichten: 13430
Lid geworden op: 23 sep 2005, 18:04

26 jan 2009, 19:13

Als je de beheerders van de website/forum/club wilt bereiken kun je het beste gebruik maken van het contactformulier.
sh00ks
One wheel wonder
One wheel wonder
Locatie: Raceland
Berichten: 25
Lid geworden op: 26 jan 2009, 17:59

03 feb 2009, 20:45

Bedankt voor de tip.

Formulier netjes ingevuld en in afwachting van een reactie.

Mag een slotje op deze imo
mini7benno
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: D11t
Berichten: 2308
Lid geworden op: 25 sep 2005, 18:53

03 feb 2009, 21:00

Er is niet echt een planning binnen de newMINIclub, een ieder staat vrij te organiseren wat en wanneer hij dat wil. (wel ietwat MINI gerelateerd)
Soms is het wel handig de agenda er eens op na te slaan of je niet net een rit of meeting wil organiseren terwijl iemand anders dat al rond diezelfde periode doet.

Als je hulp nodig hebt........... Ideeen..........
sh00ks
One wheel wonder
One wheel wonder
Locatie: Raceland
Berichten: 25
Lid geworden op: 26 jan 2009, 17:59

03 feb 2009, 21:08

Ok, goeie info.

Ikzelf ben (bestuurs)lid van Puntosportivo.com. Dit jaar willen wij in opvolging van het succes van vorig jaar wederom een alghele meeting organiseren tbv alle (small)hatchbacks.

Vandaar dat ik eigenlijk opzoek ben naar de meetingcoordinator of anderzijds een centraal persoon die tbv de club optreedt :wink:
mini7benno
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: D11t
Berichten: 2308
Lid geworden op: 25 sep 2005, 18:53

03 feb 2009, 21:16

Wij hebben niet een echt bestuur, zijn ook geen vereniging of stichting of dergelijk. Gewoon een stel MINI-fanatics die ooit eens een forum op het net hebben gezet.
Niet wetende dat dit zo uit de klauw kon lopen.
Bij ons is het een ieder vrij zich op het forum aan te melden en mee te babbelen. Het forum draait volledig op financieele inbreng van sponsoren en onder de drijvende kracht van een aantal fanatieke forum beheerders.

Bedoel je die meeting in "de Meern" vorig jaar? Ben er ook even geweest, was leuk zoveel leuk spul bij elkaar te zien.
MINI's waren niet overvloedig aanwezig toen (stuk of 6)

Wellicht is er intresse in een samenkomst.

Ik zou zeggen gooi een balletje op, noem een datum en het gaat vanzelf een leven leiden.

Suc6 trouwens met de voorbereiding.
Gebruikersavatar
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Zuiden
Berichten: 13430
Lid geworden op: 23 sep 2005, 18:04

03 feb 2009, 21:33

Zoals Benno al schrijft. Doe gerust een oproep met een datum, wat links naar informatie en wat beeldmateriaal van vorige meetings zodat we kunnen zien hoe het er aan toe gaat. Onze leden zijn vrij om te gaan en staan waar ze willen :)
Gebruikersavatar
snans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: antwerpen
Berichten: 1460
Lid geworden op: 09 nov 2005, 18:16

03 feb 2009, 21:38

wel netjes dat ie het zo vraagt alvorens weet ik veel wat te posten :)
sh00ks
One wheel wonder
One wheel wonder
Locatie: Raceland
Berichten: 25
Lid geworden op: 26 jan 2009, 17:59

03 feb 2009, 21:42

Mijn respect voor jullie website en forum, vooral als ik bovenstaande lees 8) Keep up the good work!

De betreffende meet is idd die van vorig jaar april bij AC de Meern. We hebben toen een opkomst van 450+ auto's mogen meemaken, waarbij alle lof aan de deelnemende clubs en losse auto's toe te schrijven was. Dit heeft onze verwachtingen goed overtreden, ook gezien het verloop vd dag.
Dit jaar willen we dat nog eens dunnetjes overdoen met het streven naar net weer wat meer!

In het kort:
De meeting hebben we gedoopt tot Battle of the Small.
De titel is "ruiger" dan daadwerkelijk de bedoeling is :P
Het idee was om alle (small) hatchbackclubs uit te nodigen. Aangepast of niet, jong of oud, het maakte niks uit, zo lang de auto maar een (small) hatchback betrof. Met het thema "Gluren bij de buren" willen we eigenlijk iedereen uitnodigen om nu eens te zien hoe het is bij de buren cq concullega's, zonder ervoor te hoeven schamen dat je ff naar een ander type/merk kijkt met interesse :lol:
De meeting wordt gehouden op een grote parkeerplaats, waarbij wij zo goed mogelijk de deelnemende auto's/clubs hun eigen stuk terrein geven. Afhankelijk van de verwachte opkomst, zullen we verschillende evenementjes en standjes op proberen te zetten.
De meeting wordt wederom centraal in het land gehouden, namelijk AC de Meern. De datum die we geprikt hebben is 19 april 2009, van 11:30 tot 15:30.

Hier ligt alleen wel de organisatorische uitdaging:
AC de Meern is een openbaar terrein met een aangrenzend restaurant....
Afgelopen jaar hebben we de uitdaging aangenomen en hebben goede overleggen gehad met AC de Meern en verschillden hulpdiensten. Vervolgens hebben we ervoor gezorgd dat het grote parkeerterrein wat aan de andere kant van het AC ligt zo goed mogelijk werd vrijgehouden. We hebben in deze kwestie theoretisch geen poot om op te staan tegen overige parkeerders, enkel onze charmes :lol: Het was dan ook opvallend om te zien dat overige parkeerders bijna allemaal hier respect voor hadden.
We zijn dus ook afhankelijk van een aantal oncontroleerbare factoren, die de meeting kunnen beinvloeden, zoals weer, parkeerders, daadwerkelijke opkomst ed.
Het gros van al het organisatorische werk nemen wij dan ook met genoegen voor onze rekening. WIj kunnen (en willen) echter niet de volledige verantwoordelijkheid dragen van de dag. Ieder is verantwoordelijk voor zichzelf en diens gedragingen. Spreekt misschien voor zich, maar goed dat het uitgesproken is.

Wat wij in principe enkel van jullie als team verlangen is
- goeie aankondiging binnen de eigen gelederen
- goeie/reeele inventarisatie van verwachte opkomst
- goeie stemming en zin meenemen op d-day

Het lijkt mij dan ook verstandig om er misschien een apart topic voor te openen om de stemming te peilen en bij serieuse interesse, om een goeie inventarisatie bij te kunnen houden.
Wij hebben een flyer en meetinginfo/-verhaal klaarliggen om zo te posten. Natuurlijk zijn jullie ook vrij om zelf een verhaal op te stellen. Voor mijn part doe je een mix van beide :lol:

Voor zover mijn 2 centjes in dit verhaal.

Ik ben benieuwd naar jullie reacties tot zover :wink:
Gebruikersavatar
Marcel Always Open
Cabrio-King
Locatie: Pijnacker
Berichten: 8529
Lid geworden op: 06 mei 2006, 23:18

04 feb 2009, 03:09

hoi Ronald, op 19 april is er al een MINI meeting , georganiseerd door ondergetekende.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
sh00ks
One wheel wonder
One wheel wonder
Locatie: Raceland
Berichten: 25
Lid geworden op: 26 jan 2009, 17:59

04 feb 2009, 08:43

Dat is spijtig om te horen.

Helaas kunnen wij onze datum niet verschuiven.

Ik kan me dan nog voorstellen dat er misschien mensen zijn, die alsnog bij BotS '09 aanwezig willen zijn. De vraag is echter of deze aanname correct is of niet :wink:

Mocht deze correct zijn, houdt het op voor ons mbt BotS voor dit jaar.
Mocht de aanname wel goed zijn, hoe kunnen dit dan het beste aanpakken, zonder dat ik in het vaarwater kom van bijvoorbeeld mderijke?
Gebruikersavatar
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Zuiden
Berichten: 13430
Lid geworden op: 23 sep 2005, 18:04

04 feb 2009, 12:34

sh00ks schreef:Wat wij in principe enkel van jullie als team verlangen is
- goeie aankondiging binnen de eigen gelederen
- goeie/reeele inventarisatie van verwachte opkomst
Dit kun je zelf doen door in de Meetings een nieuw topic te openen, de kalender data in te vullen en bij te houden wie zich aanmeld.
Of het moet zijn dat er iemand binnen de NewMINIclub dat voor je wil gaan regelen, dat kan natuurlijk.
Kees en Annet
Racende reporter
Locatie: Maarssen
Berichten: 5539
Lid geworden op: 27 mei 2007, 20:45

04 feb 2009, 15:36

Hier nog wat foto's van vorig jaar in De Meern. (kleine delegatie van de NewMINIclub)

Afbeelding

Afbeelding

Kees
Afbeelding
sh00ks
One wheel wonder
One wheel wonder
Locatie: Raceland
Berichten: 25
Lid geworden op: 26 jan 2009, 17:59

09 feb 2009, 10:25

Berthil schreef:
sh00ks schreef:Wat wij in principe enkel van jullie als team verlangen is
- goeie aankondiging binnen de eigen gelederen
- goeie/reeele inventarisatie van verwachte opkomst
Dit kun je zelf doen door in de Meetings een nieuw topic te openen, de kalender data in te vullen en bij te houden wie zich aanmeld.
Of het moet zijn dat er iemand binnen de NewMINIclub dat voor je wil gaan regelen, dat kan natuurlijk.
Gezien de drukte die het organiseren van deze meet met zich meebrengt, ben ik niet in staat om een topic te openen tbv interessepeiling en deze dan bij te houden.
Zodoende ben ik haast genoodzaakt om een beroep te doen op 1 van jullie. Ik denk dat dit dan ook een utopie zal zijn/worden, gezien er al een meet vanuit jullie zelf is :wink:

Ik hou de hoop hoog en wacht nog een week om te zien of er misschien toch nog een persoon opstaat die dit op zich zou willen nemen tbv deze club. Mocht er na deze week nog geen gegadigde zijn, denk ik dat we er het beste voor dit jaar een streep onder kunnen trekken en onze hoop vestigen op volgend jaar :wink:
Gebruikersavatar
Deniz
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 3776
Lid geworden op: 21 jan 2008, 01:08

09 feb 2009, 13:27

Ik heb wel interesse ;)

Terug naar “Website en Forum”