MINI Avatar/Parking van leden die geen Mini meer hebben?

Terugkoppeling, vragen, opmerkingen etc. omtrent het forum

Avatar weghalen ja of nee?

Weghalen van de avatar.
32
42%
Laat de avatar maar staan.
41
53%
Geen mening.
4
5%
 
Totaal aantal stemmen: 77
Door
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 1274
Lid geworden op: 10 mar 2008, 19:50

26 mar 2010, 15:50

:shock: ... :X ... :lachuh

Het werkt!!!

:icon_top: :icon_top: :icon_top:
Gebruikersavatar
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Utrecht
Berichten: 8165
Lid geworden op: 07 nov 2016, 23:22

26 mar 2010, 16:34

Haha :lachuh!

Maar prima oplossing zo Berthil, al was er naar mijn mening ook niet echt een probleem :?.
Afbeelding
Gebruikersavatar
H en S
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Wierden
Berichten: 1596
Lid geworden op: 15 jun 2008, 16:48

26 mar 2010, 19:07

voor alle uitdagingen is een oplossing. >)
Afbeelding


Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57
MiniBeardie XL
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Voorhout
Berichten: 1099
Lid geworden op: 02 apr 2009, 19:15

26 mar 2010, 20:14

:mrgreen:
Jij bent echt erg Maarten :wink:
Gebruikersavatar
H en S
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Wierden
Berichten: 1596
Lid geworden op: 15 jun 2008, 16:48

26 mar 2010, 20:42

Heb hier op m'n iPhone al helemaal geen last van, hier zie ik nml alleen de tekst only versie. Dus helemaal geen avatar. :lol:
Gebruikersavatar
MaVaEe
Koeien-teller
Locatie: Doorn
Berichten: 6522
Lid geworden op: 11 jul 2007, 21:49

26 mar 2010, 21:02

Ik kan er niks aan doen Ron.... :mrgreen:
Hans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 5414
Lid geworden op: 18 nov 2005, 10:21

28 mar 2010, 08:46

Het geeft een beetje een niet welkom gevoel en het is compleet nutteloos als je het mij vraagt.. ben nog steeds in het bezit van een Mini trouwens maar zo'n avatar heb ik nog niet gezien..

Afbeelding

Als het zo dwars zit dat hier mensen zijn die nu verder kijken dan Mini (heb 5 new Mini's gehad) maak dan ook een avatar van hun nieuwe auto! Maar goed zal wel weer aan mij liggen.. ben nog steeds gek op Mini en mis de GP enorm (Golf is ook top maar anders) maarja met een kleine op komst is de GP geen optie! En ik denk dat je hiermee de oude newminirijdersclubleden wegjaagt terwijl ze wel goede/nuttige inbreng hier aan het forum bijdragen.
marss
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 5169
Lid geworden op: 18 feb 2007, 13:24

28 mar 2010, 22:56

Hans schreef:Het geeft een beetje een niet welkom gevoel .....

En ik denk dat je hiermee de oude newminirijdersclubleden wegjaagt terwijl ze wel goede/nuttige inbreng hier aan het forum bijdragen.

Dit is dus een nare bijkomstigheid, reden waarom ik vind dat je het gewoon weglaten en ik niet ook geen meerwaarde zie in een "SOLD-stempel"!! De actieve members van het forum weten toch wel wie wel of geen MINI meer heeft. De MINI-lozen komen vanzelf niet meer op het forum, als ze of hun "MINI-hart" verliezen of geen interesse meer hebben in het forum ... problem solved!!



marss
Gebruikersavatar
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Zuiden
Berichten: 13430
Lid geworden op: 23 sep 2005, 18:04

29 mar 2010, 01:52

Stempeltje SOLD is vervangen door NEXT, toch wat vriendelijker.
Daarbij zijn de letters N en T wat doorzichter.
Fase tussen EX en NEXT MINI dus :)
Mini Poeper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: In die Heimat
Berichten: 3553
Lid geworden op: 13 jan 2006, 10:12

29 mar 2010, 08:01

Hans schreef:... maarja met een kleine op komst is de GP geen optie!
Ooow mijn god! Hans is zich aan het voortplanten! :|









GEFELICITEERD jongen! :lol:
Laatst gewijzigd door Mini Poeper op 29 mar 2010, 10:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 5871
Lid geworden op: 04 apr 2016, 17:25

29 mar 2010, 09:59

Hans schreef:Het geeft een beetje een niet welkom gevoel en het is compleet nutteloos als je het mij vraagt.. ben nog steeds in het bezit van een Mini trouwens maar zo'n avatar heb ik nog niet gezien..

Als het zo dwars zit dat hier mensen zijn die nu verder kijken dan Mini (heb 5 new Mini's gehad) maak dan ook een avatar van hun nieuwe auto! Maar goed zal wel weer aan mij liggen.. ben nog steeds gek op Mini en mis de GP enorm (Golf is ook top maar anders) maarja met een kleine op komst is de GP geen optie! En ik denk dat je hiermee de oude newminirijdersclubleden wegjaagt terwijl ze wel goede/nuttige inbreng hier aan het forum bijdragen.
Nutteloos vind ik juist niet, integendeel Hans. Er zijn hier op de club veel mini's die blijven circuleren of via een omweg weer terugkomen bij een ander clublid. Dan is het niet zo leuk om als het ware jouw avatar -gebasseerd op jouw mini waar we allemaal hartstikke trots op zijn- bij iemand anders identiek terug te zien, namelijk de vorige eigenaar of vice versa. Nieuwe leden zijn vanzelfsprekend niet altijd op de hoogte van de terugkomst van een mini binnen de club of de wissel van eigenaar binnen de club waardoor je met zo'n sold stempel juist een hoop onduidelijkheid wegneemt.

Niemand beweert ook dat het hem/haar dwars zit dat je een op een andere auto bent over gestapt. Als het iemand dwars zou zitten zou deze simpelweg topics over niet-mini's niet lezen. Dat staat ieder vrij. Je inbreng is hartstikke welkom en ik denk zelfs dat veel mensen het leuk vinden om te volgen wat er na een mini op de oprit staat en hoe de ervaringen hiermee zijn t.o.v. de mini.

Vind persoonlijk de "Sold" stempel beter dan de "Next" omdat je nu de indruk wekt -althans bij mij- dat diegene op zoek is naar een andere mini of dat die avatar juist de volgende betreft. Berthil heeft het er maar moeilijk mee al die verschillende meningen :lol:

My 2 cents
GreyCooperS
Forum Junky
Locatie: Rijswijk
Berichten: 17047
Lid geworden op: 01 aug 2009, 00:25

29 mar 2010, 10:34

Berthil schreef:Stempeltje SOLD is vervangen door NEXT, toch wat vriendelijker.
Daarbij zijn de letters N en T wat doorzichter.
Fase tussen EX en NEXT MINI dus :)
Mmhh..nu moet ik op zoek naar een nieuwe mini hahaha.. :lol:

:icon_top:
AfbeeldingAfbeelding

2008 | R56 Cooper S | Chili Red

Beek Stage 1 | Forge Dump Valve | 17" Intra 7,5J 225-45-17 | Custom Red Recaro CS | GP Gordels | Scangauge II | Aero | Navi | Xenon | Pano | Antracite Hemel | Keyless Go


2002 | e39 540i Touring | Messing Metallic

2000 | e53 X5 4.4i | Tiag
Ossie
The Calendar Guy
Locatie: Haarlem
Berichten: 2539
Lid geworden op: 23 sep 2007, 13:43

29 mar 2010, 11:04

ossie1972 schreef:Ik dacht zelf aan een soort van specimen stempel/zegel afdruk met 'NEXT' erop oid.
Shag schreef:Vind persoonlijk de "Sold" stempel beter dan de "Next" omdat je nu de indruk wekt -althans bij mij- dat diegene op zoek is naar een andere mini of dat die avatar juist de volgende betreft.
Hier ben ik het niet helemaal mee eens, juist omdat dit meer een term is van Mini zelf...(Mini Next met 2 jaar garantie)
Dan past het wel beter zo bij elkaar, en iedereen kan wel dingen bedenken waar 'next' op slaat. Straks hoor je weer van dat degene met 'next' op de avatar heeft dat hij een 2de handse Mini heeft.

Persoonlijk vindt ik dat we het allemaal niet zo negatief moeten zien. De intentie is wel duidelijk dacht ik, imho. :wink:
Afbeelding
Door
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 1274
Lid geworden op: 10 mar 2008, 19:50

29 mar 2010, 12:24

God ik dacht dat ik er vanaf was ... en had Maarten voor heilig verklaard.
Beginnen we opnieuw :shock:

Nog één keer dan:

Volgens mij gaat geen enkele Mini hier van het forum weg zoals ie gekomen is en tijdens z'n verblijf hier was. Een Mini is te leuk om ervan af te blijven; je gaat het modden naar je eigen smaak en je stript de Mini als je hem verkoopt. Sterker Berthil kan het allemaal niet bijhouden ... de dakdragers van Coen waren al van het dak af toen hij de Clubman verkocht en zaten ondertussen op het dak van Peter die volgens de avatar er nooit opgezeten hebben ... Op welk dak ze nu zitten geen idee.
Het is niet bij te houden en eigenlijk zonde van je tijd om het bij te willen houden.

Nu is het zo dat ik een unieke avatar heb. Er is geen soortgelijke omdat ik chromen DL's heb. Die zijn blijkbaar niet populair. Waarschijnlijk gaan ze er ook af als ik de auto verkoop en heeft PW-tje dezelfde avatar als van die vier anderen. Check your car at MINI parking, best geinig!

Wat mij dwars zit is dat de post van Snans, vriendje van Berthil, in deze topic blijft staan. In eerste instantie lijkt deze niets met avatars van doen te hebben maar ordinair modder gooien of eigenlijk erger .... Maar omdat de post hier gewoon blijft staan vormt het mss enige kerm van waarheid.
snans schreef:het is en blijft een MINI forum.

Persoonlijk stoort het me dat het meer en meer op een algemeen auto forum begint te lijken.

mijn mening.
Sorry Os maar ik geloof helaas niet in een nobele intentie ...

Maar goed als mensen blij zijn met een Mini-tattoo, prima! Ik stem voor "Bye" (voorstel Jurgen) :wink:

Edit: Maarten je bent nog steeds m'n held ... en heilig :wink: Blokkering aangepast :))
Laatst gewijzigd door Door op 03 apr 2010, 18:23, 2 keer totaal gewijzigd.
Door
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 1274
Lid geworden op: 10 mar 2008, 19:50

29 mar 2010, 15:29

Dit op je dak :lol:

Afbeelding

ff kantelen en op maat maken ... helemaal 8)

Terug naar “Website en Forum”