Meegeleverde oliekan van de mini

Hoe houd ik mijn MINI in topconditie.
El Presidente
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Berichten: 260
Lid geworden op: 10 nov 2007, 12:31

Meegeleverde oliekan van de mini

19 mar 2008, 19:51

...
Laatst gewijzigd door El Presidente op 07 mar 2015, 11:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Animum debes mutare, non caelum
Miniboard
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 1035
Lid geworden op: 24 feb 2006, 18:13

Re: Meegeleverde oliekan van de mini

19 mar 2008, 21:26

Is bij een vriend van mij ook al eens gebeurd, dat na olie bijvullen de dop niet helemaal afsloot.
Resultaat: de kofferbak van zijn Mini vol met olie :evil: . Ook hij heeft de afdekplaat vernieuwd.
El Presidente schreef:Voor iedereen die een nieuwe mini ophaalt bij de mini.

Als er in je kofferbak een oliekan is gelegd in dat mini-tasje (zwart met klittenband). Controleer dan even of de fles wel helemaal goed dicht is.
Ik ben er 5 weken later achter gekomen dat de fles bij mij niet lekker dicht zat, resultaat een kofferbak met olie.
Gelukkig heeft het mini-tasje erg veel opgevangen maar het was niet zo dat de rest van de kofferbak gespaart is gebleven.
De afdekplaat kan ik vervangen en als ik andere delen in de kofferbak aanraak dan heb ik wel vingers die wat gladder aanvoelen.
Ik heb de mini-dealer op de hoogte gesteld dat dit is gebeurd en dat ze voortaan de flessen wat beter moeten controleren.
Ik heb ook aangegeven dat ik wel verwacht dat zij er wat aan gaan doen dus ben ik wel benieuwd wat dat dan is.

Terug naar “Onderhoud en Verzorging”